Nyt kun Saulista tulee uusi pressa, on hyvä jatkaa kokoomuksen linjaa ja jatkaa valtion rahojen hyötykäyttöä tukemalla Arktoksen viitoittamaa tietä Kemijärven pelastajana. Kymmeniä miljoonia euroja häipyi ns. HELEVETIN KUUSEEN tämän tukiprojektin seurauksena. Noh, vähän lisäähän tähän tarvitaan koska kaikkea ei saatu kupattua. Kupataan loputkin. Arktos on saanut sertit ja homma on kunnossa!
Vaihdetaan työntekijät vähän paremmiksi etteivät ne taitamattomuuttaan enää sotke liikaa hyvää liimapuupalkin valmistustoimintaa!
Harmittaa kyllä suuresti kun näin valtava projekti on kaatumassa pelkästään työntekijöiden taitamattomuuteen!
Mutta eihän tässä hätää, hommataan ulkomailta työntekijöitä kun ovat halvempia ja varmaankin viisaampia kuin paikalliset jotk olivatkin toivottomia.
Mutta tästäpä tämä lähtee !!!
NYT PELASTETAAN ARKTOS !
13
372
Vastaukset
- järvikylän juippi
Taitaa kuppaaminen olla loppusuoralla...
Olen ollut yhteydessä eduskuntaan ja sieltä ainakin saanut sellaista palautetta, että tukimiljoonienkäyttö täytyy tutkia perusteellisesti. Katellaan mitä tuleman pitää..!!- ggugh
minulle ne ilmoitti että ei tutkita koska mahdolliset väärinkäytökset vähäisiä
- järvikylän juippi
ggugh kirjoitti:
minulle ne ilmoitti että ei tutkita koska mahdolliset väärinkäytökset vähäisiä
ai jaa , minulle kyllä ilmoitettiin, että on syytä tutkia tukieurojen käyttö ja kaikki muukin .... mutta...mutta... ei varmaankaan helppotyömaa, kun muitaa ketkä silloin aikanaan huseerasivat arktosta kemijärvelle, viittasi eräisiin politikoihin...
- Kuka sulle...
järvikylän juippi kirjoitti:
ai jaa , minulle kyllä ilmoitettiin, että on syytä tutkia tukieurojen käyttö ja kaikki muukin .... mutta...mutta... ei varmaankaan helppotyömaa, kun muitaa ketkä silloin aikanaan huseerasivat arktosta kemijärvelle, viittasi eräisiin politikoihin...
...ilmoitti? Valetta tulee kuin paskaa lehmän perseestä. Vai että sinullako kytkentöjä tiedonsaantiin. Kukkua kanssa. Hae ministeriksi pölkkkypää.
- järvikylän juippi
Kuka sulle... kirjoitti:
...ilmoitti? Valetta tulee kuin paskaa lehmän perseestä. Vai että sinullako kytkentöjä tiedonsaantiin. Kukkua kanssa. Hae ministeriksi pölkkkypää.
ei muuten ole valetta sanaakaan... soittelen ennen viikonloppua ja kyselen missä mennään.
- dfsgsdrfg
PROVO ! (huono)
- tilasin ja sain
Mikäli joku haluaa tietoja saneeraushakemuksesta tietoja saa kuulemma osoitteesta [email protected]
Laita meili, niin tyyppi lähettää koko saneeraushakemuksen sinulle, mulle tuli yli 100 sivua pdf:fää ja täytyypi sanoa, että onpa aika mielenkiintoinen esitys...- lukenut...
Huhhuh, ollut isojen poikien leikkiä....kannattaa tutustua opukseen...
- latinkia kehiin
Laittakaa jonnekin se ooppus ladattavaksi.
- aarktossi
perusta vaikka gmail, luukku tms osoite ja pyydä sinne. varmaan rikos laittaa johonkin jakoon, mutta kaverille voi meilata mitä haluaa
- mäki sain matskua
Tee ilmainen g-mail tai vastaava. meiliä kun saa laittaa laillisesti kelle vaan
- en muuta osaa
En lukenut kaikkia keskusteluun osallistujien vastauksia. Minulla itsellä on sellsinen tunne, ettei ollut koskaan tarkoituskaan tehdä kannattavaa juttua.
Kemijärvellehän jäi se lokalammikko joka olisi pitänyt puhdistaa - kallis, todella kallis juttu.
Nyt kun toiminta alueineen annettiin arktokselle niin myös lokalammikko jäi sille.
Onko totta
Jos näin on ollut niin nyt kun juttu meni presiilleen niin homma jäi konkurssifirmalle. Elikkä käytännössä kun ei ole rahaa homman hoitoon niin se jää loppujen lopuksi veronmaksajien kontolle - yxi
salattu liiketoimintasuunnitelma on unelmia ei mitään totuutta.
Vain Pori kannattva Mikkeli kannattamaton kun koneiden valmistus argtosille loppu.
Kemijärven tehdas ajetaan alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530