Vaikka yritän olla ihan tavallisesti seurassasi, niin ei mun keho toimi kuten aivot käskee tai sitten aivot unohtaa käskeä ;). Eräänkin kerran olen jutellessamme havahtunut siihen, että huomaan peilanneeni sua jo vaikka miten pitkään... Oletkohan ihan puusilmä vai oletko huomannut saman seikan?
Ettei tule risuja, menee n > m.
Oletkohan huomannut, että tykkään
16
1020
Vastaukset
- teeeeeeeeeeee
kaunis sanonta , kerta kaikkiaan. et mitään tasokkaampaa tai sivistyneempää löytäny sitte.
- särkyvä peili
jätä se peili joskus himaan, vai mitä ihmeen peilaamista sä harrastat???
- ap
Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?
- smän
ap kirjoitti:
Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?
eikös sitä voi sanoa apinoinniksikin? :-D
- kun en harrasta
ap kirjoitti:
Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?
en tiedä, kerro.
- roukojen alta
kun en harrasta kirjoitti:
en tiedä, kerro.
No jos se taas sitä apenointia on niin mulla tulee. Yrjö.
- ap
smän kirjoitti:
eikös sitä voi sanoa apinoinniksikin? :-D
Sama asiahan se lienee, joskin apinointi sanan kuulostaa melkein joltain lasten joukkohysteria-matkimiselta ;).
- ap
kun en harrasta kirjoitti:
en tiedä, kerro.
Ehkä harrastat, tietämättäsi. En itse ikinä peilaa tarkoituksella, mutta välillä yllätän itseni peilaamasta, se tulee ihan itsestään, alitajuisesti, huomaamatta.
http://www.elekieli.com/flirttailu.html - Peilataan
ap kirjoitti:
Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?
Kai se meinaa että riisutaan housut ja otetaan kickeli suuhun.
- ap
Peilataan kirjoitti:
Kai se meinaa että riisutaan housut ja otetaan kickeli suuhun.
Mistä näitä ääliöitä riittää ;)...
- peukku nokassa
ap kirjoitti:
Ehkä harrastat, tietämättäsi. En itse ikinä peilaa tarkoituksella, mutta välillä yllätän itseni peilaamasta, se tulee ihan itsestään, alitajuisesti, huomaamatta.
http://www.elekieli.com/flirttailu.htmlmeijän martta ei kyllä pure alahuulta niin.
- kiitos
ap kirjoitti:
Mistä näitä ääliöitä riittää ;)...
mietin juuri ihan samaa!
- ei aina tietoista
Suurin osa ihmisten välisestä viestinnästähän on sanatonta. Ilmeet ehkä rekisteröi tietoisesti paremmin kuin koko kehon kielen, kun kuitenkin jutellessa yleensä katsotaan toista silmiin tai kasvotusten ollaan. Kehonkielen viestit kulkee varmaan useammin alitajuisesti. Ja kyllä niitä kaikki käyttää, tarkkailkaapa vasiten joskus itseänne.
- 7+1
"Kun molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan ja ovat syvässä keskustelussa, he usein peilaavat toistensa eleitä. Kummankin vartalo on lähes toisen peilikuva. "
Tuon huomaa ihan hyvien ystävienkin kesken: kahvikupposen äärellä kumpikin nojaa poskea käteen peilikuvina, seisoskellessa paino on vastakkaisilla jaloilla ja käsi taskussa peilikuvana, ja kun jompi kumpi vaihtaa asentoa, toinen seuraa muutaman sekunnin sisällä. - 99,99 %
Turha sun täällä on kirjoitella, naisia täällä vaan liikkuu jos et ole vielä huomannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701