Hei olen eronnut, lähdin yhteisestä asunnosta kassi kainalossa.Miehelle jäi lapset ja nyt olen kaksi kertaa muuttanut tuon jälkeen,Koti on kalustettu tosin vaatimaton mökki.Lapset vierailevat luonani.Nyt olisi saatava töitä ja päästävä lähemmäs lapsia eli työnsaanti on nyt avainasemassa. Mies ei kykene keskustelemaan mistään ja lahjoo lapsia ja liki kaikki irtain on vielä hänellä.Uskon pärjääväni ja saavuttavani tavoitteeni vaan se työ jota haen nyt koko ajan ja olen ollut haastatteluissakin. Katsoisitko tilannettani !
Zonette
4
63
Vastaukset
- WicHum
Miksi noin menit tekemään?
Toisen matkaanko?
tuntuu että olet itse mokannut homman oikein huolella.
työ tulee aikanaan. ehkä ei ihan heti. tai sitten voi tullakkin. vähän ailahteleva on
Ehkä sinä itsekkään et ole ollut oikea oma itsesi kokoajan.
Kiinostaisi tietää eron syy, kassi kainalossa lähtöön?
Joo, Näkijä kyselee ompa hölmöö!
Tottakai siis tarkoitan että teet istsellesi selväksi. Koska et itse pysty näkemään asiaa sillain kuin se oikeasti on!
Mutta työ voi napata heti tai sitten se on jotain muuta ja 1.5v päästä.
Ihan kiinni sinun itsesi omasta mielialasta!
PS. Älä sekaannu mihinkään ääriryhmiin tai liikeisiin! - näkijä..........
Ai miten mokannut kun narsisti mies laittoi kävelemään....
- zonette22
Nyt ihmetelen sitä miksi lähdit kodistasi koska tällä näkyy että miehesi piti sinusta.Hieman kärsivällisyyttä se olisi vaatinut niin tätä ero juttua ei olisi syntynyt.Sanoisin että sinulla on mahdollisuus löytää työtä lähempänä lapsiasi ja se täytyy kevään kuluessa.Myös sinun ja entisen miehesi suhde tulee lämpenemään jollain lailla uudelleen.Esteittä se ei mene läpi mutta ei sitä kanata tyrmätä suoralta kädeltä.Ole kärsivällinen niin sinunkin asiat järjestyvät ihan hyvään suuntaan koska en nää täällä sinulle mitään negatiivista olevan tulossa päinvastoin.Zonette
- taas,tietäjä..
Ja,Hah,Hah taas Zonetelle=DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418