http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020515167491_pd.shtml
Katainen luulee; kansa porvareiden takana
10
78
Vastaukset
- 7
Niin luulee, onneksi niinistö on suurimman osan ajasta ulkomailla.
Ja toiseksi kataisen takana on vain 20 turvamiestä, hahahahhaha. - hyvä pressa
Kansa on Niinistön takana. Kansa luottaa Niinistöön. Kansa äänesti Niinistöä henkilönä EI KATAISEN KOKOOMUKSEN TAKIA !
Puolueen on turha ottaa tästä sulkaa hattuunsa.
Veikkaanpa , että jos presidenttiehdokkaina olisi olut Haavisto ja Katainen, niin Haavisto olisi voittanut yivoimaisesti.
Saimme toivotun presidentin, jolla on hyvä tietämys talousasioista. Hänellä on paljon annettavaa nykyiselle hallituksellemme. - 458096
Näkis vaan...
- katainen on tyhmä
Ei pressanvaali muuta eduskunnan kokoonpanoa piirun vertaa.
Katainen on typerys. Voi kunpa tuon tyypin voisi kaataa jakkaraltaan.- BURJAN
Katainen on tässä suuruudenhulluudessaa varsinainen Hunttalan Matti. Kokoomus omistaa maat ja mannut, ja pelastaa köyhän Kreikankin tässä mennen tullen. Et sillä lailla joka kuuseen kur ja niin edelleen.
Mitä Sauli Niinistööntulee ei hän ole kokokansan valitsema, hänen takanaan on vain 43 % äänestäjäkunnasta.
Eikä nekäänäänet ole kokoomuspuolueelle, Kyllä Kataisen lelupoika voisi pikkasen vähemmän tuuletella. Eduskuntavaaleissa Kataisen kokoomus otti jo 6,si vai kusi edustajaa kuokkaansa, ja kuntauudistus tua muillepuolueille lottovoiton.
Että se siitä kaikkivoipaisuudesta !!!. - huhu
BURJAN kirjoitti:
Katainen on tässä suuruudenhulluudessaa varsinainen Hunttalan Matti. Kokoomus omistaa maat ja mannut, ja pelastaa köyhän Kreikankin tässä mennen tullen. Et sillä lailla joka kuuseen kur ja niin edelleen.
Mitä Sauli Niinistööntulee ei hän ole kokokansan valitsema, hänen takanaan on vain 43 % äänestäjäkunnasta.
Eikä nekäänäänet ole kokoomuspuolueelle, Kyllä Kataisen lelupoika voisi pikkasen vähemmän tuuletella. Eduskuntavaaleissa Kataisen kokoomus otti jo 6,si vai kusi edustajaa kuokkaansa, ja kuntauudistus tua muillepuolueille lottovoiton.
Että se siitä kaikkivoipaisuudesta !!!.Kattavainen on vain kuin jyvänlöytänyt sokea kana joka kaakattaa joka suuntaan. niin kehui Patriakauppojen Slovenian Jandaa rosvoporukoineen, jotka ryösti kansallekuuluvia varoja. Eihän nämä oikeistolaiset muuhun pystykän kuin varastaan ja petkuttaan.
- lähtölaskenta
oliko tuo sen tällin jälkeen vai ennen
puhuu mitä puhuu, ei sitä kukaan todesta enää ota - ölli
Kokoomuksen Henna Virkkunen sai tuta itäsuomessa, käteen ei jäänyt kuin pala lampin p-,ska paperia, ja käsi on kyynärpäätämyöden siinä Kataisen ruskeessa mönjässä jota pelloilleajetaan, hy hy.
- he-mi
Kokoomuksella vellit puurot ja kurat sekaisin. Kurat on housuus ja käet eläkeläisten ja duunareiden taskussa. Rahaa kannetaan paratiisisaarille Kreikkaan ja EK,-n porsairen taskuun onneks joulu on tulossa ja lahtiaika juisen sika.
- hänksä
he-mi kirjoitti:
Kokoomuksella vellit puurot ja kurat sekaisin. Kurat on housuus ja käet eläkeläisten ja duunareiden taskussa. Rahaa kannetaan paratiisisaarille Kreikkaan ja EK,-n porsairen taskuun onneks joulu on tulossa ja lahtiaika juisen sika.
Katainen sai uudet kallupkannatustulokset, ja miltäs meno näyttää. Käppyrä on alaspäin vaikka Niinistö voitti pressanvaalit, ei heilauttanutkan ylöspäin. Katainen antoi hallitusneuvottelussa Urpilaiselle kuoleman suudelman sdp,n kannatus sekun laskee, molemmat ovat laskusuunnassa. Taitaa kevätriaha alkaa tarkistusneuvotteluissa, ja siellä ne Arhinmäen munatkin kovettuu ja kypsyy lopullisesti se on soronou vasemmistoliitolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466