dettineittini motkotti minulle

Iempi

heti ensimmäisillä treffeillämme, etten muka ole pukeutunut tarpeeksi lämpimästi! Minä olin pukeutunut minareihin ja sukkahousuihin mielyttääkseni dettineiitiäni ja hän kohteli minua noin!

Minä laitoin kädet korvilleni ja aloin lallattelemaan täyttä kaulaa lallalllallaallllaaa
llalllaalalallllaaaaa. Suljin silmäni ja avattuani , miestä ei näkynyt missään? Moukka.

20

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no yyyyyyyyyy

Lumppu. Montako minaria sulla oli päällekäin?

• tosi on

Mies oli fiksu.

• Fiksu aik. nainen

Tosi fiksu mies. Enemmän tämmösiä. Lähden hänen kanssa treffeille farkuissa.

• Iempi

Oliko fiksua poistua ilmoittamatta??

• kypsä nainen

unohdat itsesi, jos elät vain muita miellyttääksesi. se ei ole rehellistä ketään kohtaan eikä johda pitkälle, kuten huomasit. mies oli viisas!
      terve mies tajuaa, että nainen saa pukeutua sään mukaisesti. suhteessa ei merkitse vain ulkoinen olemus. osoitit olevasi sisältä vajaa.

• Iempi

Mehän olimme sisätiloissa! Ylläni oli myös minkkipuuhka ja luulen ettei tämä töykeä mies pitänyt siitä, vaan oli joku hemmetin eläintensuojelija. :(

• Mies treffeillä
        Iempi kirjoitti:

Mehän olimme sisätiloissa! Ylläni oli myös minkkipuuhka ja luulen ettei tämä töykeä mies pitänyt siitä, vaan oli joku hemmetin eläintensuojelija. :(

Olit hienostelija. Otan mielummin farkkuhousu nainen.

• hävetkäät!
        Mies treffeillä kirjoitti:

Olit hienostelija. Otan mielummin farkkuhousu nainen.

Farmarihousuja ei kunnolliset naiset pidä! Housuihin pukeutuva nainen ei ole vaimoainesta. Kyllä on naisten moternit vapaudet mennyt liiallisuuksiin, kun miesten pukimissa kuljetaan! Ja lyhyessä tukassa hatutta tahi huivitta. Hyh, sanon ma. Hyh!

• 13200231
        hävetkäät! kirjoitti:

Farmarihousuja ei kunnolliset naiset pidä! Housuihin pukeutuva nainen ei ole vaimoainesta. Kyllä on naisten moternit vapaudet mennyt liiallisuuksiin, kun miesten pukimissa kuljetaan! Ja lyhyessä tukassa hatutta tahi huivitta. Hyh, sanon ma. Hyh!

Hyi saat*** miehillä korvakorut ja poninhännät. Takaapäin ei tiedä, kuin kokeilemalla,
        että kumpi on.

• Provoa?!

Kukaan ei näillä pakkasilla pukeudu noin ellei ole täystollo,eikä kyllä nekään.

• Iempi

Ei ole provo. Enkä ollut menossa maatöihin kaalipellolle...

• pkmiespk
        Iempi kirjoitti:

Ei ole provo. Enkä ollut menossa maatöihin kaalipellolle...

Mikä sun profiili on? Asutko pk-seudulla?

• Iempi
        pkmiespk kirjoitti:

Mikä sun profiili on? Asutko pk-seudulla?

Mitä sinulla on mielessä? Haluatko sinäkin motkottaa minulle...? Asun pks:lla.

• zxcvbnm,,nbvfdghj
        Iempi kirjoitti:

Mitä sinulla on mielessä? Haluatko sinäkin motkottaa minulle...? Asun pks:lla.

Blondihu-ora kaikenlisäksi!!!!!!!!!!!!!!
        Hyvä juttu kun tajus äijä lähtee,jätti huoo-rraaan ittekseen

• mä näin

Halisit olla tyrkyllä niin laitoit liian vähän vaatetta päälle. Ei mies tykännyt tyrkyistä.

• beeda*

Onko minari nyt se paha juttu kelistä huolimatta? Laitoin farkkuminarin lyhythihainen paitis ( ei t-paita) , matalat sandaalit, kun tapasin puolitutun ensi kertaa. Lömpötila oli reilu 30c ja pelkkä autossa istuminen oli hikistä puuhaa. Olen hoikka ja mielestäni ihan kotuullisen näköinen. En kaunotar.

Olisin halunnut laittaa lahkeelliset tai puolihameen, säälliisyys syistä, mutta oli niin tolkuttoman kuuma. Mielestäni asuni oli lähes arkinen. Jäi sellainen tunne että asuni ei ollut ok hänelle. Mikä minarissa mättää?

• tyhmää sanakikkailua

Mikä V1TTU on "dettineitti"??? Deittineidin ja nettideitin vielä ymmärrän.

• Firestone42

Mietis mistä kaikesta olisi jatkossa sitten tullut sanomista, kun jo ensiminuuteillakin oli ohjeistamassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2748
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      164
      2662
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      2511
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      2024
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      21
      1987
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1838
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      69
      1558
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1162
    9. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      69
      1139
    10. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      81
      1034
    Aihe