Yuging - ikuinen arvoitusko?

premiata

Seurasiko murhaaja pitkään ja iski tilaisuuden tullen?

Naisia on kuollut Tampereella tasaisin väliajoin. Nooran kuolinsyyksi laitettii alkoholi - kukaan ei osannut hakea lempipaikasta ajoissa? Toinen laitettiin hukkuneeksi. Tätä ei voi väittää muuksi kuin surmaksi tai tapoksi.

Seksuaalista väkivaltaa ei ole tehty. Rahoja ei ole viety. Pääkaupunkiseudun lääkäri avustaa poliisia salaisessa tutkimuksessa. Kaikki kiistetään. Kukaan ei kerro naisille että pitää varoa läpinäkyvää, hajutonta, kirkasta nestettä. Tuo iv-lääke katoaa elimistöstä nopeasti. Koska tulee seuraava? Suojaako vaikeneminen sarjamurhaa? Sarjamurhaajaa, joka raaisti tekotapaansa.

31

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meit on monex

Minäki tunne yhden eukon joka säilyttelee just tuota alun perin vain lääkäreiden käyttöön tarkoitettua lääkeopasta piilossa. Sillä ei ole minkään näköistä hoitoalan koulutusta eikä se ole sillä alalla edes töissä. Muuten ihan mukava ihminen mutta kaheli se on...en ole viitsinyt kysyä, mistä se on sen ison ja paksun kirjan pöllinyt!

• ihme juttuja!

Aloittajan tekstiä: "Kukaan ei kerro naisille että pitää varoa läpinäkyvää, hajutonta, kirkasta nestettä. Tuo iv-lääke katoaa elimistöstä nopeasti." Kerropa lääkkeen nimi, kun kerran tiedät. Eihän ne naiset muutoin tiedä varoa, tajuutko sä?

• Aine on sen verran harvinainen että vain harva pääsee siihen käsiksi. Sitä löytyy yleensä vain neurologisilta osastoilta iv-hyllystä aakkosten alkupäästä......

Nimellä ei ole väriä vaan sillä että varoo keneltä ns. pimeän pullon ostaa. Eihän sarjamurhaaja olisi murhaaja, jos näyttäisi mitä juomaan lisää.

• Oot söde nainen.
        premiata kirjoitti:

Aine on sen verran harvinainen että vain harva pääsee siihen käsiksi. Sitä löytyy yleensä vain neurologisilta osastoilta iv-hyllystä aakkosten alkupäästä......

Nimellä ei ole väriä vaan sillä että varoo keneltä ns. pimeän pullon ostaa. Eihän sarjamurhaaja olisi murhaaja, jos näyttäisi mitä juomaan lisää.

Mukavaa, että täällä vakavalla palstalla on myös satutäti keventämässä muuten niin "raskasta" luettavaa :DDDDD

• pieni neuvo
        Oot söde nainen. kirjoitti:

Mukavaa, että täällä vakavalla palstalla on myös satutäti keventämässä muuten niin "raskasta" luettavaa :DDDDD

Premiata hyvä! Kun sinä kerran olet terveydenhuoltoalan hoitaja, niin pidä ihmeessä työhösi liittyvät asiat omana tietonasi äläkä huutele niistä täällä yleisillä palstoilla. Olet työt aloittaessasi varmasti allekirjoittanut vaitiolosopimuksen, eikö niin? Mukavaa päivän jatkoa.

• isompi neuvo!
        pieni neuvo kirjoitti:

Premiata hyvä! Kun sinä kerran olet terveydenhuoltoalan hoitaja, niin pidä ihmeessä työhösi liittyvät asiat omana tietonasi äläkä huutele niistä täällä yleisillä palstoilla. Olet työt aloittaessasi varmasti allekirjoittanut vaitiolosopimuksen, eikö niin? Mukavaa päivän jatkoa.

Joka vähänkään on premiatan kirjoituksia seurannut, tietää kyllä, että taitaa kyseessä olla paremminkin potilas kuin hoitaja.Siksi se huttelee näillä palstoilla.

• menisit jo hoitoon
        premiata kirjoitti:

Aine on sen verran harvinainen että vain harva pääsee siihen käsiksi. Sitä löytyy yleensä vain neurologisilta osastoilta iv-hyllystä aakkosten alkupäästä......

