Mitä helvettiä miesten päässä liikkuu, ja miksi mä joudun aina pettyy? En tajua. Haluisin vähän läheisyyttä mut en uskalla pyytää sitä tai miehet haluaa musta sitä yhtä asiaa...:(
Ja sit vedän puoleeni kaikkee epäsopivaa, kuten eksän paras kaveri, työkaveri, ei kumpikaan toiminut.
Sit yksi mies, TODELLA hyvännäköinen ja minua 10 vuotta vanhempi mies. Tapasin sen viimesyksynä bileissä kavereiden kautta. Se on ulkomaalainen. En nyt tiedä onko väliä mut yleensä ne on kohteliaampia. Syksyllä olin ihastunut toiseen joten en kiinnittänyt tähän huomioo, vaikka se parin viikon välein kysyi kuulumisia, toivotti hyvää synttäriä ja uuttavuotta ja joulua.... Huomaavainen.
Bileissä nukuttiin vierekkäin ja näin.
Meillä on kuitenkin välimatkaa 400km ja ikäeroa on, oli ihan mukavaa kun se laittoi viestiä mut en halunnu ihastuu. Ei me sen kummemmin tunteellisuuksia puhuttu.
Noh. Nytkun tulin tän mun kaverin luo ekaa kertaa sen jälkeen ( se tietää et tulin tänne!!!) rupesin oottaa et se edes laittas viestin, mut joopa joo. EI mitään!!
Laitoin sille sit 5. Päivänä viestiä, ihan vaan niitä näitä kysyin.... Mut jos se tietää et oon tääl, eikä tee mitää? Kuitenki laitellu viestii tms.... En oo kyllä mitää tehny sille. Ja se oli tälle mun kaverille puhunu MINUSTA vaikka se ei ikinä puhu kenestäkää naisesta... Kuulemma..
Olisin halunnut ees yhden viestin. Mut ei:( mä en jaksa enää pettymyksiä...
Voi vitun miehet:'(
Mies oli kiinnostunut, ja nytkun mä haluaisin. Ei mitään???
Fuckedupo
1
515
Vastaukset
- fuckedupdo
nohjoo, kolme miinusta... kiitos. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 234801
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340530