"Nuorten työpaja paloi Nurmeksessa"
http://www.hs.fi/kotimaa/Nuorten työpaja paloi Nurmeksessa/a1305554551300
Koskahan tulee järkeä noihin työvoimahallinnoin idioottimaisiin touhuihin. Montako noita työpajoja pitää vielä polttaa. Kaikki varmaan.
työpaja paloi
8
198
Vastaukset
- Ei Köhä N
Eiköhän nyt työpajatoimintana rakenneta uusi.
- ¤¤¤¤¤
Voi viddu että te työttömät olette katkeraa sakkia, kaikki poroksi vaan! Itse olin 2000luvun vaihteessa kaksi vuotta työpaja toiminnassa mukana työntekijänä ja sain toteuttaa erästä erikoisalojen toimintaa, käsityöammattia. Rahaa ei tullut hääppöisesti, mutta se tunne, kun voi toteuttaa itseään. Monet ehdotti, että alan yrittäjäksi samalle alalle, mutta uskallus ei riittänyt. Se oli pieni ihme, että edes joku otti vastaan ne mittavat investoinnit, jota yritystoiminta vaatii. Joka tapauksessa elämäni parasta aikaa, kaikkea ei voi mitata rahalla.
Töitä on tullut tehtyä aina, ei ole tullut taukoa, muuta kun 2009 Finassikriisin alusta alkaen, kun metallialan vienti alkoi tökkimään. Hakeuduin melkein vapaaehtoisesti TEV:iin ja hulppeasti puoli vuotta tuli painettua hommia siinä, nyt palkallisena samassa firmassa. Itse olen sitä mieltä, että jotain on jäänyt viivan alle.
Toki jos asenne on se, että mikään ei kannata, niin mädäntykää paskoihinne. - hyvä uutinen
"Nuorten työpajan paloa epäillään tahallaan sytytetyksi"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012020215156750_uu.shtml
Tuosta pitäis jo työvoimahallinnon vetää omat johtopäätöksensä ja järjestää "Antaa palaa" viikonloppu. Tuon viikonlopun jälkeen kaikki polttamattomt orjatyöpajat on sitten tarpeellisia. Montakohan niitä olis jäljellä? EI YHTÄÄN. Vaikka saattaahan noita orjatyöpajoja palaa muutenkin.- jotenkin tuo haiskah
Jotenkin tuo juttu haiskahtaa joko tuhopoltolta tai vakuutuspetokselta
- Tri.Sorbus
Paikallinen Kaaleppi poltti oman loispummiyrityksensä mutta jäi ilman vakuutuskorvauksia, kun ei ollut maksanut pummina maksujaan.
- laskee ketjua alas
muistutus kalervolle mikä nautitaan suussa se
- kalervot joutaa alas
kun ketju toimii niin
- poliisin poika
niin käy myös kalervolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502