Vastoin väitteitä, kaikki jotka saavat parannus-armon

jälta kuppinen

Pääsevät taivasten iloon, Jeesus on kuollut syntejämme tähden, emme omilla ansioilla, vaan armosta.

5

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on Herra

Ilmaisu "parannusarmo" on vanhoillislestadiolainen, se on pahasti harhaanjohtava, - eikä perustu lainkaan Pyhään Raamattuun.

Snn sijaan joka uskoo ja kastetaan Jeesuksen Kristuksen kärsimisen kuoleman ja kuolleista ylösnousemisen osallisuuteen Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, - se pelastuu. Tämä on JUMALAN sana.

Ap. t. 16:30 Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
      Ap. t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

Ap. t. 16:32 Ja he puhuivat Jumalan sanaa hänelle ynnä kaikille, jotka hänen kodissansa olivat.
      Ap. t. 16:33 Ja hän otti heidät mukaansa samalla yön hetkellä ja pesi heidän haavansa, ja hänet ja kaikki hänen omaisensa kastettiin kohta.

xxxxx

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

• jälta kuppinen el

älä saivartele, en ole teologi, mut et sinäkään..

• Ville.

3/1 oli Valon päivä , saitteko asiat kuntoon

• anna valo

voi voi, reppanoita; Ilmaisu "parannusarmo" on vanhoillislestadiolainen, se on pahasti harhaanjohtava, - eikä perustu lainkaan Pyhään Raamattuun, ¨

¨
      kyllä, parannus synneistä kuuluu raamattuun, samoin armo,,,

väännät kaikki päin peetä,, miten saat hattusi päähän?

• kiitos ja hyvästi

Parannus ja armo kuuluvat Raamattuun.

Parannusarmo ei sen sijaan kuulu Raamattuun ollenkaan, vaan ainoastaan vanhoillislestadiolaisuuteen.

Jospa opettelisit lukemaan, ennen kun tulet tänne paskaa jauhamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2022
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      128
      1739
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      743
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      536
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe