PDF johonkin muistiin?

MF35

Tein netissä vakuutuksen ja vakuutuskirja oli tulostamista vailla näytössä. Printteriä ei ollut eikä mitään muuta mahdollisuutta tallentaa vakuutuskirjaa apparaatti tarjonnut.

Tein toisen vakuutuksen naapurin koneella, johon oli printteri kytkettynä ja valittavana oli myös tallennus koneen muistiin.

Millä ohjelmistolla koneeni pitäisi varustaa, jotta PDF- tiedoston tallennus onnistuisi? Koneessa on Windows 7 ja Int. Explorer 9. Kone HP 625.

9

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Infola

      Tallennukseen ei tartte varustaa konetta millään muulla kuin jollakin office ohjelmalla, sillä tallennat sen tietokoneelle, disketille, usb tikulle, cd levylle, dvd levylle, bluray levylle, ulkoiselle kiintolevylle tai ihan pc kiintolevylle.
      Pdf tiedoston lukemiseen vaaditaan pdf reader ohjelma.
      TUlostamiseen tarvitaan tulostin, mustesuihku tai laseri.

    • näinpänäin

      Saahan sen tallennettua. Hiiren oikealla korvalla ja: Tiedosto-> Tallenna nimellä
      ja valitset tallennuspaikan.

    • MF35

      Open office org. on koneella, pitikö se jotenkin aktivoida? Koneen mukana tuli vain WordPad.
      Hiiren oikealla korvalla sai valikon, josta ei löytynyt mitään tallennuskohtaa.

      Printtausmahdollisuus oli valmiina vakuutuskirjan alareunassa.

      • Opneofficea ei tarvitse aktivoida mutta se kannattaa poistaa. Asenna sen jälkeen kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/


      • Libresselä
        vapunen kirjoitti:

        Opneofficea ei tarvitse aktivoida mutta se kannattaa poistaa. Asenna sen jälkeen kehittyneempi Libreoffice: http://fi.libreoffice.org/

        Mitä Libre tarjoaa kehityneemmin kuin OpenOffice normaalikäyttöön?


      • Libresselä kirjoitti:

        Mitä Libre tarjoaa kehityneemmin kuin OpenOffice normaalikäyttöön?

        http://murobbs.plaza.fi/ohjelmat-kayttojarjestelmat-ja-ajurit/736097-openoffice-3-vai-libreoffice-3-a.html

        http://groups.google.com/group/sfnet.atk.ms-windows.ohjelmistot/browse_thread/thread/b05a56248418cec8?pli=1

        http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=38984.0

        http://fi.libreoffice.org/ohjeet/faq/

        Eli Libreoffice tukee paremmin MS Officen tiedostoja/tiedostomuotoja..


    • Voithan sinä aina tulostaa tiedostoon. Omassa Firefoxissani on suora tulostus PDF-tiedostoksi, mutta enpä ole joutunut IE:n kanssa seikkailemaan vuosiin, joten siitä en tiedä, en muista.

    • Eki eräs

      Itse olen tehnyt PDF-lomakkeiden ja asiakirjojen kanssa niin, että olen täyttänyt lomakkeen tiedot valmiiksi Acrobat Readerilla ja sitten täytetyn lomakkeen olen "tulostanut" / tallentanut Cute PDF:lla toiseksi PDF tiedostoksi.

      CutePDF:ssa on siis "virtuaalinen tulostin", joka asentuu tulostimien joukkoon.

      http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp

    • MF35

      Kiitos vastauksista. Ainakin Acrobat Reader puuttui koneelta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe