- Tatuoinnit floppasi (there were is a mill...)
- Mallin-ura floppasi
- Playboy floppasi
- Kampaamo-ala floppasi
- Sisustussuunittelijan ura floppasi
- Perhe floppasi
- Aviolittto ja muut miessuhteet ym floppasi
- Keikat floppasi
- Tanssiryhmä floppasi
- Salarakas levy floppasi
- Martina levy floppasi
- BB sekä muut ohjelmat floppasi
- Äitiys floppasi
- Mielen"terveys" floppasi
- Raha-asiat floppasi
- Martinan isä ei kehtaa myöntää isyyttä kun kortsu floppasi...
Mitä muuta ihminen voikaan flopata?! Tai pitäiskö kysyä että missä tämä ihminen ON onnistunu elämänsä kanssa?
Martinan kaikki FLOPIT
24
664
Vastaukset
- Floppie
Ainiin, taisi unohtua
- Tissit ja ankkahuulet floppasi
- Viiksien vahaus sessio floppasi - Kateus on kauheeta
On sullakin aikaa ajatella ja kirjoittaa keskellä yötä kaikkkia paskaa.HANKI OMA ELÄMÄ.
- voihamartinaaaaa
HANKKIKAA KUNNON ELÄMÄ!!! EI SIIHEN KUULU TUOMMONEN KYTTÄYS JOSSAI JUORUPALSTALLA TYYLIIN MARTINA TEKI TÄTÄ JA TUOTA!!!! MUT SE SANANLASKU ETTÄ HULLUILLA ON HALVAT HUVIT (JA IDIOOTEILLA ILMAISET) PITÄÄ PAIKKANSA KUN TÄTÄ SONTAPALSTAA LUKEE!!!
- ei mahda mitään
voihamartinaaaaa kirjoitti:
HANKKIKAA KUNNON ELÄMÄ!!! EI SIIHEN KUULU TUOMMONEN KYTTÄYS JOSSAI JUORUPALSTALLA TYYLIIN MARTINA TEKI TÄTÄ JA TUOTA!!!! MUT SE SANANLASKU ETTÄ HULLUILLA ON HALVAT HUVIT (JA IDIOOTEILLA ILMAISET) PITÄÄ PAIKKANSA KUN TÄTÄ SONTAPALSTAA LUKEE!!!
Se Marttina on vaan niin super ärsyttävä, että on ihan pakko päästä purkamaan ärsytystä tänne palstalle. Voi sitä vi***tuksen määrää, mitä se nainen aiheuttaa. Ihmettelen itsekin, että miksi, enhän edes tunne koko naista, mutta en mahda sille mitään, että se tyyppi vaan ärsyttää niiiin. Pitää varmasti kohta hommata jotain lääkitystä... Ja huom. olen ihan tavallinen unelmatyössäni käyvä hyvin toimeentuleva nainen, siis en kateellinen Siwan kassa, tai henkilö joka vaan "partsil vetää kaljaa ja röökii kaiket päivät". Mistä sairaudesta tms tämä siis kertoo, vastatkaa.
- ex
voihamartinaaaaa kirjoitti:
näytät lukevan itsekin...
- Floppie
Hehe :) Tais Caps Lock jäädä päälle ;) Kaikki ei käy töissä 8-16 (varsinkaan Martina), joten siks jotku "valvoo" "keskellä yötä",
- HU..........
ei mahda mitään kirjoitti:
Se Marttina on vaan niin super ärsyttävä, että on ihan pakko päästä purkamaan ärsytystä tänne palstalle. Voi sitä vi***tuksen määrää, mitä se nainen aiheuttaa. Ihmettelen itsekin, että miksi, enhän edes tunne koko naista, mutta en mahda sille mitään, että se tyyppi vaan ärsyttää niiiin. Pitää varmasti kohta hommata jotain lääkitystä... Ja huom. olen ihan tavallinen unelmatyössäni käyvä hyvin toimeentuleva nainen, siis en kateellinen Siwan kassa, tai henkilö joka vaan "partsil vetää kaljaa ja röökii kaiket päivät". Mistä sairaudesta tms tämä siis kertoo, vastatkaa.
Mua ärsytti Martina siinä vaiheessa. kun tunki "lauluineen" muuten ihan katsottaviin tv-ohjelmiin, kuten "Korkojen kera". Jengi kommentoi rehellisesti, että ei osaa laulaa ja Jone Nikulakin sanoi, ettei Anglialla formulakisoihin. Martina haukkui suomalaiset tyhmiksi, kun eivät diganneet hänen "musiikkiaan". Siinä vaiheessa ajttelin, että helkkari kun tuo akka tulee kutsumatta mun olohuoneeseen, kun tahdon rauhassa katsoa oikeita julkkiksia.
Ne uhittelut, kun itsellään ei ollu talenttia, niin sekin oli muka muiden vika ja kateellisuutta. Ajattelin, että miten ihminen voi luulla itsestään niin liikoja ja miten se kehtaa haukkua ihmisiä, jotka tykkävät oikeasta musiikista.
