Kännisekoilut loukkaa :(

Syrjäänheitettyrätti

Kerron tarinan lyhyesti. Poikaystäväni aika usein kännissä muuttuu ihan kuin eri ihmiseksi. Minua kohtaan kylmä, ilkeä, väliinpitämätön ja mitä vielä. Hän ei esim suostu koskaan lähtemään baarista aikaisemmin jos minä haluan lähteä, vaan jää mielummin sinne kavereiden kanssa. Ylipäätään haluaa käydä baareissa paljon koska "kaveritkin käy". Tuntuu kuin se elämä jätkien kanssa on parempaa ja kivempaa ku mun kanssa. Hän saattaa kuitenkin jättää baarireissuja välistä jos pyydän mutta tiedän silti että haluaisi mielummin olla kavereiden kanssa. No niin kauan menee hyvin kun hän ei juo. Mutta heti kun on känni päällä ni hänestä tulee etäinen ja itsekäs ja minulla ei ole mitään väliä.

Kerronpa mitä kävi eilen: oltiin sovittu että molemmat lähtee baarista 1.30 ja mennään kotiin nukkumaan (oltiin siis eri baareissa). Minun pileet loppuikin jo 24.00 ja lähdin odottamaan häntä hänen asuntonsa eteen ja eihän mulla ollut avaimia sisälle. Hän kuitenkin ilmoitti kylmästi ettei tule ennen sovittua aikaa, että senkus odotat siellä mutta hän lähtee vasta klo 1.30. Siinä sitten olin melkein tunnin odotellut ja itkenyt kun hän alkaa kiristämään, että jos yhtään kiukuttelen (siis tunnin pakkasessa odottamisen jälkeen) niin saan pakata tavarani. Minä vain myötäilin sillä tiesin että hän on kännissä. Loppuenlopuksi jutut alko käymään sellaseksi että menin omaan kotiini nukkumaan. Ja sekös miehelle kävi, hän sai jäädä baariin pilkkuun asti. Tämän jälkeenkin sain vielä kuulla uhkauksia, että jos kerron illan tapahtuneesta jollekkin niin hän tekee elämästäni helvettiä. Tajusi kai siinä kohtaa olleensa kusipää. Nyt aamulla myöntää olleensa kusipää mutta ei tee elettäkään lepyttääkseni minua. Tulin hänen luokseen puhumaan tästä etten enää jaksa ku aina kännissä olen kui märkä rätti. Mutta hän vain nukkuu eikä häntä näytä kiinnostavan. Hän ei ole yhtään katuva. Jos olisin hänen tilassaan niin olisin kaikin mahdollisin tavoin yrittänyt lohduttaa toista ja pyydellyt useasti anteeksi ja olisin todella katuva. Hän ei ole sitä. Kun sanoin että alkoholin käyttö saa loppua minun ollessa läsnä niin se ei käynyt. Hän ymmärtää että kännissä sekoilee mutta ei ole valmis lopettamaan. Hän ei taida välittää minusta? :( lisättäköön vielä että selvinpäin on aivan eri mies. Mutta kännissä kamala ja seuraavana päivänä kun pitäisi olla katuva niin käy ilmeisesti miehen ylpeyden päälle olla katuva ja pyydellä anteeksi. Ei näytä kuuluvan tapoihin.

8

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh huijaa

Mikäs tuossa muka meni perselleen? Olitte sopineet, että lähdette baarista klo 1.30. Mies oletti näin asian olevan ja toimi sen mukaan. Jos sulle tulee muutoksia aikatauluun, niin ei miehen tehtävä ole myötäillä sua. Eikä myöskään pyydellä anteeksi kännissä oloaan. Hanki itsellesi mies joka on vain sun ja tekee just niin kuin sinä tahdot 24/7. Taitaa olla mahdoton tehtävä ja hyvä niin.

• seffgttr

En kyllä minäkään ymmärtänyt mikä tässä oli se ongelma. Te olitte tehneet sopimukset ja sinulla se ei pitänyt. Olisit mennyt sitten suoraan omaan kotiin jos et jaksanut odotella sitä hetkeä poikaystävääsi.

Mikset jäänyt hetkeksi sinne baariin missä olit? Kysynyt tuleeko poikaystävä nyt vai silloin kun olette sopineet. Kun ei tullut aikaisemmin,olisit viettänyt hetken baarissa ettei olisi ulkona täytynyt värjötellä. Ja lähtenyt sitten itsekin sovittuna aikana.

Kyllä miestä tollainen turha kiukuttelu suututtaa.

• Mieti mitä haluat

Minkä ikäisestä miehestä on kyse? Ja minkä ikäisiä miehet ovat yllä?
      Jossakin vaiheessa elämään tulee muutakin tärkeää kun baarit ;)

Oon samaa mieltä, että on ok pitää sopimuksesta. Itselleni ois myös ollut ok lähteä baarista jos toinen sitä nätisti pyytäisi. Etenkin jos baarissa tulee käytyä usein. Tai jos juhlat loppuivat aiemmin ja omat kaverit lähtivät - kysyä voiko mennä miesystävän kanssa samaan baariin. Naisena en meinaa baarissa yksin viihdy, koska heti on äijii kun kärpäsii.

