Miten saa yhteyden Jumalaan

^^muuttolintu^^

Jumalaan uskoo vielä yli puolet Suomen kansasta. Onhan sekin hyvä, mutta riittääkö se pelastukseen?

Ei riitä.

Su ja k:nit! Ei riitä, että rukoilee Jumalaa ja pyytää syntejään anteeksi Häneltä.

Koska yhteys on poikki. Raamattu sanoo, että vain Jeesuksen kautta on yhteys Jumalaan. "Vain minun kauttani on pääsy Isäni Jumalan luokse" - ja se on raamatun keskeinen sanoma jo vanhan testamentin puolelta asti.

Mikähän on syy siihen, että juuri usko Jeesukseen on niin vaikea asia jopa Jumalaan uskoville ihmisille?

27

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gapriel.

Joh. 8:21, 24, Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te
      etsitte minua , ja te kuolette synteihinne.Mihin minä menen minä menen sinne te ete voi tulla". .24, Sen tähden minä sanon, teille . että te kuolette synteihinne ;sillä ellette usko Minua siksi , joka minä olen , niin te kuolette synteihinne. ..

Selitys . : Pelastus synnistä on vain uskon kautta Jeesukseen . Ne jotka eivät
      katuvina etsi ja ota vastaan armoa ja anteeksiantamusta Hänessä ja Hänen
      Lunastusveressään , jäävät synteihinsä ja rikoksiinsa kuolleiksi ,kadotustuomion alaisiksi ..Luther: Jeesus tarkoittaa : "koska te ette tahdo kuulla minun ääntäni,
      että vapautuisitte lain kirouksesta ja pelastuisitte , te kuolette siksi rikoksiinne ". Ja se Jumalan tuomio on varmasti vanhurskas , että joka ei tahdo ottaa
      vastaan synnin voittajaa ja lain täyttäjää , pysyy lain ja synnin alla".
      WA,39, I, 394.

varmasti löytyy parempikin kohta ..

• su

Muuttolintu "Pääskynen"
      Miten te voitte hyljätä lähimmäisen Jumala uskon riittämättömäksi. Jumalaa Jeesuskin rukoili. Häntä ovat rukoilleet, Aabrahamit, Moosekset, ynnämuut sen ajan Jumalan miehet. Ovatko he nyt sitten helvetissä . En oikein usko. Tiedän, selityksiä ja tuomioita tulee, mutta tukoot.

Kiitän Jumalaani ja olen häneltä pyytänytkin, etten mene sekaisin uskossani häneen. Hän on luotsannut minua kohta kahdeksankymmentä vuotta. Olen kiittänyt häntä hänen suojastaan ja armostaan.

Arvostan Jeesuksen elämän työtä. Hän oli esimerkillinen Jumalan profeetta. Lestadiolaisetkin toitottavat hänen sanojaan ja tekojaan, mutta miten on sen täytön laita. Jeesus oli juutalaisten opettaja, jotka pitivät häntä hyvänä Jumalan palvelijana. Hän oli Jumalan mies, mitä me täällä emme pysty olemaan.

Maailmassa on hyvä ja paha. Kumpaa sitten kukin tavallan haluaa palvella niin, että se on Jumalalle kunniaksi.

• su

...jatkan. Olette saaneet örvelön hiljaisemmaksi. Ja nyt on sitten kai minun vuoroni. Mutta niin kauan kun Jumala on olemassa, ette minua häneltä riistä. Te pyöritte omassa itsekkyytenne ja vihapuheittenne hornankattilassa. Pyörikää, mutta minä olen palstalla, KESKUSTELKAA LESTADIOLAISUUDESTA. ja minä keskustelen. Te ette keskustele, vaan syytätte ja tuomitsette kaikkea mikä ei ole raamatussa ja Jeesuksen sanomaa.
        Onko teille se niin kuin plussaa kun saatte ulkopuolisia solvata. Luuletteko todella, että meidän kaikkien, niin kaikkien Jumala katsoo teitä anteeksiantavasti kun yksi ja toinen... sanon taas sen kun ´niin vituttaa... lahkolainen soittaa suutaa , yrittää matkia Jeesusta, hänen nimensä alla vihapuheita ja tuomioita julistaa.....Älkää lukeko viestejäni jos se panee pistään rintaan. Sillä siitä pääsette.

• su
        su kirjoitti:

...jatkan. Olette saaneet örvelön hiljaisemmaksi. Ja nyt on sitten kai minun vuoroni. Mutta niin kauan kun Jumala on olemassa, ette minua häneltä riistä. Te pyöritte omassa itsekkyytenne ja vihapuheittenne hornankattilassa. Pyörikää, mutta minä olen palstalla, KESKUSTELKAA LESTADIOLAISUUDESTA. ja minä keskustelen. Te ette keskustele, vaan syytätte ja tuomitsette kaikkea mikä ei ole raamatussa ja Jeesuksen sanomaa.
        Onko teille se niin kuin plussaa kun saatte ulkopuolisia solvata. Luuletteko todella, että meidän kaikkien, niin kaikkien Jumala katsoo teitä anteeksiantavasti kun yksi ja toinen... sanon taas sen kun ´niin vituttaa... lahkolainen soittaa suutaa , yrittää matkia Jeesusta, hänen nimensä alla vihapuheita ja tuomioita julistaa.....Älkää lukeko viestejäni jos se panee pistään rintaan. Sillä siitä pääsette.

...jatkan. tuo mikä oli edellisessä tähditetty se oli V.I.T./U.T.T.A.A!

• matti.

Siinä se juuri on , kumpaa halutaan kuitenkin pitää muistaa , että meidän
        halumme mukaan sitä asiaa ei toteuteta , vaan kaikki on menevä Jumnalan tahdon mukaan .

Jos sinä sanot arvostamasi Jeesuksen elämän tyotä .. Sinulla ei ole
        hänen elämänsä kaikkeudesta ,muuta kuin pieni tieto , sillä Hän on
        syntynyt Jumalasta niin kauan sitten , ettei Aadamkaan ollut vielä .

Sitten tämä toinen syntyminen Mariasta (Inkarnoituminen ) ihmiseksi
        Siitä on pikkaisen tietoa meille ihmisille jotka olemme halunneet
        Suoda jotain tiettyä tietoa siitä asiasta , olemme jonkinverran lukeneet
        näitä tietoja . Uskomme siitä sen minkä haluamme ja kuitenkin pitäisi
        kaikki , koska niin on Raamattumme sanonut ..

jatkan.

• su
        matti. kirjoitti:

halumme mukaan sitä asiaa ei toteuteta , vaan kaikki on menevä Jumnalan tahdon mukaan .

jatkan.

Satu meni saunaan laittoi laukun naulaan, satu lähti saunasta otti laukun naulasta. Älä latele enää noita Aatami tarinoita. Jeesus on sýntynyt Mariasta. ja kerrotaan Gabrielin ilmoituksesta, että se siitä.

Miten Jeesus käski meidän rukoilla? Isä meidän ja niin edespäin.

Kovasti lestadiolais lahkolaisia häiritsee minun rukoukseni. Mistä se kertoo? Olette lukeneet jonkun verran. Lukekaa lisää. Apostolit ovat myös jonkun verran kirjoittaneet. Onko heillä sitten jonkun verran tietoja ollut, vai onko otettu vaikka omasta päästä tilanteen mukaan.

Turha tässä on selittää. Mutta pyydän nyt, että ette tuomisisi minun rukoustani Jumalalle. Se on minun tapani hoitaa omat yhteyteni. Pää asia on, että niitä on, ettei tarvitset toisten syntejä laskee, että omat vähenis, niin kuin teillä on tapana.

Eikö nyt sitten ole enää örvelöä, että otetaan uusi uhri. Se voi olla teille rangaistukseksikin jos minun syyttelyä ja tuomioita jatketaan. Kysyn vielä, onko todellla teillä tapa vihata kaikkea, mikä on toisin kun teidän oma käsitykseni on. Maailma on suuri. Ja Jumalalla on paljon tehtävää hoitaa miljardeja ihmistä, josta pienienen pieni promilli lahkolaislestadiolaisia. Hänelle on sama vaikka he eivät taivaaseen pääse omilla tuomioillaan. Ovathan he juuri noilla teidän ulkopuolisten vihalla todella lahkolaisia. Ymmärrätkö? Et taida, olettehan lahkolaisia.

• matti.
        matti. kirjoitti:

jatkan.

Todella pajon ennen ajanlaskumme alkua, Jumala synnytti Jeesuksen
        koska emme tietenkää tiedä tarkasti , Jos Marian synnytys tapahtui 5642
        Luomisesta on se tapahtunut kuitenkin niin aikaisin että Jeesusken ras-
        kaus synnytys ja kasvun alku tapahtunut että Hän on ollut ennen luomista.

Koska on sanonut että minä kuulin kun meriloiski , ja kalliot järisi kun Isäni
        teki alku töitä maanluomiseksi ym. Kun Luomisen alussa Jumala sanoi ,
        tulkoon valkeus ja Auringon hän loi vasta 4 pv. mistä se tuli se valo , Kristuksesta.
        Hän asetti Kristuksen kaikkien tarpeeksi ja napsautti valot "tulkoon valkeus "
        Ja valkeus tuli . näitä puhei se mies joka patmos säätollä luennoi nyt en
        muisya hänen nimeään mutta on tietäväinen mies . ai niin Melleri.

• ^^muuttolintu^^
        su kirjoitti:

Hei SU!

Missä kohtaa olet minulta vihapuheita nähnyt?
        Niitä ei ole.
        Uskon, että raamattu on Jumalan Sanaa ja sen keskeinen sanoma on Jeesus Kristus, piditpä siitä tai et.
        Se juuri minua huolestuttaa, kun väittelet vastoin uskomasi Jumalan ilmoitusta. Uskot, että Jumala on, mutta et usko, mitä Hän sanoo, vaan pidät ajatuksiasi parempana totuutena kuin mitä oikea totuus on.
        Miksi huolestun juuri sinusta?
        Uskon, että Herramme kutsuu sinua.

"Sillä niin suuresti on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän."

Tämä on Jumalan Sana.

• matti.
        matti. kirjoitti:

Todella pajon ennen ajanlaskumme alkua, Jumala synnytti Jeesuksen
        koska emme tietenkää tiedä tarkasti , Jos Marian synnytys tapahtui 5642
        Luomisesta on se tapahtunut kuitenkin niin aikaisin että Jeesusken ras-
        kaus synnytys ja kasvun alku tapahtunut että Hän on ollut ennen luomista.

Koska on sanonut että minä kuulin kun meriloiski , ja kalliot järisi kun Isäni
        teki alku töitä maanluomiseksi ym. Kun Luomisen alussa Jumala sanoi ,
        tulkoon valkeus ja Auringon hän loi vasta 4 pv. mistä se tuli se valo , Kristuksesta.
        Hän asetti Kristuksen kaikkien tarpeeksi ja napsautti valot "tulkoon valkeus "
        Ja valkeus tuli . näitä puhei se mies joka patmos säätollä luennoi nyt en
        muisya hänen nimeään mutta on tietäväinen mies . ai niin Melleri.

Tuossa tuli ajatus virhe , Ajan laku ei alkanut vielä Luomisesta , vaan
        vasta syntiin langeemuksen jälkeen , kun Saa ta na olisaanut heidät
        viekoituksella langettaa syntiin , eli he olivat tulleet tottelemattomiksi
        Jumalan käskylle , joka oli pahan aikaansaannosta , Näitten asioitten
        jälkeen Jumala ei voinut enää , antaa heidän asua paratiisissa, vaan
        Hän karkoitti heidät , siitä hetkestä tuli aika ..

• Soviet Union 2012

Miten saa yhteyden JumalaanTilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä
      ^^muuttolintu^^ 30.1.2012 12:38 0
      Jumalaan uskoo vielä yli puolet Suomen kansasta. Onhan sekin hyvä, mutta riittääkö se pelastukseen?

Ei riitä.

Kilauta kaverille jollet västäräkki tiedä, usko on aika iso pointti;))

• teu.

Profeetta Elias , Katsoi Jumalan miehenä, että laitetaan vatakkain
        Baal epä jumala / Jumala joka on elävä . asetetan kaksi isoa nuo-
        tiota ja rukoillaan kumpaakin jumlaa /Jumalaa kumman nuotion Hän
        sytyttaa se on Elävä Jumala .

Baalin papit olivat aluksi kokovin ahkeria mutta ei syttynyt nuotio , sekä
        Elias oli ahkera , hän Rukoili 9 pv , tuli taivaan rannalta pieni " Nyrkinko- koinen pilpvi , iski tulen , ja nuotiopaloi ,, toisessa ei tapahtunut mitään
        Mutta Baalin pororukassa tapahtui , siellä teilattiin 70 pappia.

mitä sanot su.näinkin se voi tapahtua .

• ^^muuttolintu^^

Kilautampa Soviet Unioniin:
        Kysyisin kaverilta mikä tai mihin usko on "aika iso pointti" ?

Jaa Jumalaan uskominen.....

Väärä vastaus. Pitihän se arvata.

Oikea vastaus on Vapahtaja Kristus Jeesus. Soviet Unionkin syntivelan maksaja, Hinta kyllä oli kova ja kallis.

No, paljonko?

