Onko muita samassa tilanteessa olevia ?
Meillä on uusiovl- perhe, minulla on edellisestä elämästäni kaksi isompaa lasta ja nykyisen aviomieheni kanssa yhteinen 3 vuotias tyllerö. Olemme molemmat 42- vuotiaita, enkä minä enää jaksaisi raskautta ja pikkuvauvan hoitoa. Nuorimmaisen syntymän jälkeen olin melko väsynyt, enkä muista ensimmäisestä vuodesta oikeastaan mitään. Lapset ovat elämäni ja olen onnellinen, että löysin aviomieheni leskenä oltuani reilun vuoden. Oletin, etten enää pystyisi rakastamaan aidosti ketään miestä saati saamaan vielä lasta.
Mieheni on alkanut huokuttelemaan ja taivuttelemaan minua vielä iltatähden tekoon, mutta ei siis painosta. Oma mieleni on niin sekaisin asiasta, etten tiedä haluanko vai en. Välillä haluan ja toisena päivänä itken kun en koe olevani enää valmis. Tiedän, että jos tulisin raskaaksi, rakastaisin ja haluaisin lapsen... mutta elämäni on nyt niin hyvin ja haluaisin nauttia juuri tästä ajasta, antaa aikaa murrosikäisille teineille ja pienelle rakkaalle. En haluaisi jakaa tätä aikaa vauvan kanssa. Tiedän että mieheni on tukena ja apuna, mutta on ns. vanhanaikainen ja jaottelee miesten / naisten työt - ja lapsen pukeminen, pesut jne ovat niitä "naisten" juttuja. Hän hoitaa sitten kyllä muuten vastuutaan.
Lisäksi minä olen ollut vuosia se joka tuo leivän kotiin. Miehellä ammatti, jota vastaavaa työtä ei ole tällä seudulla tarjolla, ja tekee pieniä keikkoja ajoittain. Minusta taloutemme ei kestä neljättä lasta. Ainakin olisi muutettava uudelle seudulle, miehen töiden perässä. Sitä en halua, ennenkuin isommat lapset ovat käyneet peruskoulunsa ja lähtevät opiskelemaan muualle.
Tämäkin jo helpotti, kun sain purkaa mieltäni.
Avoimesti puhumme miehen kanssa, mutta en ole kenenkään tuttavani kanssa puhunut asiasta. Aika näyttää.
Ilta-
tähti?
2
93
Vastaukset
- 6+13
taas kopio toiselta palstalta.. minkä takia, en ymmärrä :)
- Hemesti
Joku se näitä samanlaisia väsää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462