lähtönopeudet??????

hohoo ala

haluaisin tietää kuinka kovaa teiä pyssyistä kuula lentää. ittellä lähtee pumppu haulikosta 110m/s ja pistoolista 78m/s

27

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä juttuuuuu

      aika hitaita haulikon paukkuja sulla. Kyllä sen lähtönopeuden pitäs olla noin 400m/s haulikon patruunoissa.....?????

      Vitsi vitsi :) :) :)

      • hohoo ala

        se on vittu airsoft ase! LUULETKO ETTÄ 12 VUOTIAALLA ON JOTAIN TERRORISTI ASEITA!!!!


      • slaksi
        hohoo ala kirjoitti:

        se on vittu airsoft ase! LUULETKO ETTÄ 12 VUOTIAALLA ON JOTAIN TERRORISTI ASEITA!!!!

        No 12 vuotiaalla ei pitäsi olla edes airsoftaseita. Puhumattakaan oikeista aseista. Ja haulikko tai pistooli eivät ole terroristiaseita.


      • metsästäjä21

        herrääs haulikon keskimääränen lähtönopeus on n.250 m/s. mut täyteisillä se voi yltääki siihe 400


    • lolzz

      Miksi ottaa kaikki niin vakavasti? tyhmä juttuuuuu ei sanonut puhuvansa oikeista aseista, sekä tuossa luki "vitsi vitsi:):):)...

      M24, 130 m/s
      VSR-10, 150 m/s
      Raffica, n.95 m/s

      • hohaa ala

        no luuletko että mä olin tosissani


    • ...............

      Maruzen type 96 150m/s
      G&P M4 125m/s
      Tokyo Marui AUG 125m/s

      • hohoo ala

        no ksifun


      • Nevörmain graanaata
        hohoo ala kirjoitti:

        no ksifun

        Ukko hei jäitä hattuun


      • hohoo ala
        Nevörmain graanaata kirjoitti:

        Ukko hei jäitä hattuun

        ai mä vai?


      • Atte Huunt!
        hohoo ala kirjoitti:

        ai mä vai?

        No kuule just sä...


    • Super Softari

      GR4 G26 117 m/s
      P90 125 m/s

    • pehmytkeisari

      gbb glockit 80m/s
      nbb sigit 76m/s
      mp5k 110m/s
      aps-2ss 178m/s
      trg42 210m/s
      sv-98 245m/s
      m76 146m/s

    • m4cex

      Mul lentää ainaki täysii!

      • i love s ex

        no se kertooki aika paljon.


      • näin on
        i love s ex kirjoitti:

        no se kertooki aika paljon.

        No ampuuhan munkin aseet täysii. Täysii PKS-Airsoftin rajoissa.

        1.2 Viritysrajat
        Sarjatuleen kykenevät aseet: 1,6 Joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 126m/s, 0.30g kuulalla 103m/s.)

        Itselataavaa kertatulta ampuvat aseet 2,25 joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 150m/s, 0.30g kuulalla 123 m/s)

        Kertaviritteiset aseet: 3 J (esim 0.20g kuulalla 173 m/s, 0.43g kuulalla 118m/s)

        ---------------

        Oli ase mikä tahansa, niin se ampuu täysii


      • Ocar
        näin on kirjoitti:

        No ampuuhan munkin aseet täysii. Täysii PKS-Airsoftin rajoissa.

        1.2 Viritysrajat
        Sarjatuleen kykenevät aseet: 1,6 Joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 126m/s, 0.30g kuulalla 103m/s.)

        Itselataavaa kertatulta ampuvat aseet 2,25 joulea pelissä käytettävällä kuulalla. (esim 0.20g kuulalla 150m/s, 0.30g kuulalla 123 m/s)

        Kertaviritteiset aseet: 3 J (esim 0.20g kuulalla 173 m/s, 0.43g kuulalla 118m/s)

        ---------------

        Oli ase mikä tahansa, niin se ampuu täysii

        Haittaako vaikka rynkky anpuisikin 130m/s vai onko se niin pikkutarkkaa🤔


    • Alluleme

      M4 128m/s 0.20
      M500 haulikko 100m/s 0.12
      DE 78m/s 0.12

    • j

      Classic Army M4 Tan 122 m/s
      Classic Army AUG 105 m/s
      SRC XM8 117 m/s vakiona

    • 3l96

      l96 145 m/s

    • linna soft

      cm 16 carbine 120m/s
      Cybergun FirePower CQB haulikko 100m/s

      • Kalashnikover

        Gybergun AK47 Kalashnikov - vakiona 122m/s mut tehoakku ni n. 140m/s


    • Advisor

      Loogista. Täysin loogista. "tehoakku" vaikuttaa lähtönopeuteen. I cant even.

    • 15+19=33

      ekkö nää tunnista peikkoa... ei juma!

    • en_keksi_nimeä

      Firepower ms tacitcal (haulikko) 108m/s 0,12g. onko tuo sinun (aloittajan) haulikko myös 0.12g kuulalla 110m/s vai 0.2g? Jos on 0.2g 110m/s niin kerroppas siitä aseesta vähän enemmän

    • Autisti ankka

      Siis mitä tarkotat? Eli jos haulikossa on .12 palloilla 100ms niin ei se amu silloin .20 palloilla 100ms vaan jtn about 80-90ms(en jaksa kattoo tarkkaah..).

    • en_keksi_nimeä

      Siis kun aloittaja sanoi että pumpparist lähtee 110m/s niin kysyin että siis 0.12g kuulalla varmaanki :D ku pumpparist 110m/s 0.2g on aika paljo... kun usein kerrotaan lähtönopeus 0.2g tai sit erikseen mainitaan.
      Kyllä tiedän että kevyemmällä kuulalla kovempaa lähtee mutta heti tuulen mukana itteensä päässä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe