Moi! mä oon 18 v nainen ja haavena olisi muokata vartaloa lihaksikkaan urheilijamaiseksi. Tunnen kuitenkin kaiken voimaharjoittelun suorastaan pakko pullaksi, koska alan yleensä voimaan hyvin nopeasti pahoin... kestävyys liikuntaa pystyn harrastamaan paljon mielekkäämmin. Ajattelin aloittaa "projektini" pienin askelin ja pienillä harjoituksilla, jotta saisin toiminnasta rutiinin. Olen vartaloltani hoikka ja sopusuhtainen, eli en tee siis tätä laihduttamisen vuoksi. Ensimmäisenä kohteenani on vatsa, johon haluaisin lihakset piirtymään kauniisti esiin. Ajattelin treenata muutamia viikkoja ilman sen kummempia dieettejä, vain siksi että saisin treenauksesta rutiinin ja tietäisin pystyväni ylläpitämään sitä arjessa, toivon mukaan koko loppu elämäni :) Kysyisinki teiltä, että kuinka intenssiivistä treenaus pitää olla ennen kuin lisäravinteista on hyötyä? voinko mahdollisesti kääntyä näiden puoleen jo pelkässä vatsa treenissä..siis jossain vaiheessa. JA tiedän, että moni tulee sanomaan, että selkätreeniä ei saa unohtaa ettei tule ryhti ongelmia, mutta älkää mua heti masentako sillä... yks muutos kerrallaan:)
Lisäravinteet??
11+16
5
119
Vastaukset
- aikuinen.
18 vuotias ei ole nainen vaan teinix.
nykyslangissa pikkutyttö. - 12+8
Kiitos turhasta postauksesta "aikuinen". Saisiko nyt joltakin asiallista kommenttia?
- kuulatkahvalla
Kahvakuulaharjoittelu voisi sopia sinulle.
- valoa kohti
www.pakkotoisto.com
- Mauno-Kyllikki
Nahkahuilun soittaminen on ihan normaalia toimintaa! Miten se voi olla katsojalle rankkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472