Jeesuksen veren, kalliin ja Pyhän vuodattaminen tuskalla ja vaivalla.

• su
        teu. kirjoitti:

Profeetta Elias , Katsoi Jumalan miehenä, että laitetaan vatakkain
        Baal epä jumala / Jumala joka on elävä . asetetan kaksi isoa nuo-
        tiota ja rukoillaan kumpaakin jumlaa /Jumalaa kumman nuotion Hän
        sytyttaa se on Elävä Jumala .

Baalin papit olivat aluksi kokovin ahkeria mutta ei syttynyt nuotio , sekä
        Elias oli ahkera , hän Rukoili 9 pv , tuli taivaan rannalta pieni " Nyrkinko- koinen pilpvi , iski tulen , ja nuotiopaloi ,, toisessa ei tapahtunut mitään
        Mutta Baalin pororukassa tapahtui , siellä teilattiin 70 pappia.

mitä sanot su.näinkin se voi tapahtua .

Oliko tuo tieto eilispäivän uutisissa vai tuhansia vuosia sitten olevista tarustoista?

Turha minulta on pappien tappamisia kysellä.

• näin se menee

Saait sonnat noskaasi ^^muuttolintu", näinhän siinä aina käy kun pirun orjille mustittaa kääntymisen ja parannuksen tarpeellisuudesta. Maailma ei ole miksikään muuttunut, eikä Kainin henki sammunut. Päälle ne käyvät heti kuin leijonat. Eikä siinä totisesti kauniit puheet auta, kyllä sitäkin on kokeiltu paljon aikanaan.

• ^^muuttolintu^^

Shalom "näin se menee"!

Ei haittaa. Sitten kun paskaa alkaa tulla postiluukusta, alkaa haittaamaan. Voihan sekin päivä olla tuloillaan.

Minunkin kirjoitukseni ovat näämmä vihapuheita, ym ym.
        Vihaisia ovat. Olen tiemmä lahkolainen (kuulun tiiviisti ev.lut kirkkoon) olen tuomari ym.

Eivät pysy totuudessa.
        Eipä sitä tarvitse odottaakkaan.

Surullista, niin surullista - heidän puolestaan suren.

Eivät halua katsoa totuutta vaikka sen nostaisi tikun nokkaan.

• :-)))))))))))))))))
        ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

Shalom "näin se menee"!

Ei haittaa. Sitten kun paskaa alkaa tulla postiluukusta, alkaa haittaamaan. Voihan sekin päivä olla tuloillaan.

Vihaisia ovat. Olen tiemmä lahkolainen (kuulun tiiviisti ev.lut kirkkoon) olen tuomari ym.

Eivät pysy totuudessa.

Näin on ^^muuttolintu^^. Surullista se on, mutta meillä on ihana Jeesus kaikki synnit on anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. En ihmettele että monilla käy kateeksi. Sitä mä kyllä ihmettelen miksi he yleensä käyvät uskovien sivuilla. MInä en menisi ateistien sivuille mistään hinnasta yhtäkään viestiä kirjoittamaan. ON se niin surkeata sakkia, kun maailmassa ikinä olla voi.

Kuinka joku hullu voi uskoa että tyhjä räjähtää ja siitä syntyy elämä ja millintarkkuudella kulkeva maailmakaikkeus planeettoineen. Jokainen voi kokeilla panemalla kilon dynamiittia vaikka pirttiinä ja sytyttää nallin, Jos siitä syntyy kodissa vilisevää elämää ja kaunis siivottu huusholli, niin minäkin uskon. Paskapuheisiin en usko se on varma!!!
        Kerran olin paikalla, kun panostaja isävainaa sytytti 5000 kiloa dynamiittia, joka oli porattu ja panostettu kallioon. Kun hän painoi laukaisinta, syntyi kunnioitusta herättävä tärinä kalliossa. Jonkin ajan kuluttua 15 metriä korkea kallionseinämä kaatui murusina rotkoon. Joku mies oli vielä mopoineen eksynyt paikalle juuri räjäytyshetkellä, onneksi ei saanut kiviä päähänsä. Sen voi vakuuttaa että järjestystä ei siinä notkossa ollut eikä ihmiselämää syntynyt räjähdyksessä. Kaikkia paskanjauhajia maa päällään kantaa ja nimiyttävät törkeitä valeitaa tieteeksi. :-)))))

Kaikki tuollaiset pitäsi panna turkin hihaan ja nussia uudestaan. Jos edes vähän järki pelais ja silmät edes jotakin näkis sen jälkeen.

