Menin proxyn kautta youtubeen ja se ehdotti heti kieleksi suomea. Mistä se sen tiesi, että olen suomesta? Eikä proxy ole juuri se palvelin, joka sekoittaa alkuperäisen osoitteen?
Samoin kävi sille itse lataamalleni videolle, joka on kielletty suomessa, muttei muissa maissa, että ruutu pysyi pimeänä ja siihen ilmestyi vain teksti "tapahtui virhe jne.." Sitten se ei kyllä näyttänyt muitakaan videoita????
Mistä youtube tietää maan?
19
699
Vastaukset
- DIEDEEHÄN SE
SE PIDDEE DIEDEE......
- ukko30v
Noh esimerkiksi katsomalla minkä kielinen selain on käytössä.
En nyt tiedä tarkkaa youtuben toimintamekanismia, mutta kyllä keinoja on. - muuta kaikki!
No selain sen paljastaa ainakin kerran kielenä on valituuna suomi.
Ei tuo ip:n muuttaminen auta. - xxx.xxx
Se on niin että räätälöi kysymyksesi niin että vastauksena saat sen toivotun.
Eli hakkeroit sitä masiinaa jotta se käy poimimassa vaikka kiinaksi tuo sivuston. - AnonymoX
Asenna Firefoxiin lisäosa ja se vaihtaa satunnasesti oletusmaasi mihinkä maahan milloinkin.
- HuluHullu
Kun käynnistät selaimen ekaa kertaa nettiin,se hakee varmaankin sen maatunnuksen???....eli aina kun googletat, hakutulokset tulee suomeksi/suomesta.
Muistaakseni oli näin myös englanninkielisessäkin firefoxeissa.
Voin olla väärässäkin....- FF-fi
Niin se vaan suomenkielinen FF:kin päivittyy englanninkielisessä W:ssä itse lainkaan kipua tuntematta englanninkieliseksi.
- FF10
FF-fi kirjoitti:
Niin se vaan suomenkielinen FF:kin päivittyy englanninkielisessä W:ssä itse lainkaan kipua tuntematta englanninkieliseksi.
Noin se menee noissa kokeiluversioissa (beta), kun kielipakettia ei vielä ole lisätty ohjelmaan.
Kun ohjelma ei ole enään beta asteella niin selaimen kielikin pysyy kiukuttelematta valittuna - FF-fi
FF10 kirjoitti:
Noin se menee noissa kokeiluversioissa (beta), kun kielipakettia ei vielä ole lisätty ohjelmaan.
Kun ohjelma ei ole enään beta asteella niin selaimen kielikin pysyy kiukuttelematta valittunaKuinka monessa englanninkielisessä W:ssä olet kokeillut?
- FF10
FF-fi kirjoitti:
Kuinka monessa englanninkielisessä W:ssä olet kokeillut?
Jos noin on, että valittu oletuskieli ei säily niin myönnän, että väitteeni voi olla vääräkin, kun ei ole tarvinnut pelata noiden en. versioiden kanssa.
Joskus olen asentanut noita en. versioita ja silloin muistaakseni oletuskieli on säilynyt valittuna tosin siitä on aikaa vierähtänyt jo muutama vuosi
- AnonymoX
Joo se muuttaa koneen maan IP-tunnuksen satunnaisesti johonkin muuhun maahan muualle kuin Suomeen Googlattuasi jonkin osoitteen, mutta valittu koneen käyttökieli säilyy edelleen suomalaisena.
- onpas outoa.....
Tässä on vielä semmoinen kummallisuus, että sitä videota ei saa edes valikkoon näkymään suomessa. Proxyllä se näkyy valikossa, muttei suostu näyttämään?
Video on "Juankoski here i come. Suomi-Finland".- onpas outoa...
hyvi näktt kirjoitti:
Tätäkö videota tarkoitat?
http://www.youtube.com/watch?v=KWdgNw8K58kKyllä, juuri tätä.
- AnonymoX
onpas outoa... kirjoitti:
Kyllä, juuri tätä.
Asenna lisäosa Firefoxiin ja se sen mahdollistaa, niin kuin jo aiemmin olen maininnut niin se muuttaa koneen IP osoitteen satunnaisesti jonnekin muualle kuin Suomeen ja sen avulla voit katsella sellaisia videoita ja kuunnella musiikkikappaleita, jotka Suomessa on asetettu pannaan.
- webnovice
"Menin proxyn kautta youtubeen ja se ehdotti heti kieleksi suomea. Mistä se sen tiesi, että olen suomesta?"
Siksi että proxy ei toimi.
Ainoat IP:n piilottavat proxyt ovat JonDo ja TOR.- onpas outoa...
Mistä tuon JonDon saa ilman haittaohjelmia? Näkyisi olevan 100% varmasti haittaohjelmin varustettu!
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Evästeistä ainakin. http://www.iwebtool.com/browser_details
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1474191Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811514GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys531407Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn361367- 831322
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!371288- 671258
- 681081
- 55990
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39962