Suosikki pre-workout tuote Jack3d on luopunut geraniumista! Yhtiö etsii kuumeisesti korvaavaa tuotetta, mutta sellaista ei ole tällä hetkellä näkyvillä. Päätös johtuu Kanadan terveysviranomaisten päätöksestä ottaa yhtiön tuotteet syyniin (USP labs on aina keikkunut vähän siinä harmaan rajalla). Nyt viranomaiset ovat tekemässä tästä loppua.
Itse tilasin juuri 7 purkkia tuotetta. Se riittää ainakin tämän ja ensi kevään dietteihin.. En tiedä, miten muiden yhtiöiden geranium-pohjaisille tuotteille käy, mutta oma ehdoton suosikkini on Jack3d. Enkä muutenkaan pelaa rikipeliä näin hyvän tuotteen kanssa. Itselle tilattu riittävästi, niin voin laittaa tiedon kiertämään.
Aihehan on ollu tapetilla jo pitkään, mutta nyt tämä tapahtuu oikeasti. Jack3d:in "omaa" kotisivuakaan ei enää löydy, sekin on suljettu joten puhunee sekin omasta puolestaan.
Joten vinkkinä, nyt kannattaa tilata kun vielä saa.
Nyt jaskedia kaapit täyteen
J4ckTh3R1pp3r
3
266
Vastaukset
- roinaroope
huonoo kamaa ei ainakaa mulla toiminu, kikkeli se vaa kutistu ku sitä veti, no xplode potkii paljo paremmi
- weweeewe
http://www.manninen.info/shop/index.php?route=product/product&product_id=1434
Tossa hyvä kotimainen DMAA-tuote- LOLOTILOO
Olisiko peräti markkinoiden varteenotettavin, tuote?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701