Te jotka herkuttelette ja nimittelette tällä(kin) palstalla nimien kera tai vaikka nimettömästi.Se ei yhtään helpota saatikka paranna uhrien ja tällaisen onnettomuuden eteen joutuneen perheenkään asemaa.Kuvitelkaa itse jos osaatte,traumassa uhri syyllistää itsensä,hän kuvittelee että hän on paha.Hän on tehnyt väärin.Hänen olisi pitänyt tehdä toisin.Syyllisyys kärjistyy kun asiaa aletaan selvittää,monet menettävät mielen hallintansa täysin.On tuskallista nähdä miten paljon on rikottu tulemalla "ulos".Tällaisessa tilanteessa pitäisi näillekin törkypalstoille kirjoittajien osata senverran tajuta ja vastuuttaa itseään jos on aikuinen ja kykenevä asettumaan toisen asemaan että ajattelisitte mitä kirjoitatte.Kun te lisäätte tuomitun tai perheiden tuskaa te lisäätte myös uhrien tuskaa.HÄVETKÄÄ JOS OSAATTE!!!!!.Lukekaa Pirjo Niemisen kommentti kotimaalehden nettisivulta.Siinä oli mielestäni hyviä ajatuksia. http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/7208-kanttori-pelkaa-hyvaksikayttoasian-hautautuvan-naispappeuskeskustelun-alle?start=20#kommentit
Seksuaalirikoksilla mässäily
27
305
Vastaukset
- Kerro totuus
Oletko vl-pedofiili?
- SA Avarakatseinen
Ookko nää Oulusta? Pelkääkö nää polliisia?
Okko nää huomannu, miten JULMAn tuomion sai ystäväsi Ameriiikassa?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10429011 - yäk oksettaa
peku on tainnut saada tietoon uhrien nimiä, kun niin kovin kimpaantuneena kirjoittaa, sehän on selvä, vl-liikkeessä mikään ei pysy salassa, juorut liikkuu valoakin nopeammin.
Tunnen vl-liikkeen pahuuden, miten julmasti siellä puhutaan, muka säälien raiskatuista ihmisistä.
Vl-liike on paha ja haluaa lietsoa pahuutta keskuudessaan juoruamalla ihmisten asioita, sillä se elää.
Täällä asiat ovat olleet kaikkien luettavana, sehän ei sovi armon "uskovaisille", parempi on juoruta, niin että sylki lentää.
Ettei vaan joku olen käynyt seksuaalisesti hyväksikäyettyjen ryhmässä ja alkanut levittää salassa pidon alaisia tietoja, en ihmettelisi sitäkään, niin paha on vl-ihminen. - rikottu lapsuus
totuus ei pala tulessakaan . Se lapsuus, mikä on rikottu insestisuhteessa, saa mahdollisuuden uuteen, kun saa vahvistuksen, että teki oikein, kun toi asian päivänvaloon. Se on se totuus joka vapauttaa, vaikka tekijät saavatkin häpeän viitan. Ja se totuus ei pala tulessakaan.
- peku?
Näin minäkin ajattelen.Ja tätä erilaisilla hoitomuodoilla pitää vahvistaa.Uhri tarvitsee ja ansaitsee saada kaiken sen tuen minkä myös läheiset voivat antaa.Myös yhteisön tuen jos se on suinkin mahdollista.Itse olen vl ja voin sanoa että ainakin itselläni tuottaisi vaikeksia luottaa yhteisöön jos olisin tällaista vääryyttä kokenut. Toivon että tällaiset asiat selvitetään oikeassa järjestyksessä.Minä en voi "maallikkona" tietää mikä on aina oikea järjestys mutta sen ymmärrän että uhrin toipuminen kestää vuosia,mahdollisesti läpi elämän.Tietysti nämä asiat puhuttavat ja on hyvä että puhutaan,mutta ivaaminen ei ruoki ketään.Päinvastoin laihduttaa myös ivaajia.Kun on kyse traumakokemuksesta on aina käytettävä heti kaikki mahdollinen ammattiapu.Tekijää ei tule suojella.On myös muistettava sekin,että läheisten on vaikea uskoa asioita todeksi.Mutta hekin tarvitsevat tukea.Heitäkin raastaa tuska ja ahdistus.
- Ansiota
"Se lapsuus, mikä on rikottu insestisuhteessa, saa mahdollisuuden uuteen, kun saa vahvistuksen, että teki oikein, kun toi asian päivänvaloon. "
Hyvin kirjoitettu! Asian päivänvaloon tuomista on varmasti monissa tapauksissa helpottanut ennenkaikkea esim. tämä palsta. Väärintekijät ja heidän puolustelijansa ovat varmasti toista mieltä, mutta tämä on loistava palsta - sanoi kuka sitten mitä tahansa. Kiitos lahjakkaille kirjoittajille.
- peku?
Olenpa nyt kertonut asian ,ei se minua riko vaikka te täällä rienaattekin.Tämä nyt on todellisuutta.Itse kukin kannamme teoistamme ja puheistamme vastuun.tulipahan nyt selväksi sekin että tietynlaisten kanssa ei kannata keskustella.Ei tarvitse olla mikään tietäjä eikä selvännäkijä ymmärtääkseen että keitä asiat koskee.Ja koskee kipeästi.Tiedän että monet itkevät enkä minä ainakaan heidän ahdistusta halua lisätä.
- kysyn vaan
Kuka on se Uhri, jonka tietoja täällä on levitelty?
- kärpäsestä härkänen
kysyn vaan kirjoitti:
Kuka on se Uhri, jonka tietoja täällä on levitelty?
Eipä ole peku tuonut esille, kenen uhrin asioita täällä on levitelty.
Espoon tapaus on ollut mediassa tällä viikolla, sitäkö tarkoitat? - peku?
kärpäsestä härkänen kirjoitti:
Eipä ole peku tuonut esille, kenen uhrin asioita täällä on levitelty.
Espoon tapaus on ollut mediassa tällä viikolla, sitäkö tarkoitat?Media toimii korkeammalla moraalilla kuin tämä palsta.Täällä olette kuin kotkat raatojen kimpussa.Turhaan yrität.Olen sanottavani sanonut.
- rengastus
peku? kirjoitti:
Media toimii korkeammalla moraalilla kuin tämä palsta.Täällä olette kuin kotkat raatojen kimpussa.Turhaan yrität.Olen sanottavani sanonut.
"Turhaan yrität.Olen sanottavani sanonut."
Mitä yritän? - Kokemuksia
peku? kirjoitti:
Media toimii korkeammalla moraalilla kuin tämä palsta.Täällä olette kuin kotkat raatojen kimpussa.Turhaan yrität.Olen sanottavani sanonut.
"Media toimii korkeammalla moraalilla kuin tämä palsta.Täällä olette kuin kotkat raatojen kimpussa.Turhaan yrität.Olen sanottavani sanonut."
Justsa joo! Yhteisössä "median" hoitavat "korkealla moraalilla" juoruämmät/-äijät puhumalla suu vaahdoten mitä sylki suuhun tuo/keksimiään juttuja. Minulla on siitä kokemusta sillä tasolla, että jousuin muutaamaan paikkakuntaa kahden juoruhäirikön vuoksi.
- vl vantaalta
Harmi vaan, että meistä monet saavat vaan "roskapalstojen kautta" tietoa omasta siionistamme, koska jostakin syystä oma "lehdistömme" ja "tietokanavamme" eivät tässä asiassa toimi. Valitan!
- peku?
Kovin on hatarat sinunkin tietolähtees jos täältä tietosi ammennat.Onhan siinä tietysti se hyvä puoli että voi omassa mielikuvituksessaan päättää mikä on totta ja mikä ei.Itse en täällä olevaa uutisointia pidä kovin luotettavana.Mutta toki kaikkihan me itse teemme valintamme.
- ällöttävää
peku? kirjoitti:
Kovin on hatarat sinunkin tietolähtees jos täältä tietosi ammennat.Onhan siinä tietysti se hyvä puoli että voi omassa mielikuvituksessaan päättää mikä on totta ja mikä ei.Itse en täällä olevaa uutisointia pidä kovin luotettavana.Mutta toki kaikkihan me itse teemme valintamme.
Parhaat tietolähteet istuvat iltakylissä, sen olen minäkin omakohtaisesti saanut kokea.
- tieto leviää
ällöttävää kirjoitti:
Parhaat tietolähteet istuvat iltakylissä, sen olen minäkin omakohtaisesti saanut kokea.
Niinpä, eihän vl-ihmisten tarvi tänne tulla lukemaan, mitä vl-liikkeessä tapahtuu, iltakylät ovat sitä varten.
- Tulee tietää
Julkisuus on osa rangaistusta.
- peku?
Ai uhrille?Hyvä kun luitte. Voi olla että joskus tajuatte mistä kirjoitin.Tunnen nämä asiat melko tarkkaan.Ei viranomaisetkaan näissä asioissa turhaan ole melko pidättyväisiä.Media ei esim. julkaise raskaankaan tuomion saaneen nimeä koska ei halua lisätä uhrin ahdistusta.Normaalisti tuomion saaneen nimi kerrotaan jos tuomio on yli 2 vuotta.vankeutta.Mutta näissä rikoksissa tämä ei päde.
- uhri itsekin
peku? kirjoitti:
Ai uhrille?Hyvä kun luitte. Voi olla että joskus tajuatte mistä kirjoitin.Tunnen nämä asiat melko tarkkaan.Ei viranomaisetkaan näissä asioissa turhaan ole melko pidättyväisiä.Media ei esim. julkaise raskaankaan tuomion saaneen nimeä koska ei halua lisätä uhrin ahdistusta.Normaalisti tuomion saaneen nimi kerrotaan jos tuomio on yli 2 vuotta.vankeutta.Mutta näissä rikoksissa tämä ei päde.
Kyllä ne suurimmat juorut uhreista kulkee siellä vl-liikkeen sisällä.
Vl-liike itsessään on armoton heikompia kohtaan, niin se vaan on, valitettavasti. - peku?
uhri itsekin kirjoitti:
Kyllä ne suurimmat juorut uhreista kulkee siellä vl-liikkeen sisällä.
Vl-liike itsessään on armoton heikompia kohtaan, niin se vaan on, valitettavasti.Valitettavasti tämä palsta on täynnä "uutisia" .Näin on.Eihän näitä toki ole pakko lukea mutta näin on.Ikävää.Onneksi tämän palstan aktiiviset kirjoittajat ovat nikkeinneen korkeintaan muutama kymmenen "tiedon janoista" .
- Rikoksen salaajana
"Te jotka herkuttelette ja nimittelette tällä(kin) palstalla nimien kera tai vaikka nimettömästi.Se ei yhtään helpota saatikka paranna uhrien ja tällaisen onnettomuuden eteen joutuneen perheenkään asemaa.Kuvitelkaa itse jos ,"
Sinä suuri rikoksen saalaaja. Sieluntilaanne vikoo varmaankin moni
pedofiiliteko, suojaverkon takana, joka ei vilä ole kiinni.
Joudut helvettiin varmasti, koska suojaat pedofiileja. Saarnapuheet on,
kuinka hyviä olemme, muut on saatanan ruokaa, Niin ajatusmaailmaan
samanaikaisesti pongahtaa sukulaispedofiili, jota suojellaan.
Mutta tervenenoa helvettiin, jo pitkä salaamisaikakin iliannosta vie
helvettiin, pepfiilin myös- peku?
Hengitä välillä! Melperi opetti että jos ei hengitä kuolee.Vaikka oletkin nimimerkkisi mukaan rikoksen salaaja,neuvoisin kuitenkin rehellisyyteen.
- Miksi olet noin
kiivas, mitä pelkäät? Onko kaapissasi kenties luurankoja?
Tämän palstan kirjoittajien ei tarvitse hävetä yhtään mitään! Hävetä saa herra tilintarkastaja- herra: vaan kun ei ole "syyttömänä" kyennyt! Mutta RAISKATA kyllä osaa! Pakkokastraatio tuollaiselle välittömästi pitäisi suorittaa. - salassa pidettävä
peku? on saanut tietoon uhrien asioita ja siksi kimpaantuneena kirjoittaa täällä.
Olisikohan ollut parempi, ettet sinäkään olisi tiennyt mitään uhrien asioista, ne kuuluvat ammatti-ihmisille.
Minä olen ollut terapiaryhmässä, jossa on ollut muutamia rauhanyhdistysläisiä, ei tulisi mieleenkään kertoa heidän asioita kenellekään. - vl vantaalta
"Kyllä ne suurimmat juorut uhreista kulkee siellä vl-liikkeen sisällä.
Vl-liike itsessään on armoton heikompia kohtaan, niin se vaan on, valitettavasti."
Nämä v-liikkeen sisällä olevat juorut ovat usein vielä syvällisemmin satuttavia, hengellisiä, iankaikkisuutta koskevia asioita, jottka satuttavat vielä enemmän kuin julkiset, maalliset juorut. Kokemusta on! - pahin rikos
Ikäviä rikosuutisia on virrannut jo parin vuoden ajan. Mitä siihen sanot?
- Olette SAIRAITA!
Eli kaikki pitäisi salata ja kaikkien vaieta, ettei tule mitään ilmi?
Olet aivan varmasti vl-uskovainen! Vastaa henkeen niin, että Bostonkin tuntuu miedolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492