Tulit ovissa vastaan tammelan subwayllä torstaina (30.1) tasan kolmelta. Olin juuri lähdössä kun tulit ovella vastaan ja jumituin täysin. En saanut sanaa suustani ja näytin varmaan idiootilta kun ihailin siroja kasvojasi. Oli suorastaan ihme että sain käveltyä ulos, missä meinasin lähteä ylittämään tietä vaikka autoni oli samalla puolella. Vasta istuessani tajusin tapahtuneen ja jäin unelmoimaan.
Muistan vielä kauniit kasvosi, pienen hymysi ja ihanat vaaleat hiuksesi. Olisi hienoa nähdä ne uudestaan. Jos tuntomerkit täsmäävät, ota yhteyttä, haluasin tavata ja katsoa josko saisin sanan suustani
Hei sinä kaunis neito
6
1606
Vastaukset
- Äh...
Damn! :) Mulle kävi noin tammelan subin ovilla kivan näköisen tyypin kans, mutta siitä on jo hetkinen aikaa.... Mutta mulla on tummat hiukset. Joten et ole sitten sama tyyppi. ;)
Mikäs pvm tuo 30.1 on...? 30.11 mutta se ei ollut torstai.... ;)- Ketjun alottaja
No nyt ratkasin hienosti. Mistäköhän ton torstain keksin. Ihan siis maanantai 30.1.2012. Mitäköhän mä oon työharjottelussa eskarilaisille opettanu :D mut et taida sit olla sama henkilö kun muistan ne kauniit laineikkaat vehnän väriset hiukset, ahh, täydellisyyttä :D
- Auttava_käsi
Mene sinne Subwayhin ja kerro tapahtuneesta henkilökunnalle ja pyydä heidän apua. Annat niille vaikka puhelinnumerosi ja pyydät laittamaan tekstiviestin heti kun se saapuu sinne uudestaan. Tai tiedä vaikka tuntisivat sen entuudestaan siellä? Kyllä henkilökunta varmasti ymmärtää ja on valmis auttamaan jos ovat itse koskaan olleet rakastuneita.
Tiedän tunteesi, koska olen itse ollut samassa tilanteessa aika kauan. Minulla vain ei ole ihan näin hyvät lähtökohdat lähteä etsimään rakastani.- Ketjun alottaja
No tosiaan voisin mennä kysyyn onko vakioasiakas tai tunteeko ne sitä, en kuitenkaa viitti pyytää niitä ilmottaan jos se tulee uudestaan, en viitti tosiaan stalkkaamaan ruveta. Eikä voi mitään jos ei löydy, eihän sitä ikinä tiedä koska se oikea tulee vastaan mutta en ehtiny mitään tunnesidettä luomaan siinä parin sekan aikana. Ei sen hetken perusteella sentään rakastu, mut oon miettiny ny et millanen ihminen löytyy kauniin ulkokuoren alta
- Äh...
Ketjun alottaja kirjoitti:
No tosiaan voisin mennä kysyyn onko vakioasiakas tai tunteeko ne sitä, en kuitenkaa viitti pyytää niitä ilmottaan jos se tulee uudestaan, en viitti tosiaan stalkkaamaan ruveta. Eikä voi mitään jos ei löydy, eihän sitä ikinä tiedä koska se oikea tulee vastaan mutta en ehtiny mitään tunnesidettä luomaan siinä parin sekan aikana. Ei sen hetken perusteella sentään rakastu, mut oon miettiny ny et millanen ihminen löytyy kauniin ulkokuoren alta
Se on hassu juttu et just silloin kun vähiten odotat mitään tapahtuvan ja muut asiat mielessä niin tapahtuu jotain yllättävää ja kun et ole siihen mitenkään varautunut, niin homma menee ohi kun olet lukossa.
Mutta niitä vehnän värisen ja laineikkaiden hiusten omistajia taitaa olla muutama tampereella ja jotka käyvät subissa joten.... no voithan antaa jotain muitakin tuntomerkkejä jos muistat... :)
Tsemii etsinnän ja eskarilaisten kans! ;)
mitä tästä opimme? Subbarin ovilla, kannattaa ottaa ittestään kii ja lähtee perään!!! Ei oo mitään menetettävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472