Masentava opettaja

juuu

Meidän engalanninopettaja on melko hirveä. Yläasteen enkun numeroni oli 6 ja opettaja sanoi että se on lukion nelonen.. Se sanoi että minulle tulee olemaan todella tukalat paikat lukion enkussa jo ensimmäisellä tunnilla kun sanottiin edelliset numerot. Tänään alkaa uusi jakso ja minulla on taas enkkua ja sama ope. Edellinen kurssinumero oli nelonen. En pidä siitä opettajasta yhtään koska hän ei yritä kannustaa. Nauraa vaan jos menee huonosti. Ymmärrän englantia mutta lauseen muodostus tökkii. Apua?

10

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdfsdfgdsfgdg

Kursseilla opetettavien asioiden opettelu?

Keskity perusasioihin kieliopista, älä poikkeuksien poikkeuksiin. Puoli tuntia päivässä, ja parina päivänä kaksi tuntia opiskelua, niin ihan satavarmasti menee kurssit läpi.

• ö..ghfgfg

Joo no varmaan se ns. sääntö on, että enkun numero laskis kahdella numerolla lukiossa. En kyl tiiä mistä toi on revitty, ku mitä mä oon kuullu nii ne jotka on hyviä olleet enkussa yläasteella, niin ovat edelleen vedelleet niitä kaseja...

Mulla enkku oli yläasteella aina 8, vaikka kokeista tuli seiskaa tmv. mut sanakokeet nosti. Nyt sitten lukiossa enkku on 6. Tavoitteeni on päästä läpi enkun kursseista... toki haluaisin saada seiskaa kokeista, mutta kun kuuntelut ja tekstin ymmärrykset tökkii, niin vaikeata on. Ja tulevaisuudessa häämöttäis kirjotukset, joista on pakko päästä läpi mikäli haluu valkolakin...............Kova paikka tulee olemaan mulle enkun kirjotukset :(

• Ole vittu mies ja vedä sitä turpaan

• juuu

Kuuntelu onnistuu ja luetun ymmärtäminen. Ruotsissa olen hyvä.Koe meni leikinkeikin läpi. Ylihuomenna saan numeron. Lukiossa kun pitää saada puolet oikein että saa viitosen ja sain uusintakokeesta 3,5.

• jfgnkdj

lue englannin kielisiä tekstejä, esim. jotain blogeja löytyy paljon, niistä saa hauskaa ajanvietettä ja oppii. mulla ainakin on auttanu PALJON. esim. sanavarasto on laajentunu ja lauseiden muodostus on huomattavasti helpompaa, joten eikun vaa lukemaan.

• Cold 'n ironic

Mullakin on enkun opettajan kanssa joku ongelma, tai pikemminkin sillä on mun kanssa joku ongelma. Se on niin hemmetin ironinen aina. Yläasteella pidin enkun tunneista mut nyt on aina sellanen olo et voi kakka kun tänään on enkkua... Tosin pari mun kaveriakin on sanoneet ettei ne tykkää siitä opesta ollenkaan. Esim. ruotsin opettaja on aivan toisenlainen, vaikken hirveästi ruotsista aineena pidäkään.

Tästä just huomaa miten suuri vaikutus opettajilla on siihen mistä aineista pitää ja mistä ei.

• 11+1

Ihan helvetin hyviä sääntöjä teillä joo, "Joo no varmaan se ns. sääntö on, että enkun numero laskis kahdella numerolla lukiossa." En ole IKINÄ opiskellut englantia oppikirjoista, sain yläasteella enkusta aina jotai 7, heti lukion ensimmäisestä kurssista lähtien jokaisesta kurssista 9 tai 10. Kirjoitin myös englannista L 5 pistettä vailla maksimeista, kun ei siitä esseestä käytännössä voi saada täysiä.

• 98796

Kyllä siitä esseestä voi täydet pisteet saada, mutta pitää oikeasti osatakin sitten kirjoittaa. Itse jäin 90 pisteeseen, mutta kaveri kyllä veti täydet 99 pistettä, ja itsekin eräällä kurssilla taisin moiset pisteet saada.

• 1+3+3

Mä taas ihan yllätyin, kuinka helposti esseestä saa pisteitä. Tein ihan normaalin esseen kummempia ajattelematta, mutta sain 97 pistettä ja reilun ällän.

• 2580

Englanninopettajat ovat aina hirveitä. Jostain kumman syystä mulla sekä ala- ja yläasteella että lukiossa ovat enkunopettajat olleet todella ärsyttäviä. Kaikki naisopettajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      779
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      722
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe