Moikka kaikille !
1-mallin Focuksen kuskin penkki ei lämpiä, vaikka sulake on ehjä ja kytkimen merkkivalo syttyy kytkettäessä... Onko teille muille Focuksen omistajille tuttu ilmiö ja mistä alkaisin vikaa etsiä ?
Asiallisista vastauksista etukäteen kiittäen :)
Ford Focus mk1 - toisen penkin lämmitys ei toimi... Onko tietoa?
6
874
Vastaukset
- 563--
Sama vika, mutta en ole vielä alkanu etsiä missä vika on.
- focus -99
tiu
sama vika
- Teero
Piuha poikki pyllyn alta..siellä terävä kohta joka hankaa johdon poikki.. Huonolla tuurilla vastuslangat kuluneet puhki.. Sen näkee vasta kun on avannut penkin ja tarkistanut.
- juippi
Jep,
Itsellä oli tosiaan istuimessa oleva "pilleri" termostaatti homma rikki. Eli, istuinosa irti, verhoilun kiinnikkeitä takaaaukomaan (ei tarttee ratkoa saumoja tai kankaita) ja kuoritaan päällinen poijjes. Anturi löytyy kyllä sitten helposti. Kylmässä ilmassa anturin pitäis olla johtava (vastusmittarilla) ja vastaavasti, kun saa lämpöä tarpeeksi, niin katkaisee yhteyden. On siis jokseenkin bimetallianturi. - Popåå
Ei ole focuksessa ollut tätä ongelmaa mutta aikaisemmassa hondassa oli.
- 2222222222
Ongelma on se, et ihmiset painaa maltaita ja penkki ei kestä läskejä ford-kuljettajia.
Laihduta HETI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498