eikä KS uutisoi sanallakaan, taaskaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/12-vuotias-eilisesta-lahtien-kateissa-kajaanissa/art-1288445925965.html
Kajaanilainen lapsi kateissa
11
448
Vastaukset
- thammpiiöy
Eipä taida Kainari ilmestyä kahta kertaa päivässä kuten IS. Ja oliko tuo edes
painetussa versiossa, uutispalvelinta paivitetään koko ajan, mutta lehteen ei kaikki ehdi.
Olet ta m p i o !- P a s k a lehti.
No päivitetään kai sitä KS:n uutispalvelintakin useemman kerran päivässä, pölvästi. Olihan tuonne nyt tuokin juttu ilmestynyt, tuntikausia IS:n jälkeen. Sieltähän ne KS:n toimittajat juttunsa kopioivatkin.
- paska+
P a s k a lehti. kirjoitti:
No päivitetään kai sitä KS:n uutispalvelintakin useemman kerran päivässä, pölvästi. Olihan tuonne nyt tuokin juttu ilmestynyt, tuntikausia IS:n jälkeen. Sieltähän ne KS:n toimittajat juttunsa kopioivatkin.
Onks sulla sisäpiirin tietoa? Mä luin jutun kainarista. Jospa poika löytyisi!
- Mini merkki
No ei oikeastaan kukaan kopioi mitään, vaan jutut saadaan tai ostetaan ja sama juttu on yleensä kymmenissä lehdissä. Omat toimittajat kirjoittavat vain osan jutuista, yhdessäkään lehdessä ei kaikkia. On Kajaanissakin ainakin yksi ihminen, jonka tiedän kirjoittavan sekä kainariin että iltasanomiin.
- pehmo koululainen mä
Veikkaasinpa että tämä "kakara" on vaan huomionkipeä nykyajan nuori, joka ei oo saanu tahtoaan läpi tai koulu ei vaan maistu.
- asiat ei hyvin
Nuorten psyg.osaston heiniä........Toivottavasti löytyy poika kunnossa
- Radiostahan nuo
asiat jo ennemmin kuulee kuin paikallislehdistä eli ipv:llä kuulin tuon lapsen karkailun!
Esim. Suomi-radiosta, kun ei tuo Kajaus kuulu edes esim. Vaalassakaan enää kuin harvoin jollain ilmalla!
Onko lapsi sitten joku esim. sijaislapsi vai perheen oma lapsi?
Tuttuja Oulussapäin, sukua? Löytynee sieltä jos asia niin on!
Toivottavasti eivät piilottele poikaa! - Pojan joloppi
Uhmakkaan näköinen on poika kuvassa.
- naamakirjasta serkku
poika on nähty oulussa, on kuulopuheitten mukaan äitinsä luona ja äiti ei ilmoita mitään poliiseille.ihme porukkaa..
- pian 7 maksaa
Näitä nykyajan minä-minä-mulle kaikki muuttuikin me-me-meille ihan kaikki -jutuksi ja päästiin oikein lehtiin.
- naamakirjasta serkku
poika on turvallisesti huostassa, lastenkotiin viety.kaikki hyvin ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462