Mitä tulee tuohon loppukäytökseen, uhkailuun ja siihen ettei jaksa puhua... Kenties hän ei ole vielä henkisesti kypsä suhteeseen. On myös tapauksia jotka eivät tule olemaan sitä koskaan. Vain oma napa merkitsee. Ihmiseen joka ei kykene katumaan eikä näkemään toista puolta kolikosta - ei kannata tuhlata aikaansa.

• Ap

No hän kyllä todellakin käy baarissa usein. Joten en ymmärrä miksei voinut tulla kanssani kun kerran multa loppuu ohjelma ennnenaikojaan. Ja eniten suretti juuri se väliinpitämätön ja kylmä käytös. Ja ei tämä ollut 1. kerta suinkaan. Hän on humalassa kuin eri mies. Ja sitten seuraavan päivänä ei kunnon anteeksipyyntöä tule. Lupaa kuitenkin aina muuttua ja ettei enää ole törkeä mulle humalassa, mutta eihän sitä enää kännissä muista mitä on luvannut. Hän on humalassa erittäin hankala ihminen ja mietin, jatkanko suhdetta mieheen jota saa aina "pelätä" kun juo, että mitä keksii seuraavaksi. Eli joka vkl saa pelätä. Myös se että jos tilanne olisi ollut toisinpäin, eli minä en olisi tullut vaikka hän oli yksin niin se olisi ollut sota. Hän myös vaatii minua aina soittamaan kun lähden baarista (etten ole toisen miehen kanssa) mutta hänen ei kuitebkaa tarvitse soittaa. Hän aina "unohtaa". Kerran ku minä unohdin, niin mies jätti minut. Että näin. Erittäin hankala ihminen on.

• Ap

No hän kyllä todellakin käy baarissa usein. Joten en ymmärrä miksei voinut tulla kanssani kun kerran multa loppuu ohjelma ennnenaikojaan. Ja eniten suretti juuri se väliinpitämätön ja kylmä käytös. Ja ei tämä ollut 1. kerta suinkaan. Hän on humalassa kuin eri mies. Ja sitten seuraavan päivänä ei kunnon anteeksipyyntöä tule. Lupaa kuitenkin aina muuttua ja ettei enää ole törkeä mulle humalassa, mutta eihän sitä enää kännissä muista mitä on luvannut. Hän on humalassa erittäin hankala ihminen ja mietin, jatkanko suhdetta mieheen jota saa aina "pelätä" kun juo, että mitä keksii seuraavaksi. Eli joka vkl saa pelätä. Myös se että jos tilanne olisi ollut toisinpäin, eli minä en olisi tullut vaikka hän oli yksin niin se olisi ollut sota. Hän myös vaatii minua aina soittamaan kun lähden baarista (etten ole toisen miehen kanssa) mutta hänen ei kuitebkaa tarvitse soittaa. Hän aina "unohtaa". Kerran ku minä unohdin, niin mies jätti minut. Että näin. Erittäin hankala ihminen on.

• vaihtoon vaan 123

ihan neuvona.. jätä tuo tyyppi olette hiukan eri paria. sinä pidät lupaukset hän ei.

• Mittatäys

Viskaa menemään tuollainen. Ei se muutu vaikka tekisit mitä. Omakohtaisia kokemuksia melkein kolmen vuoden ajalta. Täys paskiainen kännissä. selvin päin ok. Vapaasti sai hypätä baareissa. Vaatimukseni oli vain, että minun ja lasten aikana ei oteta liikaa, koska ei hallinnut käyttäytymistään. Seinille tuli puhuttua. Niinpä heivasin pois mun elämästä. Nyt saa juoda ittensä vaikka hengiltä. Sun kullallas on vähän tärkeempi kumppani. kuningas viina. Sille et voi mitää, eikä sun tarttekkaa. Kyllä niitä miehiä, toivottavasti, löytyy, jotka osaavat viinaa käyttää.

• Mies24v

Jos kaveriporukalla baarissa notkuminen on tärkeämpää kuin parisuhteen toinen osapuoli, ei kyseinen henkilö ole valmis olemaan vakavassa suhteessa. Jos tosiaan siis pitää paikkansa, että mies saa usein siellä baarissa käydä. En kyllä ainakaan henkilökohtaisesti hänen asemassaan jättäisi ketään pakkaseen värjöttelemään yhden kerran takia. Toki voi olla kyse siitä, että kännipäissään näin teki ja selvinpäin ei tekisi, mutta sitten voit miettiäkin, että haluatko suhteen kahden eri ihmisen kanssa. Koska selväksihän mies on tehnyt sen, että kännissä rellestäminen jatkuu ja kännipäissään ei ole sama mies kuin muuten. Sellaisiakin löytyy, jotka osaavat pitää kontrollin päällä jatkuvasti, ei ole pakko tyytyä puolikkaaseen jos ei halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe