Elin aikamoista kaksois-, kolmois- mitälie elämää.
Olin seurustellut poikaystäväni kanssa nyt 5 vuotta. Erosimme vajaa kuukausi sitten.
Samaan aikaan olin seurustellut 1-2 toisen miehen kanssa ja tapaillut vakavasti useampaakin.
Joka hetki kierroksissa on ollut vähintään 3 miestä!!!!
Mutta älkää huoliko, sain jo ansioni mukaan, tässä on tarinan loppuosa:
Rakastuin yhteen näistä miehistä, jonka kanssa seurustelin vanhan suhteeni ohella. Rakastuin niin pyyteettömästi, että olin valmis jättämään kaiken muun taakseni.
Tämä mies oli tosissani kanssani ja yhtä rakastunut kuin minä. Oli vain selvitettävä kaikki muut kuviot, jotta voisin omistautua uudelle suhteelle. Kun olin jättänyt muut miehet, mukaan lukien 5 vuoden parisuhteeni, kerroin rakkaalleni (suhteemme oli tauolla), että haluan olla hänen kanssaan, haluan niin koko sydämestäni ja toivon, että hänkin haluaisi olla kanssani. Sen sijaan hän kertoikin tavanneensa uuden naisen, jota kohtaan hänellä on tunteita.
Olen murtunut. Enkä mistään jättämästäni suhteesta, vaan siitä, että pelleilyni veivät minulta mahdollisuuden johonkin aitoon. Vihdoin tajusin, mitä rakkaus todella on. Ja ainakin opin jotain. En lähde enää leikkimään muiden tunteilla, sillä tiedän miltä tuntuu tulla jätetyksi rakastamansa henkilön toimesta.
Nyt olen sinkku ja opettelen elämään yksikseni. Sydämeni on särkynyt, mutta uskon, että kenties sen piti mennä näin. Opin viimein arvostamaan sitä, että vierellä on aidosti se sielunkumppani ja uskon, että vielä joskus rakastun yhtä vahvasti (oli se sitten tämä samainen henkilö tai joku muu tulevaisuudessa). Ja silloin kun rakkaani löydän en aio olla minkäänlaisessa lumesuhteessa, pettää tai jättää vaan aion olla 100 % kyseisessä suhteessa.
Ottakaa muut pelurit opiksenne tarinastani. Aidon rakkauden tunnistaa.
Olin PELINAINEN, nyt sydänsuruissani
4
215
Vastaukset
- ............
ehkä tähän on paras olla vastaamatta.
- pelinainen1513
Voi että...
Toivottavasti otit todellakin opiksesi.... Ehkä mullekin käy vielä joskus samalla tavalla... Tosin ikää on jo 40v ja pitäis olla jo tähän mennessä jotain oppinut, mutta vieläkin pitää useampaa miestä pyörittää.... - Pelimiehen silmä
Yksikään OIKEA "pelimies" ei rakastu tuosta vaan-vaan tarkkaan harkitsee useiden vaihtoehtojen kohdalla mahdollisuutta luoda järkisyistä pysyvää laatua oleva suhde.
"Aidon rakkauden tunnistaa"-voi toki, mutta ei joka muijan kanssa jaksa pelehtiä siitä huolimatta. - tajuatko
älä puhu rakkaudesta mitään kun et tiedä mitä se on edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132797Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1702711- 1932563
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari232010Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541858Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701582Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr141219Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182