Että pisti ihan miettimään, keitä me ihmiset oikeasti olemme täällä bittiavaruudessa, erilaisin agendoineemme?
Moni, joka päissään lähtee huvikseet viettämään aikaansa jollekin palstalle ei aina ota huomioon sitä seikkaa, että voi törmätä kaltaiseensa. Eikö tästä ole tehty ihan laulukin?
♫ Ken yössä vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata.. ♪ ..tai jotain sinne päin tjsp
Törmäsin teinien chatissä sellaiseen filosofiin
9
109
Vastaukset
törmään palstalla jatkuvasti henkisesti sairaisiin kepulaisiin
- tietäjä.
kotko on löytänyt huuhaalta kaltaisiaan, siksi viihtyy palstalla.
- Totta turiset
Varmaan se käy vielä muutaman vuoden hourimassa puskajuttujaan kunnes aivo- tai sydäninfarkti pysäyttää tyhmän tupakoitsijan räyhäämisen.
- .
edellisestä kommentista tunnistaa oitis kotkon
vain terveenä hiihtäminen ja saunominen puuttui
- vinkkaaja
Mikäs sinua kiinnostaa nuorissa onko sellaiseen taipumusta?
Kannattaisi tänäpäivänä varoen tuota harrastaa, sillä voi hetkessä olla jollain seurattavalla listalla.- Kylmät kädet
Ei ei ei ei ei ja vielä kerran EI!
Missään nimessä kyse ei ole mistään sellaisesta, vinkkaaja. Sitä paitsi, itsekin olen vasta 35 ja täysin hetero.
- t-eini
Olitko teinien chatissä teininä?
- teini.
Minä törmäsin teinien Irc-galleriassa erääseen mummeroon, entiseen palstalaiseen, hih hih:)
- Veera on söpö
Ei se ollu Veera vaan vanha ja ruma. Eikä se mikään chätti ole:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472