Ilmeisesti hän tarkoitti tuolla yhdellä itseään? Lähes kaikki täällä haukutaan tasapuolisesti. Syy tähän on epäuskoisten ja ateistien tarkoituksellisesti harjoittama terrorismi. Joku jehovantodistajakin häiriköi ajoittain harhaoppinsa kanssa.
xxxxx
Tosiasiallinen pilkatuksi tullut on Jumalan pelastava Sana, Jeesuksen ruumis ja veri, joka on annettu ja vuodatettu syntiemme anteeksiantamisksi. Kristinusko, Jeesukseen uskovat, tämä on erittäin vaarallinen harrastus Pyhän pilkkaamiseen ryhtyneille.
Per)kele vihaa Kristusta ja toimii tälläkin palstalla orjiensa voimalla erittäin kiihkeästi, loppunsa lährestyessä.
Pysykäämme siis lujasti siinä perustuksessa joka meille annettu on, JEESUKSESSA KRISTUKSESSA. Älkäämme kukaan lähtekö palstallamme levitettävien valheiden tuulimyllyä pyörittelemään.
Sen näkee useimmiten jo yhdestäkin viestistä riittävästi, mikä on tänne kirjoittamaan tulleen henkilön motiivi.
Useimmat eivät ole tulleet syntisinä ja katuvina kohtaamaan tänne Jeesusta (siis Jumalan Sanaa). Kun tämän huomaa, silloin on hyvä lopettaa heti, ryhtymättä sen enempää valhetta vastaan pyörittelemään. Valhe on vihollisemme ase. Valheilla tökkiminen ei ole vaikeata.
Fered koki että vain yhtä sätitään.
15
51
Vastaukset
- valheen valta
Joka valheisiin uskoo, siitä tulee valheen orja. Jeesus on ainoa ehdoton ase valheen valtaa vastaan. Joka uskoo Jeesukseen ja luottaa kaikessa yskin häneen, häntä ei valhe pääse kietomaan siteisiinsä.
2. Tess. 2:7-12 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saa)tanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.- Jeesus on Herra
Kuka on valehtelija?
1. Joh. 2:22-27
Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä. Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ...
... ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
xxxx
1. Joh. 5:5-8 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
Sillä kolme on, jotka todistavat: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä.
xxxxxxxx
Onko sitten ihme, että saat)ana tälläkin palstalla vihaa pyhää Kastetta? Kasteessa uskon kautta ihmiselle puetaan Kristuksen täydellinen vanhurskauden vaate, hänestä tulee Jumalan lapsi.
- Pyhä Henki
- Jeesuksen sovintoveri ja
- Pyhä Kaste Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, ovat tämän todistajat. - Fered.
Fered. vastaa mitä tarkoitin . Sillä aloituksella jonka tein tässä taannoin
olin lukenut sinun saamia lausahduksia pitkin kenttää . en itselle nyt ,
kuten joskus, olin sitä mieltä , että sinä olit saanut liikaa pahennusta
minun täytyy nyt sanoa, että minua on kohdeltu erittäin hyvin ..
paitsi ehkä sinun taholta, ja siksi kirjoitinkin niinkuin kirjoitin
Että sellainen tapaus tälläkertaa, Lähimmäisen Rakkaus
Voit uskoa tai et, mutta kyllä minunkin puserossa pelaa
jonkinmoinen peruna mylly. - Jeesus pelastaa
Fered. kirjoitti:
Fered. vastaa mitä tarkoitin . Sillä aloituksella jonka tein tässä taannoin
olin lukenut sinun saamia lausahduksia pitkin kenttää . en itselle nyt ,
kuten joskus, olin sitä mieltä , että sinä olit saanut liikaa pahennusta
minun täytyy nyt sanoa, että minua on kohdeltu erittäin hyvin ..
paitsi ehkä sinun taholta, ja siksi kirjoitinkin niinkuin kirjoitin
Että sellainen tapaus tälläkertaa, Lähimmäisen Rakkaus
Voit uskoa tai et, mutta kyllä minunkin puserossa pelaa
jonkinmoinen peruna mylly.Kiitos Fredille vastauksesta ja selvennyksestä. Mehän olemme, niin sinä kuin minäkin Herran Jeesuksen palvelijoita. Uudestisyntyneitä kristittyjä. Meidän Herramme Jeesus vastaa kaikesta, ja kaikki meitä vastaan kohditettu valehtelu ja panettelu kohdistuu Herraamme Jeesukseen.
Tästä syystä me emme valita kaltoin kohdelluksi tulemista ollenkaan, hehän kohtelevat Jeesusta kaltoin ja saavat siitä aikanaan iankaikkisesti kestävän tuomion kadotuksessa elleivät käänny parannukseen epäuskostaan.
On totta että jokapäiväinen valehtelu itsestä julkisella nettipalstalla ei ole mukavaa, siksi en lue valhetelijoiden viestejä ollenkaan. Hieman pystyn seuraamaan missä mennään, lukemalla uskovien vatauksia näiden jumalattomien konnien viesteihin.Päämäärä on kuitenkin se, että ne joita ei usko Kristukseen ja omakohtainen parannus kiinnosta, poistuvat palstalta.
Tähän me uskovat voimme vaikuttaa, jättämällä huomiotta heidän tyhjää täynnä olevat valhevistinsä riittävän pitkäksi aikaa. Ja keskitymme jumalattomien kassa käytävän tyhjän hölpöttämisen sijasta Jeesuksen Kristuksen sovituksesta julistamaan.
Siis niille jotka haluavat tulla synteineen Jeesuksen luo ja päästä sovintoon Jumalan kanssa.
Meille syntisille tämä palsta on tärkeä Jeesuksen Kristuksen päivittäisen kohtaamisen paikka. Sovituksen sanan julistamisen paikka. Rauhan julistamisen paikka. Lohdutuksen paikka.
Yhdessä saamme lämmitellä Jeesus tulen ääressä, kuunnellen mitä Jumalan profeetat, Jeesus ja apostolit meille julistavat.
Saatana vihaa tätä Jumalan rauhaa, siksi hän on lähettänyt monta orjaansa tänne häiriköimään päivästä toiseen palstallamme käytäviä keskusteluja, Jumalan hyvyydestä, Jumalan armosta, Kristuksen tuntemisesta, elävästä uskosta, sovinnosta Jumalan kanssa, jne.
Lestadius kuvaa hyvin jumalattomien käytöstä. Eräässä saarnassaan hän puhuu siitä, kuinka piru menee Jumalan eteeen ja sanoo JUmalalle:"Kauniitpa on sinulla lapset, huoria ja varkaita kaikki!"
Mitään muuta viestiä en ole jumalattomilta vielä täältä lukenut, ainoastaan pelliä valheisiin perustuvia syytöksiä siitä, millaisia uskovaiset ihmiset ovat.
Heidän vuolaana virtana vuotavia syytöksiään kuunnellessa jään ihmettelemään, millä kohtaa heidän syytöksiä täynnä olevissa saarnoissaa kaikuu evankeliumi syntisille, sana jossa ihminen pääsee vapaaksi synneistään, ja syntyy lapseksi Jumalalle?
Sanaa sovinnosta ei kuulu heidän saarnoistaan, - miksi?
Siksi että he ovat itse kadotetussa ja tuomitussa tilassa, vailla Jumalan lapseutta ja syntiensä anteeksisaamista.
Ihminen julistaa siitä, mitä hänen sydämessään asuu.
- su
Kuule, vahtikoira Lassie. sinä olet vain se mätä muna. Pysy siellä kopissasi, ja nuole kuppisi puhtaaksi.
- ^^muuttolintu^^
Hei SU!
Lukisitko nyt raamatustasi ensimäisen Johanneksen kirjeen luvun 2 jakeet: 22-27.
Jatketaan keskustelua asia pohjalta. - Jeesus pelastaa
^^muuttolintu^^ kirjoitti:
Hei SU!
Lukisitko nyt raamatustasi ensimäisen Johanneksen kirjeen luvun 2 jakeet: 22-27.
Jatketaan keskustelua asia pohjalta.Sanoppa muuta ^^muuttolintu^^.
Minä en tosin tiedä mitä savon ukko on taas kirjoitellut, koska en lue hänen vistejään, (otsikoita lukuun ottamatta). Muutaman viestin luin alussa kun hän tuli häiriköimään tänne, se riitti. Hän todisti silloin olevansa riittävän hyvä ja ihmetteli kovin mistä hänen pitäisi tehdä parannusta. :-)))))
Huomasin että Jeesuksen ruumis ja veri eivät maistuneet hänelle. Elväuskoinen ei tule ilman näitä toimeen, nehän ovat uskovien ruoka ja juoma. Iankaikkista elämää ei ole sellaisessa ihmisessä jolla ei ole nälkää Jeesuksen ruumiin perään, eikä Jeesuksen sovintoveren janoa ihan päivittäin.Syntiset tarvitsevat sovituksen sanaa Jeesuksen nimessä ja veressä joka päivä, jumalaton ei tarvitse sanaa sovituksesta koskaan. Kuollut ei tarvitse ravintoa.
Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Ihmettelen muutamien uskovien viestejä tälle jumalattomalle, aivan kun hän olisi pelastavassa uskossa, vaikka hän kirjoituksillaan selvästi kieltää Jeesuksen ruumiin ja veren voiman? Hän pilkkaa avoimesti Jumalan sanaa ja Herramme Jeesuksen apostolia Paavalia, sekä kaikkia niitä jotka tällä sivulla ovat Herramme Jeesuksen Kristuksen eläviä todistajia, Jumalan lapsia.
Tämä tulee ottaa aina huomioon mitä ihminen on kirjoituksillaan itsestään todistanut, Jumalan Pyhän Sanan edessä. Kun epäusko on julkisesti todistettu jää ainoaksi julitukseksi lain saarna herätykseksi synnin unesta.
Saarna uskosta kuuluu vain niille, jotka ovat Pyhän JUmalan edessä todenneet itsensä syntisiksi, siis kokonaan kelvottomiksi pelastukseen ilman Jumalan armoa ja anteeksiantamusta Jeesuksen nimessä ja veressä.
Jeesus tuli meitä syntisiä pelastamaan. Itseään täynnä olevat, ylpeät ja katumattomat ihmiset jotka asettavat itsensä JUmalan sanan yläpuolelle herroiksi ja mestareiksi, ovat tiellä kadotukseen. - su
^^muuttolintu^^ kirjoitti:
Hei SU!
Jatketaan keskustelua asia pohjalta.Kuule pääskynen, neuvo ensin tuota minut tuomitsijaani helvetin hevosmiestä, joka ei anna periksi yhtään. Sanoisi jotain hyvääkin tuomioittensa kanssa. Hän rinnastaa itseänsä Jeesukseen, sanomalla, että Minkä teette minulle sen teette Jeesukselle. Nämä ovat Jeesuksen sanoja. Hän ei huomaa, miten hän tuomitsee lähimmäisen, samalla hän tuomitsee Jeesuksen.
Hän ei ole mikään apostoli, vaikka hän on itse sellaiseksi itsensä ristinyt. Ehei, hän on se, joka tällä palstalla hänet vainukoira Lassiksi risti. Siis se ei ole minun ideani, vaikka mielelläni sen omistaisin
Pirulla ei ole varaa mennä Jumalan eteen, sanomaan mitään. Hevosmies on yhtä kiero lausunnoissaan ja teoissaan kuin Paavali oli.
Hän sanoo, sovintoa ei kuulu hänen saarnoistaan....kuuluuko hänellä itsellään....tuomioita tuomioiden perään. Alkaisi nyt sitten sovitella, mutta kun miehellä on pää kuin pässillä, pusketaan vaan.
Hän puhuu muka kauniisti anteeksiantamisesta, eihän anteeksi voi antaa, ellei joku pyydä.
Hän luulee olevansa Herran palvelija, ketä hän palvelee tuomioillaan, ei hänellä ole tuomiovaltaa sillä Herralla on.
Hänen sydämmessä ei asu kuin saa/tana joka Jeesusta pilkaten hänen nimensä nimissään soittaa suutaan. Hän on vain tavallinen reppana kuolevainen, jonka Jumala tuomitsee koiramaisista räksytyksistään.
Kuka puolustaa pahaa, hän on pahan vanki. Hän puolustaa insestirikollista, hän osa rikollisen tuomiota. Hän on oman tyhmyytensä ja omahyväisyytensä vanki.
Nämä "uskovaiset" ovat kaikkein katalampia. Toivon, ettei teidän lestadiolaisten joukossa tuollainen kaksinaamainen mätämuna ei kauan pysy. Hän pilaa röyhkeytensä, ja räkäjuttujensa takia teidän yhteisönne hevon kuuseen.
- su
Älä sitten valehtele. Kukaan ei Jumalla ja hänen sanaansa ole pilkannut, vaan niitä jotka Jumalan sanalla ratsastavat tuomiten omin oikeuksin. Pilkkaavat kaikkea, mikä poikkeaa heidän ahdistavista elämän ohjeista lahkolaisten tapaan.
Älä vahtikoira keksi toisia samanlaisiksi kun itse olet, räikeillä roskapuheillasi. Jos pysyisit siellä kopissasi ja olisit räksyttämästä omia tuomioräksytyksiäsi, olisi paljon parempi henki palstalla. Kurki vain koppisi pyöreästä aukosta ja ihmettele. - Ossi Hiljola
narsismi kuultaa läpi jessuspelastaa!!
- Fered.
No mistä sinä sen luulit löytävän , olet aivan väärässä ,
paikassakin , että voisit noin sanoa , ihmettelee Fered. - tämon saatava loppum
:-) mistä kumpuaa lääketieteellisten lausuntojen antaminen täysin tuntemattomille ihmisille? Henkilöt joilla ei ole mitään alan koulutusta, ovat valmiita leimaamaan omalla leimakirveellään jokaisen joka heille kertoo karun totuuden, sen että heidän tiensä on vaivaan vievä jos parannusta ei tule.
Niin kuin Raamattu sanoo, henkilöt jotka ovat mieltyneet ja samaistuneet elämässään valheeseen, torjuvat totuuden. Inhimillisesti hyvin ymmärrettävää jumalattomien ja epäuskoisten käyttäytymistä.
Totuus ei siitä muutu miksikään, vaikka ihminen kuinka rypisi valheen maailmassa.
Voisin tehdä 300 sivuisen kirjan pelkästään luetteloimalla jumalattomien pakopaikkoja, joiden avulla he luulevat välttävänsä Jumalan tuomion. Kaikki on vain pelkkää itsepetosta.
On hyvin mielenkiintoisia ihmiskohtaloita joita valheen verkoista selvinneet ovat kertoneet kukin omasta elämästään.
Mutta... kuten sanottu, jokaisella on oikeus elää elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla, ja sitä valintaa tulee kunnoittaa. Kun ihminen ketoo olevansa ateisti, ja poistuu tuon sanottuaan palstoiltamme iäksi, se on oikea valinta. Samoin on kaikkien muidenkin jumalattomien laita, vakaumus tunnustetaan rehellisesti täällä, ja sen jälkeen vaihdetaan palstaa heidän omalle uskonryhmälleen tarkoitettuun keskusteluun sopivaksi.
Sellaista toimintaa ei tule kunnioittaa, jossa valheessa elävä ihminen alkaa julistamaan uskovien palstoilla että hän elää totuudessa ja Jumalan sana ja Jumalan sanaan uskovat on valehtelija.- su
...no lopeta sitten. Älä enää soittele suutasi, älä enää tuomitse toisia helvettii.
Tämä palsta ei ole mikään rukouspalsta. Kerran laitoin tänne "sanan tälle päivälle"seriffi poisti koska ei tämä ole sellainen palsta.
Täällä ihmiset tukeutuvat raamatunlauseisiin kun omat sanat eivät riitä omaa itseään kehumaan ja toisia tuomitsemaa. Tämä palsta onKESKUSTELE LESTDIOLAISUUDESTA JA MINÄ OLEN KESKUSTELLUT.
Nyt on vain käynyt niin, että he eivät tykkää jos heistä keskustellaan. Mutta tykkäävät haukkua ulkopuolisia hyviäkin ihmisiä ateistiksihevettiin meniöiksi, kun ollaa Jeesuksesta seuraavia.
Se on niin vaikeaa kuulla itsestään totuuksia. Minä olen kuullut, mutta siitä huolimatta Jumala on minun apuni, jota te potkitte pois omilla sairailla näkemyksillänne. - Exhellari86
":-) mistä kumpuaa lääketieteellisten lausuntojen antaminen täysin tuntemattomille ihmisille? Henkilöt joilla ei ole mitään alan koulutusta, ovat valmiita leimaamaan omalla leimakirveellään jokaisen joka heille kertoo karun totuuden, sen että heidän tiensä on vaivaan vievä jos parannusta ei tule."
Käsittääkseni joku juuri täällä nimitteli toisia keskustelijoita imbesilleiksi...
Sinulla ei ole mitään suhteellisuudentajua, Lassie. Kottiin... eikun koppiin siitä mars mars. Niin kauan kuin kerkeät.
- Fered.
olet ,olet mutta keskustelet paljon enempi muistakin asioista
ettet voi vedota siihen oikeen nimeksikään , toiseksi kun niitä
muita asioita on niin paljon sinun pitää muistaa etettemme
me sinua sillain dikkaa kun luulet ..
Toiseksi kun meistä /meidän asioista puhutaan , niin tykätään
me varin paljon siitä että meidän kanssa voi keskustellä kau -
niisti , mutta kun alkaa saivarella tai näykkimään silloin saat
takaisin että korvat hehkuu , ei koskaan kannata luulla ,että
on itse joku kukkopoika , ei koskaan ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611