Katainen luulee; kansa porvareiden takana

johan pomppas

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7

      Niin luulee, onneksi niinistö on suurimman osan ajasta ulkomailla.

      Ja toiseksi kataisen takana on vain 20 turvamiestä, hahahahhaha.

    • hyvä pressa

      Kansa on Niinistön takana. Kansa luottaa Niinistöön. Kansa äänesti Niinistöä henkilönä EI KATAISEN KOKOOMUKSEN TAKIA !

      Puolueen on turha ottaa tästä sulkaa hattuunsa.

      Veikkaanpa , että jos presidenttiehdokkaina olisi olut Haavisto ja Katainen, niin Haavisto olisi voittanut yivoimaisesti.

      Saimme toivotun presidentin, jolla on hyvä tietämys talousasioista. Hänellä on paljon annettavaa nykyiselle hallituksellemme.

    • 458096

      Näkis vaan...

    • katainen on tyhmä

      Ei pressanvaali muuta eduskunnan kokoonpanoa piirun vertaa.

      Katainen on typerys. Voi kunpa tuon tyypin voisi kaataa jakkaraltaan.

      • BURJAN

        Katainen on tässä suuruudenhulluudessaa varsinainen Hunttalan Matti. Kokoomus omistaa maat ja mannut, ja pelastaa köyhän Kreikankin tässä mennen tullen. Et sillä lailla joka kuuseen kur ja niin edelleen.

        Mitä Sauli Niinistööntulee ei hän ole kokokansan valitsema, hänen takanaan on vain 43 % äänestäjäkunnasta.

        Eikä nekäänäänet ole kokoomuspuolueelle, Kyllä Kataisen lelupoika voisi pikkasen vähemmän tuuletella. Eduskuntavaaleissa Kataisen kokoomus otti jo 6,si vai kusi edustajaa kuokkaansa, ja kuntauudistus tua muillepuolueille lottovoiton.

        Että se siitä kaikkivoipaisuudesta !!!.


      • huhu
        BURJAN kirjoitti:

        Katainen on tässä suuruudenhulluudessaa varsinainen Hunttalan Matti. Kokoomus omistaa maat ja mannut, ja pelastaa köyhän Kreikankin tässä mennen tullen. Et sillä lailla joka kuuseen kur ja niin edelleen.

        Mitä Sauli Niinistööntulee ei hän ole kokokansan valitsema, hänen takanaan on vain 43 % äänestäjäkunnasta.

        Eikä nekäänäänet ole kokoomuspuolueelle, Kyllä Kataisen lelupoika voisi pikkasen vähemmän tuuletella. Eduskuntavaaleissa Kataisen kokoomus otti jo 6,si vai kusi edustajaa kuokkaansa, ja kuntauudistus tua muillepuolueille lottovoiton.

        Että se siitä kaikkivoipaisuudesta !!!.

        Kattavainen on vain kuin jyvänlöytänyt sokea kana joka kaakattaa joka suuntaan. niin kehui Patriakauppojen Slovenian Jandaa rosvoporukoineen, jotka ryösti kansallekuuluvia varoja. Eihän nämä oikeistolaiset muuhun pystykän kuin varastaan ja petkuttaan.


    • lähtölaskenta

      oliko tuo sen tällin jälkeen vai ennen

      puhuu mitä puhuu, ei sitä kukaan todesta enää ota

    • ölli

      Kokoomuksen Henna Virkkunen sai tuta itäsuomessa, käteen ei jäänyt kuin pala lampin p-,ska paperia, ja käsi on kyynärpäätämyöden siinä Kataisen ruskeessa mönjässä jota pelloilleajetaan, hy hy.

      • he-mi

        Kokoomuksella vellit puurot ja kurat sekaisin. Kurat on housuus ja käet eläkeläisten ja duunareiden taskussa. Rahaa kannetaan paratiisisaarille Kreikkaan ja EK,-n porsairen taskuun onneks joulu on tulossa ja lahtiaika juisen sika.


      • hänksä
        he-mi kirjoitti:

        Kokoomuksella vellit puurot ja kurat sekaisin. Kurat on housuus ja käet eläkeläisten ja duunareiden taskussa. Rahaa kannetaan paratiisisaarille Kreikkaan ja EK,-n porsairen taskuun onneks joulu on tulossa ja lahtiaika juisen sika.

        Katainen sai uudet kallupkannatustulokset, ja miltäs meno näyttää. Käppyrä on alaspäin vaikka Niinistö voitti pressanvaalit, ei heilauttanutkan ylöspäin. Katainen antoi hallitusneuvottelussa Urpilaiselle kuoleman suudelman sdp,n kannatus sekun laskee, molemmat ovat laskusuunnassa. Taitaa kevätriaha alkaa tarkistusneuvotteluissa, ja siellä ne Arhinmäen munatkin kovettuu ja kypsyy lopullisesti se on soronou vasemmistoliitolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe