Sivusta seuranneena olen huomannut sen olevan täällä yksi iso kupla.
Ensin henkilö a provosoi ja ärsyttää muita kirjoittajia, lopuksi muiden kyllästyttyä kun antavat takaisin niin alkuperäinen a alkaa itkemään kiusaamisesta.
Ainakaan tällä palstalla en ole huomannut suoraa negatiivista palautetta annettavan muille kuin niille jotka ovat yleensä itse aloittajia riitoihin ja provoiluihin.
Palstakiusaaminen
25
222
Vastaukset
- pahantekiä
Antaudun!
*nostaa kädet ylös* Analyyziäkös teet ;)
Vähän vaikee nyt ottaa kantaa....ei se aina ole aloittaja, joka kokee itsensä kiusatuksi.
Mut aika moni "kiusattu" on aika suorasanainen muita kirjoittajia kohtaan?
Olis aika mainio, jos kirjoittajat kommentois AINA aihetta, ei toista kirjoittajaa.
Sillä semmonen peli ei ole palstan tarkotus...
Miksi yleensäkin nostaa toinen kirjoittaja tai kuka tahansa kirjottaja keskustelun aiheeks? Eiks se ole....kiusaamista?- -
Täsmälleen samaa mieltä.
Kaipa ihmiset sokeutuvat itselleen.
Ensin kettuillaan ja pottuillaan, sitten tekeydytään syyttömiksi marttyyreiksi.
Itse en ole kettuillut, enkä ikinä saanut lokaa päälleni,
edes rekkautuneena.- +
Minuakaan ei ole koskaan kiusattu, enkä itse koskaan kiusaa,
edes rekkautuneena. Näin helppoa se on, ja myöskin uskottavaa. - Vahinkoatätäkautt
+ kirjoitti:
Minuakaan ei ole koskaan kiusattu, enkä itse koskaan kiusaa,
edes rekkautuneena. Näin helppoa se on, ja myöskin uskottavaa.Kiusaajien porukkaan kuuluvaa ei koe vapaaseen riistaan kuulumisen haittoja. Se voi käydä kalliiksikin? Kuinka paljon arvioisit sen maksavan? Ketkä ovat röyhkeimpiä? Minä tiedän. Tiedätkö sinä?
- Uskottele vaan
Jokainen näkee sen, mitä haluaa nähdä. Ehkei just nyt ole ilkeilyä ja kiusaamista, mutta varjele, jos joku kirjoittaa liikaa tai on hilpeä antaen piupaut elämän kurjuudelle, niin johan mustamielet aktivoituvat. Täällä liikkuu sellaisiakin tyyppejä, jotka ovat jo valmiiksi vähän takajaloillaan, ja löytävät yhdessä ja toisessa jutussa milloin sisäpiiriä, milloin itsekehua ja milloin mitäkin... ja lähinnä vain siksi, että kirjoittelut eivät sovi omaan pirtaan. Naula valmiiksi persuksissa ilkeilevät ... ja tietysti pelkästään aiheesta ... omasta mielestään.
- joskususku
Hui! Mä eksyin tänne vasta tänään. Mielestäni mielenkiintoisia juttuja.
Jos kiusaamista on, poistun takavasemmalle oitis. :( - joskususku
Edelleenkin olen lukenut mielenkiintoisia ketjuja. En kommentoi enää, josko on niin että vain "vakkarit" huomioidaan.
Hyvää yötä kaikki!Älä nyt mihinkään lähde! Kyllä sut porukkaan otetaan, mutta suosittelen nimimerkin rekisteröimistä. Sillä me tiedämme kenen kanssa puhumme.
- Hei kun keikuskelen
"joskususku"
Eiku kommentoi vaan. Kivaaaaaa, jos tänne tulee uusia ihmisiä. Tervetuloa:)
Jos nyt kutennii meet nukkuun, niin Hyvää yötä ja tullet takaasin sitten, kun tahdot.
Minä en mene nukkumaan, mutta ajattelin pötkähtää vaakatasoon sängyn päälle ja ruveta lukemaan. Ehkä parikytä sivua enää jäljellä ja sitten on kirja luettu.
Jos käytät aina samaa nimimerkkiä, niin olisi helpompi tietää, että Ahhhhhaaa Hän on Hän, joka kirjottelee:) Tulis vähä niinku tutuks. No niin, nyt voimme tutustua ja sinut tunnistaa tuosta nimimerkistä, jos vain maltat sitä aina käyttää. Tervetuloa joukkoon.:-) Toi Hei kun keikuskelen on tuttu, vaikka rekkaamaton. Mutta hänen tyyliään ei täällä kukaan voi jäljiltellä, sen verran nopeasanainen on hän.:-))
Kiitos Sinullekin Teotwawki!
Tuntuu kivalta todella olla tervetullut! Tääl on kivoi keskusteluita.
