Veljeni kuoli.
Ajoin vartavasten veljeni postipaikkaan tekemään muutosilmoituksen kun muuanne ei voinut. Posti kääntää nyt veljeni osoitteesta veljeni osoitteeseen postin?
Ei minulle johon muutos on tehty. Vuokraasunto on luovutettu, posti ei tavoita kuolinpesän asioiden hoitajaa eli minua.
Eli yhden kuoren sain, siinä oli liimatarra jossa veljeni osoite tarralla vanhan päällä.
postin toiminta
6
120
Vastaukset
- Tämä on oikea palsta
> Vuokraasunto on luovutettu, posti ei tavoita kuolinpesän
> asioiden hoitajaa eli minua.
Älä sure, yrittäjien palsta voi varmasti auttaa sinua ongelmassasi. - Itella toimii-ei toi
Yrittäjä tässä on posti eli Itella ja sen toiminta.
- Pieni yrittäjäparka
> Yrittäjä tässä on posti eli Itella ja sen toiminta.
Jaa yrittäjä, Valtion omistama liikelaitos? Heh-heh-heh.
Minusta vaikuttaa enemmän Kuluttaja - Itella ongelmalta kaikkinensa tämä. - kölkölkl
Täältä varmaan Itellan asiakaspalvelu lukeee viestisi ja alkaa toimimaan sen mukaan :))
- Postin asiakaspalv.
Hei " ihmetyttää"!
Harmillista, että veljellesi tekemä osoitteenmuutos ei ole toiminut toivotusti.
Jotta voimme selvittää asiaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 71 000 tai [email protected] .
Ystävällisin terveisin
Mirva, Postin asiakaspalvelu
p. 0200 71 000 ma-pe 8-18
[email protected] - Oho kun nopeata
> [email protected] .
Siinä se nähtiin. Postin tehokas asiakaspalvelu googlaa viikoittain koko internetin läpi ja etsii kaikki mahdolliset Postin toimintaan liittyvät valitukset ja epäkohdat.
Noihin vikailmoituksen tehneisiin otetaan heti, tai viimeistään seuraavana maanantaina yhteyttä. Yleensä vika-asia korjataan jo saman päivän aikana.
Way to go Itella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701