Ja menihän se Eskon ja Stefanin kanssa vuorotelle oleminen toukokuulle asti tosi överiksi. Joka toinen päivä joku skandaalilehti kirjoitti Martinan uudesta suhteesta. Joka toinen päivä, että ei olisi pettänyt Eskoa. Liian tasapainoton ja epävakaa ihminen, jonka pilalle leikelty pärstä tunki joka paikasta vastaan, kiinnosti minua tai ei. Tyrkkyjen tyrkky. Kukaan ei jaksa tollasta tyrkyttämistä katsoa tai kuunnella.
- Korvalappunen
Martinafanit on kovia huutamaan.
Tulevat idoliinsa?- XD
Se oli sen mutsi. Ei sillä ole faneja.
- ho-hoijaa
Ei flopanny julkisuuden saamiseksi. Siitä te pöntöt arvostelijat pidätte huolen!!
- 25
Nimenomaan floppaamiseen koko Martinan julkisuus perustuu. On jotenkin hauska seurata sellaisen ihmisen tempauksia, joka keksii itselleen aina uusia yrittämisen ja epäonnistumisen tekoja. Ainoa, mikä ei ole hauskaa on Victorian osa!!!
Mutta sitähän Martina on halunnut, julkisuutta hintaan mihin hyvänsä. Sitä hän on saanut, mutta ihmisten mielenkiinto kyseistä turhista kohtaan on laantunut. Siihen tottuu, kun joku on aina mokaa. Tälläkään palstalla ei juurikaan kirjoituksia kyseisestä henkilöstä ole. Nämä pari viestiketjua, mitä nyt itsekin luen ja kommentoin.
- Floptina
Uskomaton lista. Suomen ylivoimaisesti paras epäonnistuja. Tämä niin "super kivaa", että kohta täytyy pitää "vapaa päivä".
- 8+12
Mä repesin :DD hyvin sanottu ;)
- suomi dorkia täynnä
Nyt taisi ketjun aloittajalla flopata, jos ei kerta tiennyt että Suomessa tälläisellä viihteellä ei voi muuta kuin flopata. Ruotsissakin tälläisellä pystyisi tekemään voittoa.
Mutta Martina taitaa tehdä tätä vain omaksi ilokseen, se sallittakoon hänelle. - Saintly
IHAN OIKEIN, haukkua Martinaa!!!
Se on ITSE sen verran ilkeä ja laiska ämmä, että ansaitsee kaiken inhon meiltä!
Tommosta horoa ei pidä hyssytellä, se on kateellisuuden ja ilkeyden esikuva, joten sitä vaan haukkumaan sitä ällöä! - 65wsr
Martina takaisin baaritiskin taakse tarjoilemaan. Voiko senkin flopata?
- so sad
Ei sitä otettaisi enää. Eli ei voisi myöskään flopata. Se ei pääse enää mihinkään oikeisiin töihin.
- Oma ite
"Kieltäytyi" eX-sinkku-deittiohjelman juontopestistä.
- floppopflop
Oikeudenkäynti floppasi kun syytti Anne-Mari Bergiä kateellisuudesta hänelle ja itse sai tuomiot pahoinpitelystä, laittomasta uhkauksesta ja kotirauhan rikkomisesta. Siinä vasta meriittejä!
- muiden syy
Ainahan se syyttelee muita ihmisiä kateellisuudesta niinkuin täälläkin palstalla. Ei raukka ymmärrä, että kukaan ei ole hänelle mistään kateellinen. Itse mogailee, mutta syy on aina muiden. Ei todellisuudentajua.
- tirlandadadaaa
Martina pääsi aikoinaan salkkareihin näyttelemään.
Pesti oli määräaikainen, mutta Martina kovasti hehkutteli ja toivoi pääsevänsä vakituiseksi. Ei otettu.
Edellisessä blogissaan kertoi nukkuneensa radiohaastattelun ohi, joka "ei ole mun tapaista", mutta teki saman jo 2 vuotta sitten jolloin ei ilmestynyt radio jyväskylän haastatteluun.
Enpä ottaisi noin epäluotettavaa valehtelijaa palkkalistoilleni firmaani, en edes sinne siwan kassalle! - vähästäkiitolline
ON ONNISTUNUT jossakin! tekemällä itsestään koko maan narrin. Narreja on käytetty kaikka aikojen paremmin toimeen tulevien viihdyttämiseen.
Kauan ennen nettiä tai edes sähkön keksimistä.
Olkaamme siis kiitollisia näistä narreista kuten Tuksu ja Martti!- tosiaan..
No okei, täytyy myöntää. SIINÄ on onnistunut, tehnyt itsestään täydellisen narrin ja pellen. Mutta kun se ei ole ollut hänen tarkoituksensa eikä edes sitä itse tajua niin onko sekään sitten onnistumista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482