Eka Suomi24 sivu, mikä kiinnostaa. hmmm. seura samanlaista kuin itsekkin...maybe?- .--.
Kiusaajia kiusataan, olen nähnyt.
Mutta kun useimmilla puuttuu itsetunto.- suomeksi sanottuna
Lokaa niskaan saavat on useimmiten itse hankkineet itselleen vihamiehiä. Tyhmimmät eivät ehkä itse näe omien kirjoitustensa ilkeyttä ja luulevat ihan syyttä suotta saavansa lokaa niskaansa.
suomeksi sanottuna kirjoitti:
Lokaa niskaan saavat on useimmiten itse hankkineet itselleen vihamiehiä. Tyhmimmät eivät ehkä itse näe omien kirjoitustensa ilkeyttä ja luulevat ihan syyttä suotta saavansa lokaa niskaansa.
Ja millähän mittarilla sitä tyhmyyttä tai älyä täällä mitataan?
Tässä yhteydessä herättäisin huomiota myös palstakiusaamattomuuteen. Tiedättekös te miltä se tuntuu kun perässä ei nylkytä ja räksytä ketään. Moni puska voisi nyt mennä itseensä ja antaa kunnon palautetta.
- anjaniina puskassa
Nii, se on varppi kuin olis maansa menettäny.
Kukaan ei huomaa mua ....byhyy...
Sä olet vähän semmonen ...sammunu tähti...hetken heku ja nyt on ku märkä sukka....
*menee virnistellen pois* anjaniina puskassa kirjoitti:
Nii, se on varppi kuin olis maansa menettäny.
Kukaan ei huomaa mua ....byhyy...
Sä olet vähän semmonen ...sammunu tähti...hetken heku ja nyt on ku märkä sukka....
*menee virnistellen pois*Hyvä alku. Ottakaapas puskat vaarin oppineelta. Jos sallitte, pieni analyysi. Loogiselta rakenteeltaan herjat olivat järjestyksessä, mikä mielihyvällä todettakoon erityisesti. Jännitystä kasvatettiin "sammuneesta" ja "hetken hehkusta kunnes se selityskin vihdoin löytyi. Märkyys sammuttaa hehkun. Arvosana kiitettävä.
- puska anjaniinassa
judge.cooper kirjoitti:
Hyvä alku. Ottakaapas puskat vaarin oppineelta. Jos sallitte, pieni analyysi. Loogiselta rakenteeltaan herjat olivat järjestyksessä, mikä mielihyvällä todettakoon erityisesti. Jännitystä kasvatettiin "sammuneesta" ja "hetken hehkusta kunnes se selityskin vihdoin löytyi. Märkyys sammuttaa hehkun. Arvosana kiitettävä.
Voisit jutkeli kuule laittaa tänne jonkun sarjakertomuksen?
Saattas uudelleen syttyä sun hiipuva tähtes.
Puhaltaisit ikäänkuin hiillokseen hehkua, ennen........ viimeistä kipinöintiä?
Ei kun, niitä on hauska lukea ;)
- tiina...
en tiedä mitä se on mutta tossa luin yhtä ketjua ja huomasin että olin sinne kirjoittanut tänään päivällä kommentin vaikken oo kirjoitellu tällä palstalla moneen päivään.
- uskomatonta alasajoa
Miksi ajatte porukkaanne meidän 60v ristiksi? Säälittävää katsoa että kaikki entiset tutut nikit ovat poistuneet tai tulleet vanhempien pariin. Mietittekö miksi? Tuhoatte oman palstanne joutavuuksilla, antakaa tilaa muillekin te päällepäsmärit.
Pysykää ikäisissänne on minun toiveeni. - mikä avivaa?
Anna -Lyyti miksi näin nekatiivinen alotus, onko sinulla jokin syy negativiseen ajatteluun ?
Voitko hyvin ? Onko sinulla huolia ?
Voit kertoa luottamuksella, olen hyvä kuuntelija !- kiusaamaton
hih, avivaa :)
Siis juu, mun mielestä tää avaus on tosi positiivinen.
Paljon positiivisempaa se on että kiusaaminen on kupla kuin että se olisi totta. kiusaamaton kirjoitti:
hih, avivaa :)
Siis juu, mun mielestä tää avaus on tosi positiivinen.
Paljon positiivisempaa se on että kiusaaminen on kupla kuin että se olisi totta.Niin, aloittajahan toteaa ettei kiusaamista ole.
On vain ihmisiä jotka valittavat, kun muut eivät ole samaa mieltä kanssaan ;)))
Niitä mielipidesanelijouita kyllä riittää ;)
- siis minne ??
"sana kiusata, kiusaaminen " on jo vanhan aikaista,
puhukaa hyvät ihmiset jo muusta, maailma on täynnä ihanoa asioita, esm. matkailu, nyt on kevät matkailu kiinostaa, minne matkustatte esm. hiihtolomaala ?
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462