Joo minullehan kävi niin,että löysin "kimalteen" ja lopulta selvisi semmoinen pikku juttu. Hän vihaa minua, kun häntä aloin etsiä ja täällä huudella. Auttoi siis minua tosi paljon, enkä koske naisiin kuin metrin kepillä korkeintaan.
Onko etsintäkuulutus auttanut ketään?
26
757
Vastaukset
- sensen
mitä tästä opimme? ainakin sen että keskenkasvuisia riittää?
- jees mään
olisit ollut mies ja nostanu katsees nenää pidemmälle hymyillyt ja pyytänyt kenties kahville tai muuta vastaavaa. itse luen näitä aiheita lähinnä huvikseni. mutta pitää olla sen verran munaa sanoo asiat suoraan eikä netin kautta! no uutta matoa koukkuun ja nokka pystys kohti seuraavia haasteita :)
- sips sips
täältä ei kannata ketään etsiä ,yleensä vastaukset on jotenkin outoja ja ketään ei oikeasti löydy.
- jees mään
mä oon ainakin, löytänyt todella mukavan ja kiinnostavan naisen. ja sanoin hänelle, tunteeni häntä kohtaan. ja kas kummaa se osu ja uppos :D joten kehotan ihmiset olkaa avoimia ja kertokaa heti... se vaan tahtoo olla myöhäistä, kun piip on housus jne...
- Outolint*
Löysin
Nyt olemme FB kavereita.
Kyseessä on ystäväni lapsi joka jäi vauvana orvoksi. Minulla oli hänesta valokuvaa, jotka olisin halunut antaa elämäni ehtoossa. Tapasimme ja sai kuvat. - orpo kotilainen
rankka lapsuus tuo hienoa elämää vanhempana.
- sillai
Riippu mitä sanotaan rankaksi, ja onko siitä miten toivuttu.
- Innostunut
Anyway. "Kimalle" on suomen kaunein nainen ja muutenkin täydellinen. Siitä kannattaisi vaikka maksaa. Tasan vain ei käy onnenlahjat, vai miten se sanonta nyt meneekään?
- mielikuvitus
Innostunut kirjoitti:
Anyway. "Kimalle" on suomen kaunein nainen ja muutenkin täydellinen. Siitä kannattaisi vaikka maksaa. Tasan vain ei käy onnenlahjat, vai miten se sanonta nyt meneekään?
Makuasia, niin se sanonta menee. Ja joku elää onnellista elämää ilman sinun intressejä.
- Innostunut
mielikuvitus kirjoitti:
Makuasia, niin se sanonta menee. Ja joku elää onnellista elämää ilman sinun intressejä.
Kuulostaa jotenkin tutulta tekstiltä,,
- nice women
Voi teitä mihet..säälin että menette halpaan..Kauniita ja kaunniimpia naisia on vapaalla jalalla ja hyväluontoisiakin..Bitchit erikseen..
- fantastic boy
Onko tuo muka säälittävää? Pikkusen ptää aina potkia perseelle että näkee millainen nirppanokka narsisti sieltä saattaa tulla esiin. Kuka edeltä tietäisi?
- Innostunut
her-man80 kirjoitti:
Taitaa kauneimmat ja kunnollisimmat naiset olla niitä jotka ei ittestään huutele.
Älä muuta sano! Taidat olla oikein oikeassa.
- Innostunut
Ai sinäkö "nice women" olisit sitten vapaa ja kaunis? Mikä olet ammatiltasi? Kerro hieman lisää? Annan kyllä spostiosoitteeni, jos et halua täällä kertoa?
- Sunshinegirl.
No auttamisesta en tiedä, mutta mua on kyllä huudeltu täällä :D Ihan hauskaa oli sinäänsä kuulla ihailijasta, piristi päivää.
- eräs kertaa nolla
Ootko varma että sinua?
- Sunshinegirl.
eräs kertaa nolla kirjoitti:
Ootko varma että sinua?
KYLLÄ olen varma :DDD Ihankuin se olisi joku maailman suurin ihme.
- 29
Sunshinegirl. kirjoitti:
KYLLÄ olen varma :DDD Ihankuin se olisi joku maailman suurin ihme.
No mitäs sitä sitten täällä ilmoittelet?
- Innostunut
No kerro nyt sitten sinäkin lisää! Oletko "kimalle" ?
- Tosimies71
Minä olen etsinyt yhtä hemmetin luuskaa mutta turha juttu. Olen käyttänyt sen naudan tavoittamiseen aikaa ja rakkautta. Pidä tunkkis a
- 28
sama juttu, ja sitten kun se lehmä huomaa että äijä yrittää niin ottaa nokkiinsa ja on kuin ei edes näkisi. Hiton kakarat, kasvaisivat.
- Oikea Tosimies71
28 kirjoitti:
sama juttu, ja sitten kun se lehmä huomaa että äijä yrittää niin ottaa nokkiinsa ja on kuin ei edes näkisi. Hiton kakarat, kasvaisivat.
Helevetin outoa, että "ajis" eli tämä nauta ei ole minulle mitään vastannut.! Rakastan häntä silti niin.
- Nolo Niina
Minä ihastuin erääseen myyjään pahemman kerran ja etsin täältä. Erikoisia vastauksia tuli, ei häneltä todennäköisesti. Nyt viesti hävettää nin paljon etten kehtaa mennä liikkeeseen enää jossa tykkäsin asioida ennen. Jos joku minua etsis täällä niin en varmasti uskaltaisi vastata vaan menisin paikanpäälle katseleen, että näkyykö tyyppiä joka etsiskelee:)
- 18
Voi vasta ja tehdä etsintäkuulutuksen siten että vain asianomainen tietää kenestä on kysymys. Ainoa huono puoli siinä on että idiootit alkavat lähettää siihen sellaisia vastauksia tyyliin "laittakaa parempia tietoja", aivan kuten heille pitäisi ilmoitttaa tarkasti mitä missä milloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462