Mä en oikeen tiedä mitä virikkeitä laittaisin hamsterini häkkiin ja haluaisin tehdä sinne jotakin itse. Voisitteko kertoa joitain virikkeitä, mitä te olette tehneet itse hamsterinne häkkiin? : )
Omatekoisia Virikkeitä hamsun häkkiin!?
4
629
Vastaukset
- Ole hyvä :)))
Vessapaperi-iglu on hamsuni ikisuosikki :) Eli otat astian joka sopii hamsterin pesäksi ja päällystä se vessapaperilla, seuraavaksi kastelet sen esim.sumuttimella läpimäräksi, ja taas päällystetään vessapaperilla ja sumutetaan, tätä jatketaan kunnes iglu on halutun paksuinen. Anna kuivua ja tadaa, siinä on vessapaperi-iglu jossa useimmat hamsteri tykkäävät nukkua ja sitä on hauska repiä :)
Riippumatto on helppo tehdä, otat palan fleece-kangasta ja leikkaat sen neliön muotoon, jätä joka reunalle pitkä kangassuiru kiinnitystä varten.
Ps: Kuivattu heinä on myös kova sana, hamsteri syö sitä ja kaivautuu sinne sekaan, saattaa se jopa kanniskella niitä ympäri asumustansa.- Jobi
Onko vaarana että hamsteri syö kangasta tuosta riippumatosta???
- Ole hyvä
Jobi kirjoitti:
Onko vaarana että hamsteri syö kangasta tuosta riippumatosta???
Hamsterit eivät kangasta syö vaan jyrsivät, joko huvikseen tai pesärakennusmateriaaleiksi. Toki saattaa muutaman palasen vahingossa nielaista, sen ei pitäisi kuitenkaan olla vaarallista. Mutta mitään pumpulilla täytettyä kangasta ei missään tapauksessa tulisi antaa hamsterille, kuten ei myöskään kangasta josta riippuu lankoja. Maalaisjärkeä saa myös käyttää
Tämmöinen riippumatto on ollut jo kauan käytössä rotilla ja hiirillä mutta nyt vasta on ymmärretty että "hei, miksei hamsteritkin tällaisesta tykkäisi".
- Tässä sinulle
Hauska virike syntyy helposti ja edullisesti. Tarvitset vassapaperi rullan, vessapaperin paloja ja herkkuja.(Jos sinulla on syyrian hamsteri niin leikkaa vassa paperi rulla niin ettei se jää jumiin putkeen, eli leikkaa saksilla putken toisesta päästä toiseen päähän).
1, Täytä wc:paperi rulla puoliksi vessapaperin puolikkailla.
2, Laita hamsterin herkut putkeen.
3, Täytä myös toinen puoli wc:paperin puolikkailla, niin etta herkut jäävät piiloon.
Ja siinä on valmis lelu. Voit vaikka tehdä niitä kerralla paljon, niin voit aina kuin sinulla on kiire antaa hamsullesi tekemistä =DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472