Olin samassa kahvilajonossa ja kyllä Sale oli vain kiukkuinen diiva.
Eduskunnan työntekijät raportoivat lisäksi ettei Sauli mikään yhteistyöhakuinen ole, ei pidä ihmisistä vaan viihtyy yksinään.
Ja pressan pitää olla tiimipelaaja!
Niinistön luonne
11
112
Vastaukset
- NO Salelle
Onhan se tiimipelaaja kun sille itselle sopii.
Varsinkin nyt :D - homot saunan taaaaaa
no etkö saanut siltä persettä vitun hinttarii . no eihän SALE olekkaan mikään vitun homo , vaan kunnon mies joka panee naisia eikä hinttareita persereikään.
- matkailu avartaa
Mikä ihmeen levy sulle on jäänyt päälle.Me jo johonkin hoitoon,pelkkää panemista jos siellä tarjottais.Me vaikka tallinnaan.
- koivuklapilla
matkailu avartaa kirjoitti:
Mikä ihmeen levy sulle on jäänyt päälle.Me jo johonkin hoitoon,pelkkää panemista jos siellä tarjottais.Me vaikka tallinnaan.
kyllä vaan hinttareilla on aina mielessä suklaaseen paneminen ja vielä poitsukaverina, joku 16vee thaikku poju. hinttarit kaikki saunan taakse , ettei vaan sairaus tartu muihin tavallisiin ihmisiin
- Kokemusta on
Saulihan on vain tyypillinen Varsinais-Suomalainen luonteenpiirteineen.
Ujohko sisältä, syrjäänvetäytyvä tarkkailija ja vaikuttaa siksi äreältä.
"ettei Sauli mikään yhteistyöhakuinen ole, ei pidä ihmisistä vaan viihtyy yksinään."- ap.
oikeesti ujon erottaaki siitä, ettei ole ilkeen olonen. Sale on sitäkin.
- Urho Ghettonen
Halosestakin on känkkäränkkäjuttuja liikkeellä. Ne raflaavimmat ominaisuudet/tapaukset eivät varmaankaan edes tule julki ennen kuin 30 vuoden kuluttua, kun Juhani Suomi tekee kirjan.
- ÄO
Itse saan inhon väreitä, kun puhuu mainoksessa Äitiysavustus pakkauksesta. Olen S. Niinistöä 26 päivää nuorempi.
No niin ne papitkin käyttivät haltuunsa uskottuja lapsia, omiin tarpeisiinsa. Olin kolmen kymmenen kun sain kuopukseni pakko vain ihmetellä... - Kiiruhda hitaasti
Liian tiivis vaaliralli tekee jokaisesta ehdokkaasta väsyneen - ja toisista tulee
äreä! - Yrittäkää kiitää vanhalla iällä paikkakunnalta toiselle minuuttiaikataululla
niin varmasti pipo kiristyy.
Kyllä pressan pitää olla tiimi-henkilö, mutta liika vauhti nyt lienee kostautunut! - ()
Sauli on ylimielinen kiukuttelija.
- Kopase
Mutta ei pane miehiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462