Voi helevetti. Juttu on siis tämä:
Tutustuin viime vuoden alkupuolella meksikolaiseen koulussamme olleeseen vaihto-opiskelijapoikaan/mieheen ja ystävystyimme heti (olen ammattikorkeassa). Satuinpa sitte myös ihastumaan tähän tummaan, ei niin hyvännäköiseen mutta niiiiiiin mukavaan, hauskaan ja omalla tavallaan suloiseen supliikkimieheen. Tunne ei kylläkään uskoakseni ollut molemminpuolinen, mutta vietimme paljon aikaa keskenämme. En halunnut kertoa hänelle tunteistani, koska tiesin mikä soppa siitä syntyis kun hänen kuitenkin pitäisi lähteä takaisin Meksikoon.
No, lähdön hetki tuli ja se oli mulle kova paikka. Itkin muutaman päivän solkenaan, mutta ajattelin sitten että kyllä aika haavat parantaa. Toisin kävi. Nyt hänen paluustaan on kulunut jo noin 8 kk, enkä vieläkään voi lakata ajattelemasta häntä. Puhumme myös usein netissä, joskus jopa soittelemme puhelimella toisillemme vaikka se onkin v*tun kallista... Baarissa ollessakin yleensä vaan mietin että voi kumpa hänkin olis täällä, ja jos itse päädyn säätämään jotain jonkun miehen kanssa, niin saatan hetkeks unohtaa tän meksikolaisen, mutta aamulla hän on aina taas mielessäni kenties entistäkin vahvempana. Ei mene hetkeäkään etten häntä ajattelis...
Tiedän että tilanne on käytännössä erittäin kauhea. Haluaisin nyt neuvoja, miten päästä yli :( muuta kun ei nyt varmaan kannata tehdä näin mahdottomassa tilanteessa.
Ihastunut kaukomailla asuvaan mieheen
asdfrty
1
62
Vastaukset
- asdfrty
Huhuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462