Tein netissä vakuutuksen ja vakuutuskirja oli tulostamista vailla näytössä. Printteriä ei ollut eikä mitään muuta mahdollisuutta tallentaa vakuutuskirjaa apparaatti tarjonnut.
Tein toisen vakuutuksen naapurin koneella, johon oli printteri kytkettynä ja valittavana oli myös tallennus koneen muistiin.
Millä ohjelmistolla koneeni pitäisi varustaa, jotta PDF- tiedoston tallennus onnistuisi? Koneessa on Windows 7 ja Int. Explorer 9. Kone HP 625.
PDF johonkin muistiin?
9
106
Vastaukset
- Infola
Tallennukseen ei tartte varustaa konetta millään muulla kuin jollakin office ohjelmalla, sillä tallennat sen tietokoneelle, disketille, usb tikulle, cd levylle, dvd levylle, bluray levylle, ulkoiselle kiintolevylle tai ihan pc kiintolevylle.
Pdf tiedoston lukemiseen vaaditaan pdf reader ohjelma.
TUlostamiseen tarvitaan tulostin, mustesuihku tai laseri. - näinpänäin
Saahan sen tallennettua. Hiiren oikealla korvalla ja: Tiedosto-> Tallenna nimellä
ja valitset tallennuspaikan. - MF35
Open office org. on koneella, pitikö se jotenkin aktivoida? Koneen mukana tuli vain WordPad.
Hiiren oikealla korvalla sai valikon, josta ei löytynyt mitään tallennuskohtaa.
Printtausmahdollisuus oli valmiina vakuutuskirjan alareunassa.Opneofficea ei tarvitse aktivoida mutta se kannattaa poistaa. Asenna sen jälkeen kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
- Libresselä
vapunen kirjoitti:
Opneofficea ei tarvitse aktivoida mutta se kannattaa poistaa. Asenna sen jälkeen kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/
Mitä Libre tarjoaa kehityneemmin kuin OpenOffice normaalikäyttöön?
Libresselä kirjoitti:
Mitä Libre tarjoaa kehityneemmin kuin OpenOffice normaalikäyttöön?
http://murobbs.plaza.fi/ohjelmat-kayttojarjestelmat-ja-ajurit/736097-openoffice-3-vai-libreoffice-3-a.html
http://groups.google.com/group/sfnet.atk.ms-windows.ohjelmistot/browse_thread/thread/b05a56248418cec8?pli=1
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=38984.0
http://fi.libreoffice.org/ohjeet/faq/
Eli Libreoffice tukee paremmin MS Officen tiedostoja/tiedostomuotoja..
Voithan sinä aina tulostaa tiedostoon. Omassa Firefoxissani on suora tulostus PDF-tiedostoksi, mutta enpä ole joutunut IE:n kanssa seikkailemaan vuosiin, joten siitä en tiedä, en muista.
- Eki eräs
Itse olen tehnyt PDF-lomakkeiden ja asiakirjojen kanssa niin, että olen täyttänyt lomakkeen tiedot valmiiksi Acrobat Readerilla ja sitten täytetyn lomakkeen olen "tulostanut" / tallentanut Cute PDF:lla toiseksi PDF tiedostoksi.
CutePDF:ssa on siis "virtuaalinen tulostin", joka asentuu tulostimien joukkoon.
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp - MF35
Kiitos vastauksista. Ainakin Acrobat Reader puuttui koneelta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612