jos tällä palstalla on ennustaj,vosisitko ilmaiseksi tällä palstalla kirjoittaa talven kortit? mitä näkisit niistä sinkkunaiselle,hieman oman tien menijälle? elämä kutsuu ja tiet-onko luontoni oleva kesytön kulkukissa ,olen vesimies ja en viihdy samoissa rutiineissa.kysyn tältä palstalta,en tarotpalstalta,kukaan ei koskaan ilmaiseksi vastaa.t pikkurahalla elän ja elämä kallista
näkijä katotko mulle korteistasi?
8
120
Vastaukset
- Wic
Onko korteilla väliä? Siis että pitääkö olla tarot-kortit?
- jäähileitä
ei ole mitään väliä.kiitos jos katsoisit! tavalliset tai tarot...jäähilenainen
- jääkiteitä
elikä ei kukaan sittenkään ennusta,ok.
- kurja ilmiö
ei pidä leikitellä luvata katsoa korteista ja pettää lukija.soitanpa sitten kalliille puhelinennustajalle,ei huijaa ihmistä,ainakin kertoo livenä ja asiakas saa ulkintaa.ikävä ilmiö lupailla ja sitten pelleillään kysyjän kustannuksella.sietää hävetä pelleilijät
- Rosa
Jospas minä katson korteista, kun sitä noin kovasti halutaan... (Mutta minä en kyllä näe missään kohtaa, jossa joku lupaisi korteista katsoa)
Tässä on siis käytetty sekä tavallista korttipakkaa että minun henkilökohtaista pakkaani.
Helmikuun keskivaihe: Risti 8 ja kukkanen: Saat kutsun jonnekin yllättävältä taholta. Kutsu kannattaa ottaa vastaan, sillä se tuottaa sinulle iloa ja uutta näkökulmaa asioihin.
Helimikuun loppu: Hertta rouva ja vaaka (ylösalaisin): Hyvän ystävän tapaaminen. Hänellä on asioita, joita et itse pidä oikeutettuna.
Maaliskuun alku: Pata 10 ja neliö: Tilapäisiä vaikeuksia, jotka saavat sinut löytämään itsestäsi uusia puolia ja lahjakkuutta
Maaliskuun keskivaihe: Ruutujätkä ja pilviä: Mielenkiintoista tapaamista lukuunottamatta tämä aika on tasaista ja mieleen pyrkii huolia
Maaliskuun loppu: Herttaässä ja kynä: Herttaässä on rakkauden kortti, mutta muista myös, että toisinaan rakkaus on sokea, sinunkin täytyy saada sanottua mielipiteesi - jäinen hile
no kaunis kiitos sulle rosa,jotain positiivista tapaa tälläkin palstalla.olen yllättynyt. voitko vielä yhteen kysymykseen vastata-nakyykö kaksosmiehesrä 38v täyttää keskikesällä,mitään-nimittäin en ole kuullut viimeksi syysykuussa ,mutta mistä katkos ja kuulenko enää hänestä-kiitti jos vielä tämä katsot,ihmettelen vaan katkosta koska ei näin pitkää taukoa ole vielä 4v ollut,liekö hukannut numeron,vai muuta-eli ottaako yhteyksiä tämä edellä mainittu henkilö-kiitokset ja pirteää viikkoa.
- Rosa
Miehellä on kiireitä oman elämänsä kanssa. Hän saattaa vuorostaan odottaa yhteydenottoa sinulta, soittoa tai muuta "vihjettä".
Suosittelisin sinun ottavan yhteyttä, muuten saattaa olla, että soitossa menee vielä jonkin aikaa. - kiitos rosa
ok ,kiitän vastauksista.taidanpa kokeilla kepillä jäätä ja odotan josko hänestä omasta aloitteestaan kuuluisi jostain joskus.eihän sitä tiedä jos hänen puhelimensa olisi kadonnut tai vaihtanut numeroa...mut odotanpa välillä hänen puolestaan yhteydenottoa,jotten vaikuttaisi tyrkyltä-ylpeyskysymys
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592