• su

Lähe lätkimään helvetin hevosmies. Sinulta ei kauniita puheita ole tullut, eikä tule. Suksi kuuseen täältä. Pääskynen on enkeli sinun pirulaisen rinnalla.

• su
        ^^muuttolintu^^ kirjoitti:

Shalom "näin se menee"!

Eivät pysy totuudessa.

Muuttolintu pääskynen.

Minä näen tikun nokassa, maailman "rojahduksen" joka tapahtui aikoinaan. Näen tikun nokassa itiön. bakteeri,pasillin tai mikä se lienee. Sitten näen sen Aborin(siis Ahvenen) mistä "Tuntemattomassa"urhot väittelivät. Sitten näen alkuihmisen, joka putosi puusta. Sanokaamme nyt häntä vaikka Aatamiksi.
        Sen jälkeen näen täällä hänen jälkeläisten kinailuja.

Eikä se niin hirveen surullista ole. Jumala on meidän kanssamme.

Mutta se on surullista jos postiluukusta pas/kaa alkaa tulla.Se haisee, tänne asti.

Ei sinun puheesi vihapuhetta ole, mutta kun puolustat tiiviisti näitä vihapuheen tekijöitä ja tuomitsijoita. Se tarttuu sinun "hyvyyteesi" ja pilaa kaiken.

Totuutúudessa pysymisestä. Kukin näkee totuuden eritavalla.

• 31

Kännykällä tai sitten jos et saa kiinni niin jätä sähköposti. Jumala lukee ne jos kiireiltään ehtii. Ensin pitää kylvää nälänhätiä ja vedenpaisumuksia syntisten niskaan. Myös kuumien kivien tiputtelu kuuluu normaaliin työpäivään

• matti.

Jostakin luin , että ei ole uskovaisilla mitään pelättävää
        Hän ei enää, pudota uskovien niskaan kuumia kiviä vai
        niiden jotka ei pysty pysytynyt siihen , heille tulee kivi ä
        kuumana ..

Sanoisin että se on saa ta na joka tekee pahoja kuten nälän
        hätiä , sotia , ym sellaisia Jumala on hyvän tekijä .

• su

Juu, Afrikassa kaikki syntiset ja nälän hätä. Aasiassa kaikki tulvat, tsumanit, maanjäristykset, siellä kaikki syntisimmät, niinkö?

Suomessa lestadiolaisuus pelastaa koko kansan. Täällä ei ole kuin kovat pakkaset kokoomus hallituksessa.

• ´hindi arvone

NImim ^^muuttolintu^^

......Su ja k:nit! Ei riitä, että rukoilee Jumalaa ja pyytää syntejään anteeksi Häneltä.

Koska yhteys on poikki. Raamattu sanoo, että vain Jeesuksen kautta on yhteys Jumalaan............

mietitkö ihan itse ylläolevat;)) ? milläs todistat,, luulen ettet pysty millään todistamaan,,, höpjuttuja taas..

• ^^muuttolintu^^

Arvosen Hindille!

Raamattu sen todistaa, Jeesus sua rakastaa...laulettiin pyhäkoulussa aikanaan. Vastauksena olkoon tämä. Kyseessä on siis kirjallinen todistus.

Miksi muuten luulet, etten kykenisi ihan itse miettimään? :-)

Raamatussa on konkretiaa jota evoluutiouskosta puuttuu.

Ensin pitäisi ottaa raamattu esiin ja alkaa opiskelu, sitten voisi osallistua asialliseen keskusteluun.

Jotkut ovat ottaneet esiin, että Jeesuskin rukoili Jumalaa, eikä itseään. Jeesus onkin Jumala ja Hän toivoi, että mekin voisimme olla yhtä Isän kanssa. Ja neuvoi, miten sitä voimme olla.

• su

Jos sinä pääskynen tunnet niin, se on hyvä sinulle. Todistappas se.

• Κέρβερος

" Miten saa yhteyden Jumalaan " .
      Telkkaristahan tuli jokuaika sitten tuo E.T, muistat kai ? Siinähän käytettiin puhelimesta väsättyä vehjettä maapallon ulkopuolisia olentoja tavoiteltaessa. Olisko näistä apua ???

• pirun apostoli pois

Pirun apostoli hei, me emme ole menossa helvettiin, älä sinä tule meitä opastamaan.

• su

Kyllä sinä helvetin hevosmies olet sillä helvetin tiellä. Ja tuntuupa siltä, että muutama hännystelijäkin roikkuu kärryjesi perälaudoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe