Käyn valitettavasti töissä. Teen töitä vain siksi, että töistä saa vähän rahaa. Mutta nyt olen avannut itselleni säästötilin, mikä ei näy verkkopankissa. Rahaa kertyy säästöön ja jo vuoden sisällä voin lopettaa työssäkäynnin. Elää karenssin säästöillä
ja sen jälkeen saada työttömyyskorvausta
työnteko ei kannata
Keksin tavan selvitä KARENSSISTA
7
606
Vastaukset
- säästötilin ilmoitus
säästötilistä menee automaattinen ilmoitus verottajalle idiootti!
- Kippis
...mitä sitten. Vaikka tilillä olisi miljoona, ei sillä ole vaikutusta ansiosidonnaisen saamiseen. Kaikkia saatanan tietämättömiä idiootteja sitä maailmaan sikiääkin.
- ..................li
helpoin tie kun hommaat itsesi ansiosidonnaiselle. saat parempaa päivärahaa riippumatta omaisuudesta.
- Kippis
Tiedoksi, irtisanoutuneet ovat työkkärille himoriistaa. Kauan et jouda kotonasi loikolemaan kun postiluukusta tipahtelee jo osoituksia sinne sun tänne. Pahin skenaario on puolipäivä työ 80 km kilometrin päässä.
- Sun pitää
Keksiä karenssitanssi, missä vähän väliä näytetään persettä yleisölle, niin alkaa haavi aukeemaan.
- o.petta.ja
niin tai jos vain jättää töihin menemättä ja hakeutuu poliisin hoiviin yöksi.
- Nimimerki
Mun tietääkseni suurin osa käy töissä vain tai ainakin pääasiassasiksi, että siitä saa rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 239779
- 67722
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502