Juuripa niin - eikä premiata olisi premiata, jos ei olisi vähän väliä kirjoittelemassa ihmisten tappamisesta. Jätä noi lääkehoitoasiat ammatiilaisille ja mene tarkistuttamaan oma lääkityksesi lääkäriin.

• siinäkin arvoitus
        premiata kirjoitti:

Löytyy löytyy ja etsivä löytää.

• Se tykkää
        isompi neuvo! kirjoitti:

Joka vähänkään on premiatan kirjoituksia seurannut, tietää kyllä, että taitaa kyseessä olla paremminkin potilas kuin hoitaja.Siksi se huttelee näillä palstoilla.

vihreistä ja niiden touhuista.Joillain palstoilla oikein kehuu asialla.Vihreät eivät kaikissa touhuissaan ole Suomen lakeja kunnioittavia.

• sirpasonni

On hienoa että Sirpa saa kirjoitella vielä tänne. Kaikkialta muualtahan hänet jo heitetty hevon helvettiin!!! Ai niin, taitaahan se härkäsonnin huutokauppafoorumi olla vielä elossa?!

• herää kysymys

Onko niin että arvon premiakka esiintyy usealla nimimerkillä milloin missäkin? Onko se kenties itse joku sarjamurhaaja vai mikä piru se oikein on? Ainakin se tuntuu herättävän huomiota kirjoituksillaan - pääasiassa negatiivista huomiota.

• Trolli se on.
        herää kysymys kirjoitti:

Onko niin että arvon premiakka esiintyy usealla nimimerkillä milloin missäkin? Onko se kenties itse joku sarjamurhaaja vai mikä piru se oikein on? Ainakin se tuntuu herättävän huomiota kirjoituksillaan - pääasiassa negatiivista huomiota.

On. Lukemattomien palstojen trolli ja kirjoitusten taso (välillä maaninen) kertoo kyllä, että siinä on vähintään entinen potilas.

• no en ehkä tiedäkään
        Trolli se on. kirjoitti:

On. Lukemattomien palstojen trolli ja kirjoitusten taso (välillä maaninen) kertoo kyllä, että siinä on vähintään entinen potilas.

Arvatkaa mitä: mä tiedän, kuka se on!

• tuntematon potilas
        no en ehkä tiedäkään kirjoitti:

Arvatkaa mitä: mä tiedän, kuka se on!

Älä nyt potaskaa jauha! Tämä on anonyymi -palsta eikä täällä kukaan voi tietää, kuka minkäkin kirjoituksen takana on. Ainoa järki tuossa tekstissäsi on se, että säikäytit sitä! Jotkuthan sanovat, että jos joku oikein sekoilee, säikäyttäkää sitä reippanlaisesti niin sillä paranoo...ainakin hetkeksi.

• "Hourula"
        tuntematon potilas kirjoitti:

Älä nyt potaskaa jauha! Tämä on anonyymi -palsta eikä täällä kukaan voi tietää, kuka minkäkin kirjoituksen takana on. Ainoa järki tuossa tekstissäsi on se, että säikäytit sitä! Jotkuthan sanovat, että jos joku oikein sekoilee, säikäyttäkää sitä reippanlaisesti niin sillä paranoo...ainakin hetkeksi.

Kyllä me tiedämme.
        Me tiedämme kaiken.
        Mapit on avattu. Tunnemme kirjoittajat.
        Premiata on helppo tapaus. En sano vielä hänen nimeään.

• hiljaa hyvä tulee...
        "Hourula" kirjoitti:

Kyllä me tiedämme.
        Me tiedämme kaiken.

Hyvä juttu.Oikein hyvä.

• Miksiköhän
        "Hourula" kirjoitti:

Kyllä me tiedämme.
        Me tiedämme kaiken.

sillä on profiilissa koulutuksena vain lukio. Epäilen kyllä, onko käynyt sitäkään.

• Any Reason
        Miksiköhän kirjoitti:

sillä on profiilissa koulutuksena vain lukio. Epäilen kyllä, onko käynyt sitäkään.

Epäilen, että ei ole ylioppilas eikä lukiossa ollut päivääkään.Jos olisi kirjoittaisi englanniksi:--- any reason eikä eny niin kuin siellä profiilissa nyt taitaa lukea.

• tomus diilerits
        Any Reason kirjoitti:

Epäilen, että ei ole ylioppilas eikä lukiossa ollut päivääkään.Jos olisi kirjoittaisi englanniksi:--- any reason eikä eny niin kuin siellä profiilissa nyt taitaa lukea.

Joo ja joittenkin profiilissa saattaa lukea anus rection

• 7

Haistakaa paska.

• Hohhohhooooooooooooo

Ottooko siuta piähän :D

• voiko nauruun tukeht
        Hohhohhooooooooooooo kirjoitti:

Ottooko siuta piähän :D

Siltä vähän vaikuttaa 8-)

• Siru-Sirpa Mileva

oon vajaa uskotteks?

• uskomaton tapaus

Kyllä - emme usko. On eri asia olla vajaa kuin esim laiska ja ahne, joka koettaa hyötyä härskisti aina sekopäisyyteen asti vain toisten kustannuksella!

• suoraan asiaan
        uskomaton tapaus kirjoitti:

Kyllä - emme usko. On eri asia olla vajaa kuin esim laiska ja ahne, joka koettaa hyötyä härskisti aina sekopäisyyteen asti vain toisten kustannuksella!

Tämä ketju on jotenkin kummallisesti karannut aloittajan aloittamasta aiheesta. Ketjussa ei ole päätä ei häntää, vai eikö sitä ollut aloituksessakaan. No yritetään sit vielä vääntää eli vastaisitko aloittaja, mitä tarkoitat kyselemällä: "Koska tulee seuraava? Suojaako vaikeneminen sarjamurhaa? " . Kertoisitko tällaiselle tyhmemmälle, että mikä sinulla oli tuossa ajatuksena oikein?

• Sirpa Mileva
        suoraan asiaan kirjoitti:

Tämä ketju on jotenkin kummallisesti karannut aloittajan aloittamasta aiheesta. Ketjussa ei ole päätä ei häntää, vai eikö sitä ollut aloituksessakaan. No yritetään sit vielä vääntää eli vastaisitko aloittaja, mitä tarkoitat kyselemällä: "Koska tulee seuraava? Suojaako vaikeneminen sarjamurhaa? " . Kertoisitko tällaiselle tyhmemmälle, että mikä sinulla oli tuossa ajatuksena oikein?

ajatuksena oli se että minulla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä ja koska sain bannit murhainfosta ja elämästäni katosi sisältö joten kirjoittelen tänne vain lämpimikseni ja esittelen idioottimaisia teorioitani joihin ei uskoisi edes palon jortikka joten tuliko selväksi että ufot ovat kaikkien murhien takana ja hallitus vain salailee niitä joten käräytetään katainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kiitos vastauksesta
        Sirpa Mileva kirjoitti:

ajatuksena oli se että minulla ei ole muuta tekemistä kuin roikkua netissä ja koska sain bannit murhainfosta ja elämästäni katosi sisältö joten kirjoittelen tänne vain lämpimikseni ja esittelen idioottimaisia teorioitani joihin ei uskoisi edes palon jortikka joten tuliko selväksi että ufot ovat kaikkien murhien takana ja hallitus vain salailee niitä joten käräytetään katainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahaa...siis noin korkealentoista ja Huippuälykästä. Hän varmaan itse täydentää tarvittaessa tuota vastausta.

• Sirpa83 alias Mileva

Pääsin bannista ja olen ilonen mutta tämän bannin takana oli salaliitto jonka järjestivät maan eliittiin kuuluvat henkilöt eli ne samat jotka ovat vastuussa jokaisesta suomen henkirikoksesta joten meneekö kaaliin minä olen ollut yhteydessä myös palon jortikkaan mutta se sai slaagin kun ei kestänyt mun inttämistä väitti idiootiksi vai oliko se idoliksi no joka tapauksessa minä olen korkeassa portaassa yhteiskunnassa ja kaiken takana on salaliitto vai oliko se nainen no enivei mulla on vanha oldsmobile ja ajan sillä eduskuntatalon portaat ylös ja ovista sisään ja pidätän kataisen!!!!!!

• öitä!

Muuten kaikki sinulla ok, mutta älä nyt loukkaannu. enivei kirjoitetaan oikeaoppisesti anyway. En halua mitenkään olla pikkutarkka nipottaja, mutta tuo pieni kirjoitusvirhepaholainen hieman pilasi sinun muuten täydeliistä kirjoitustasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe