Oletkohan huomannut, että tykkään

peilaan sua

Vaikka yritän olla ihan tavallisesti seurassasi, niin ei mun keho toimi kuten aivot käskee tai sitten aivot unohtaa käskeä ;). Eräänkin kerran olen jutellessamme havahtunut siihen, että huomaan peilanneeni sua jo vaikka miten pitkään... Oletkohan ihan puusilmä vai oletko huomannut saman seikan?

Ettei tule risuja, menee n > m.

16

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeeeeeeeeeee

      kaunis sanonta , kerta kaikkiaan. et mitään tasokkaampaa tai sivistyneempää löytäny sitte.

    • särkyvä peili

      jätä se peili joskus himaan, vai mitä ihmeen peilaamista sä harrastat???

      • ap

        Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?


      • smän
        ap kirjoitti:

        Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?

        eikös sitä voi sanoa apinoinniksikin? :-D


      • kun en harrasta
        ap kirjoitti:

        Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?

        en tiedä, kerro.


      • roukojen alta
        kun en harrasta kirjoitti:

        en tiedä, kerro.

        No jos se taas sitä apenointia on niin mulla tulee. Yrjö.


      • ap
        smän kirjoitti:

        eikös sitä voi sanoa apinoinniksikin? :-D

        Sama asiahan se lienee, joskin apinointi sanan kuulostaa melkein joltain lasten joukkohysteria-matkimiselta ;).


      • ap
        kun en harrasta kirjoitti:

        en tiedä, kerro.

        Ehkä harrastat, tietämättäsi. En itse ikinä peilaa tarkoituksella, mutta välillä yllätän itseni peilaamasta, se tulee ihan itsestään, alitajuisesti, huomaamatta.

        http://www.elekieli.com/flirttailu.html


      • Peilataan
        ap kirjoitti:

        Olikos tuo vitsi, vai etkö oikeasti tiedä, mitä peilaaminen kehonkielessä tarkoittaa :)?

        Kai se meinaa että riisutaan housut ja otetaan kickeli suuhun.


      • ap
        Peilataan kirjoitti:

        Kai se meinaa että riisutaan housut ja otetaan kickeli suuhun.

        Mistä näitä ääliöitä riittää ;)...


      • peukku nokassa
        ap kirjoitti:

        Ehkä harrastat, tietämättäsi. En itse ikinä peilaa tarkoituksella, mutta välillä yllätän itseni peilaamasta, se tulee ihan itsestään, alitajuisesti, huomaamatta.

        http://www.elekieli.com/flirttailu.html

        meijän martta ei kyllä pure alahuulta niin.


      • kiitos
        ap kirjoitti:

        Mistä näitä ääliöitä riittää ;)...

        mietin juuri ihan samaa!


    • ei aina tietoista

      Suurin osa ihmisten välisestä viestinnästähän on sanatonta. Ilmeet ehkä rekisteröi tietoisesti paremmin kuin koko kehon kielen, kun kuitenkin jutellessa yleensä katsotaan toista silmiin tai kasvotusten ollaan. Kehonkielen viestit kulkee varmaan useammin alitajuisesti. Ja kyllä niitä kaikki käyttää, tarkkailkaapa vasiten joskus itseänne.

    • 7+1

      "Kun molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan ja ovat syvässä keskustelussa, he usein peilaavat toistensa eleitä. Kummankin vartalo on lähes toisen peilikuva. "

      Tuon huomaa ihan hyvien ystävienkin kesken: kahvikupposen äärellä kumpikin nojaa poskea käteen peilikuvina, seisoskellessa paino on vastakkaisilla jaloilla ja käsi taskussa peilikuvana, ja kun jompi kumpi vaihtaa asentoa, toinen seuraa muutaman sekunnin sisällä.

    • 99,99 %

      Turha sun täällä on kirjoitella, naisia täällä vaan liikkuu jos et ole vielä huomannut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe