Uuden jenkkitutkimuksen mukaan kasvisruoka onkin epäterveellistä. Sekaruokaan tottunut ihminen ei kuulemma kestä tällaista.
Kasvisruoka onkin epäterveellistä
9
266
Vastaukset
- Niimpä niin
Kasvisruokavalio ja vegaaniruokavalio ei sovi kelle tahansa.
- roskapostirobott1
Paskaakin voi syödä ja kusta juoda, jos tahtoo. Valinta on vapaa.
- Ei järkevää
Ei ole järkevää syödä paskaa ja juoda kusta,kuka niin sairas tahtoo olla.
- kerro tarkemmin
Noin ensinnäkin saisit kertoa mikä tutkimus on kyseessä ja mielellään myös lyhyen referoinnin siitä, miten kyseiseen lopputulokseen päädyttiin. Siis jos tähän nyt pitäisi jokin kanta ottaa.
- Puoliks kasvissyöjä
Kasvisruoka on terveellistä ja hyvää.Oma valinta tietenkin,miten kukakin syö.
- blö-blö
Kasvisruokadieetistä voi saada liian vähän kaloreita, mikä voi johtaa aliravitsemukseen. Näin luulisin asian olevan.
- sen mukaan
Kohtuudella kaikkea ja elämä sujuu.
- postWoman
No joo- jenkit on jenkkejä. Tykkäävät vetää kaikkea ja paljon. Ei kasviksissa mitään vikaa ole , niitähän pitää syödä kummiskiin vaikka oisi sekasyöjä.
Vedin viime kesän aika pitkälle salaatti-keittolinjalla , helteellä ei taho raskaampi ruoka maistua. Hyvin pärjäsi muuten mutta syssymmällä alkoi irrota hiuksia enempi kun normaalisti ja kynnet lohkeilemaan. Kun lisäsin safkaan enmpi proteiiniä elikkä lihaa , kalaa ja kanaa, tilanne korjautui. Jos aikoo pelkällä kasvispöperöllä pärjätä on syytä ottaa jotain ravintolisiä. Ei näköjään sovi ainakaan mulle, pelkkä kasvisruoka.- 213312312
Itse olen taas sinun vastakohta.
Kun syön lihaa niin hiukset alkaa tippumaan päästä ja kynnet lohkeilee ihan lyhyiksi.
Mistäköhän lie johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482