Usein kuulee väitteitä, että kampaamotuotteet ovat ehdottomasti parempia kuin markettituotteet. Miksi näin? Eikö tuotteiden inci ole se tärkein, ei se, miltä pullo näyttää tai mistä se on ostettu? Ja eniten mua ihmetyttää väite, että miten markettituotteet on pelkkää silikonipaskaa mutta kampaamosta ostetut parempia vaikka sisältäisivätkin SAMOJA silikoneja (esim. dimethicone pahimmasta päästä). Ne vaan kuulemma huuhtoutuvat pois veden mukana eivätkä kerrostu hiuksiin. Miten tämä on mahdollista jos molempien inceissä on täysin samoja silikoneja? Perehtyykö kampaajat aiheeseen edes näin syvällisesti vai onko se vaan uskomus, että kampaamotuotteiden silikonit ovat jotenkin parempia? Sehän tiedetään, että silikoneja on paljon erilaisia, joista osa on parempia kuin toiset mutta se mua just ihmetyttää, että miten muka sama silikoni voi olla toisessa jotenkin parempi kuin toisessa, riippuen ihan siitä mistä se on ostettu.
Silikonit hiustenhoitotuotteissa
silari.
1
65
Vastaukset
- silari.
Eli olin oikeassa (molemmat samaa tavaraa). :P Onneksi välttelenkin nykyään silikoneja hiustenhoitotuotteissa niin ei tarvitse niistä murehtia. Olisi vaan ollut jännää kuulla alan ammattilaisen näkemys asiasta mutta se jäänee haaveeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462