Tämä palsta ei ole tarkoitettu ateisteille oman uskontonsa syöttämistä ja uskovien pilkkaamista varten.
Täällä keskustellaan lestadiolaisuudesta ateisteilla ja jumalattimilla ei ole tänne mitään asiaa. Ainoastaan ne hwnkilöt ovat tervetullaita joilla on halu ja kyky keskustella lestadiolaisuuteen liittyvistä asioista.
Ote nettiketistä:
Kirjoita harkiten keskusteluryhmiin
Jos kirjoitat viestejä julkisiin keskusteluryhmiin varmista, että viestisi liittyy ryhmän aiheeseen. Älä lähetä samaa viestiä tarpeettoman moneen ryhmään. Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita
Jumalattomat valheineen uskovien kimpussa
8
<50
Vastaukset
- Exhellari86
Juu, juuri noin. Ja toinen, sinulolekiin hyödyllinen ohje:
"Ole kohtelias ja ystävällinen, äläkä tarkoituksella provosoi riitoja tai hauku muita keskustelijoita." Älä hauku vaikka miten tekisi mieli pukea se raukkauden valepukuun.- ateisti hiiteen
Hyvä ihminen exhellari. Emme me parannussaarnaajat, siis Jeesuksen todistajat voi ryhtyä siunaamaan syntiä, jotta ateistien olisi hyvä jatkaa ja turvallista jatkaa uskovien kiusaamista palstoillamme.
Siksi ilmoitamme suoraaan JA SELKEIN SANOIN, missä ateistin ikuinen koti on, jos parannusta ei tule.
SE on suurin rakkaus mitä ihmiselle voi osoittaa. Tässä kulkee raja,
1. joko ottaa parannukseen kehoittavat sanan vastaan rukjoilee Jumalata voimaa parannukseen ja jatkaa palstallamme,
2. tai pysyy vakaumuksessaan ja poistuu palstaltamme omiensa pariin jatkamaan valheessa elämistä, tiellä kohti iankaikkista kadotusta.
Näin me molemmat olemme onnellisia ja jatkamma rauhassa valitsemallamme tiellä.
Me uskovat pääsemme siihen tehtävään tällä palstalla mihin olemme kutsututkin, todistamaan Jeesuksessa niille joilla on halu tulla autuaiksi.
Emmekä koskaan tule ateistien silunrauhaa häiritsemään heidän palstoilleen. Tämä kauppa tuo ilon onnen ja rauhan molemmille. - Fered.
Kuitenkin , minä muistelen kun tälle pslstalle tuli ,örvslö
hän käyttätyi juuri niin kuin Aloittaja kirjoitti , eli oman uskontonsa
syöttämiseen , ja ei Uskovaisten pilkkaamiseen ,,Vain ne henkilöt
ovat tervetulleita, jotka omistaa lauhkean mielen ja joilla on halu
ja kyky keskustella Es/Lestadiolaisuudesta . - su
ateisti hiiteen kirjoitti:
Hyvä ihminen exhellari. Emme me parannussaarnaajat, siis Jeesuksen todistajat voi ryhtyä siunaamaan syntiä, jotta ateistien olisi hyvä jatkaa ja turvallista jatkaa uskovien kiusaamista palstoillamme.
Siksi ilmoitamme suoraaan JA SELKEIN SANOIN, missä ateistin ikuinen koti on, jos parannusta ei tule.
SE on suurin rakkaus mitä ihmiselle voi osoittaa. Tässä kulkee raja,
1. joko ottaa parannukseen kehoittavat sanan vastaan rukjoilee Jumalata voimaa parannukseen ja jatkaa palstallamme,
2. tai pysyy vakaumuksessaan ja poistuu palstaltamme omiensa pariin jatkamaan valheessa elämistä, tiellä kohti iankaikkista kadotusta.
Näin me molemmat olemme onnellisia ja jatkamma rauhassa valitsemallamme tiellä.
Me uskovat pääsemme siihen tehtävään tällä palstalla mihin olemme kutsututkin, todistamaan Jeesuksessa niille joilla on halu tulla autuaiksi.
Emmekä koskaan tule ateistien silunrauhaa häiritsemään heidän palstoilleen. Tämä kauppa tuo ilon onnen ja rauhan molemmille.Koppis sieltä rakkikoira. Ateistit tulee jo nurkalla.
- Jumala ompi linnamme
Kiitos Jumalalle Pyhästä Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta, uskovaisesta lestadiolaisesta kodinperinnöstä...ukeista, mummuista, isästä, äidistä,sisaruksista, ystävistä.
Olen äidin luona Joensuussa ja juuri kuunneltiin seuroja Helsingistä...kyllä olen kiitollinen, että minunkin puolesta on rukoiltu ja että saan olla esirukousten lapsi ja matkalla Isän kotiin.
Nyt puolestani rukoilen omille lapsilleni veren suojaa tässä lopunajassa.
Niin paljon on aihetta kiitokseen...kyllä Jumalan Pyhä Henki saa kiitoksen kumpuamaan sydämestä.
Siunattua sunnuntaita kaikille...
Jumalan Rauha sydämessä eteenpäin katse Jeesukseen kohdistettuna...- Jeesuksen omana
Hyvä huomio "Jumala ompi linnamme". Jeesus on tie.
Jeesus on myös AINOA perustus pelastavalle uskolle.
ON erittän loukkaavaa, törkeätä ja halveksittavaa tulla tarjoamaan Jeesukseen uskoville Kristuksesta JUmalan perinnöstä ja taivaan ilosta luopumista, muka oikeana autuuden perustuksena. Piru on orjineen tullut todella röyhkeäksi.
Ateismi ei pelasta.
Epäusko ei pelasta.
Kristuksesta luopuneet harhaopit eivät pelasta.
Lisäksi ne tekevät uskojastaan jo täällä ajassa onnettoman ja lopulta inakikkisesta onnettoman.
Tuollaisten oppien kantaminen tälle sivulle, raa'an kristittyjä halveksivien valheiden ja pilkkapuheiden saattelemana, on sama kun iskisi puukolla rintaan Jeesuksen todistajaia. Sitten kun nämä häpeämättömät konnat vaativat että heitä moittimisen sijasta pitää kiitellä tällaisesta toiminnasta, niin se on kaput soromnoo.
Tänne ei näillä henkilöillä ole todellakaan mitään asiaa!!!
1. Kor. 3:10-13
Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; ...
... sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on. - su
Jeesuksen omana kirjoitti:
Hyvä huomio "Jumala ompi linnamme". Jeesus on tie.
Jeesus on myös AINOA perustus pelastavalle uskolle.
ON erittän loukkaavaa, törkeätä ja halveksittavaa tulla tarjoamaan Jeesukseen uskoville Kristuksesta JUmalan perinnöstä ja taivaan ilosta luopumista, muka oikeana autuuden perustuksena. Piru on orjineen tullut todella röyhkeäksi.
Ateismi ei pelasta.
Epäusko ei pelasta.
Kristuksesta luopuneet harhaopit eivät pelasta.
Lisäksi ne tekevät uskojastaan jo täällä ajassa onnettoman ja lopulta inakikkisesta onnettoman.
Tuollaisten oppien kantaminen tälle sivulle, raa'an kristittyjä halveksivien valheiden ja pilkkapuheiden saattelemana, on sama kun iskisi puukolla rintaan Jeesuksen todistajaia. Sitten kun nämä häpeämättömät konnat vaativat että heitä moittimisen sijasta pitää kiitellä tällaisesta toiminnasta, niin se on kaput soromnoo.
Tänne ei näillä henkilöillä ole todellakaan mitään asiaa!!!
1. Kor. 3:10-13
Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; ...
... sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.Mistä sinä helvetin hevosmie alias räkyttävä rakkikoira Laasie, olet lainannut nuo raamatunlauseet rakentamisesta.
Kato, toiset rakentaa kivistä, tiilistä, puusta, mutta sinä rakennat omasta syntipas/kakasastasi jota lykkäät tänne jatkuvasti. Sille rakennettu elämä ja uskonkyhäelmä luhistuu ja haisee.
Annappa vielä minulle se kunnon tuomio, millä me aloitimme keskustelun. Sano: Tee parannus, muuten menet helvettiin. Sano vielä, sinä et tiedä mitään saa/tana äpärä. Tai lähe laputtamaa, tuollaiselle pitäisi antaa kuulan kalloon. Kertaa vielä näitä, että uskonveljesi voisi kiitellä sinua hyvästä Kristusläheisyydestäsi.
Kun istut hänen syliinsä, nii siivoa ensin itsesi saastasstasi.
Ja te sinun hännystelijäsi, se pas/kan haju on tarttunut teihin kun te niin inisette ja syytätte siitä minua.
- Matti.
Joo , se oli Kolossalaiskirjeen joku paikka mutta mikä ? meni multa ohi
jos sulla on laita oheen. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611