Ohuen miehen fantasioita

kireä fitness mies

voitaisi kysyä, millainen sekopää käy täällä vuosi toisensa jälkeen, ainoana antinaan vain kehoittaa ihmisiä menemään öljyttynä lavalle itsensä kromosomihäiriöistä matelijaa muistuttavaksi olioksi jolle on laitettu tyypillinen h*omon asuste päälle. lisäksi tietenkin ne uhomamamamisesi ( kyniksellä on kirjoitushäriö ) joissa uhkaat ihmisiä väkivalalla ja se on tosi kamalaa ja menetän yöunenikin asian vuoksi :(

jokainen voi päässään miettiä, onko tuo normaalia yli 30 vuotiaan minua suuremman ja vahvemman käytöstä?

tosi miehekästä? :( yhyyy

eipä minuakaan ole huvittanut aikoihin seurata kenekään edesottamuksia samalla tavalla kuin sinun. enkä varmsti( kirjoitusvirhe, kirjoitusvirhe! ) ole ainoa. toki hieman provosoin, että saan sinusta irti parasta itseäsi.( isot alkukirjaimet, isot alkukirjaimet! )

hikoilen ja piereskelen näppikseni takana kun kirjoittelen pitkin yötä näitä viestejä ja tärisen. sen jälkeen menen nukkumaan ensin silitellessäni öljyttyjä hinarin asusteita eteisen naulakossa ja heitän pari most muscular posea kokovartalopeilin edessä jonka aikana selästäni räjähtää pari finniä ja olen vieläpä alle 120kg "iso" mies.. uuh. on varmasti monen miehen mielestä todella kiihottava näky. ( no ihan varmasti on, sillä kukaan hetero ei halua olla tuollainen matelija ) voimme vain kuvitella, missä maailmassa elät, kun väität saavasi miehiä. onkohan niihin sinun proteiineihisi sekoitettu vielä jotain pippuria tujumpia yrttejä, kun ne saa aikaa tuollaisia hallusinaatioita että pitäisi olla heteromies ja kasvaa isoksi ja saada naisia eikä pelleillä lavalla öljyttynä hoikkana pellenä miehiä houkutellakseen?

mitäs tässä sit muuta kuin että

PRÖÖT! Sitähän se natuproteiini teettää :D

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 125+++

sanos muuta

• roinaroope

oot aivan oikeessa, kynikset vois ostaa tiimarista niitä kilonpainoja ja mennä hinkaa niitä johki uimakoppii

• bulkattu lookki

kynis on kynis, oli lihaksia tai ei tai sitten siltä väliltä kuten yleensä on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe