Susipelkoa Hyrynsalmella

http://yle.fi/uutiset/teemat/presidentinvaalit/2012/02/kauniainen_kiri_luodon_ohi_aanestysinnossa_-_hyrynsalmella_joka_toinen_jai_kotiin_3233238.html


Olen havainnut, jotta muissakin kunnissa, joissa sutta pelätään hysteerisesti, äänestysprosentti jäi huomattavan alhaiseksi näissä vaaleissa. Analyysini mukaan tähän on ilmiselvä syy. Ihmiset eivät susien takia kertakaikkiaan uskalla poistua kodeistaan ja raahautua äänestyspaikoille. Pakkasta on turha syyttää, pari sutta pitää panikoijan kotona turvassa.

40

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omglolwtf

      Sairas tää susianaalilyytinen

    • äly hoi

      Kyllä analyytikko taas osoitti viisautensa, suorastaan älykäs johtopäätelmä.

    • ei pelkuri

      Ei kai se mitään mahda että, on tappotyhmä. Nehän suurimmat susipelkurit asuvat kaupungeissa, muuten ei ole selitettävissä se, kuinka luihhut kuolee heti kun erehtyvät kaupunkien liepeille. Ei tarvitse luihun kun käväistä kaupungin laitamilla ja tappolupa myönnetään heti, ilman anomistakin. Onhan to jo nähty, sitä kai tämä palstan susihullukin märisee, sitä pelottaa jos susi tulisi lähelle, mitä lie betonibunkkeria missä se asuu ja näkee päiväunia susista.
      Kaupunkilaiset ne susia pelkää, ensin suojellaan niitä maaseudulle ja heti monttuun kun sellainen tulee lähelle omaa asuinaluetta.

    • Unohtakaa pösilö

      Parempi ku ei tartu tollon rovosointi yrityksii. Sitä se haluaa ja mitä käsi samalla sit tekeekän.

      • Etpä tainnut äänestää? Ja minä tiedän, miksi et.


      • suksianaaliin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Etpä tainnut äänestää? Ja minä tiedän, miksi et.

        Eipä tainnut susianalyytikkokaan äänestää...
        Holhouksenalaisillahan ei ole äänioikeutta.


      • unohtakaa pösilö

        Pöydän alla.


      • osuikohan
        unohtakaa pösilö kirjoitti:

        Pöydän alla.

        Susianalyytikko on henkisesti häiriintynyt persoona joka saa nautintoa toisten ihmisten ärsytyksestä. Kohtaamistilanteessa arka, luimisteleva, pakeneva henkilö. Ei uskalla tulla esiin ja seisomaan sanojensa takana. Takarivin kyyristelevä huutelija. Tähänkin viestiin odotettavissa jokin henkilön luonnetta kuvaava sutkautus.


      • suksianaaliin kirjoitti:

        Eipä tainnut susianalyytikkokaan äänestää...
        Holhouksenalaisillahan ei ole äänioikeutta.

        Voin rinta rottingilla todeta, jotta äänestin Paavo Väyrystä. Vaikka keskustapuolue on syvältä anaalista, niin näissä vaaleissahan puolueella ei ole niin suurta merkitystä. Paavo, suuri petojen ja Venäjän ystävä vaan oli ylivoimaisesti paras ehdokas.


      • osuikohan kirjoitti:

        Susianalyytikko on henkisesti häiriintynyt persoona joka saa nautintoa toisten ihmisten ärsytyksestä. Kohtaamistilanteessa arka, luimisteleva, pakeneva henkilö. Ei uskalla tulla esiin ja seisomaan sanojensa takana. Takarivin kyyristelevä huutelija. Tähänkin viestiin odotettavissa jokin henkilön luonnetta kuvaava sutkautus.

        Voin sulle vähän sutkauttaakin, kun niin kovasti haluat huomiotani. Ole hyvä.


      • analyytikko-fani
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Etpä tainnut äänestää? Ja minä tiedän, miksi et.

        Minäpä äänestin.
        Ensimmäisellä kierroksella Väyrystä (koska oli ulkopoliittisesti vahvin ehdokas).
        Toisella kierroksella äänestin Niinistöä koska viimein oli aika saada ulkomaille maatamme edustamaan joku sellainen joka ymmärtää että ihmisoikeuksien ja maailmanrauhan puolesta puhuminen ei tuo yhtäkään työpaikkaa suomeen.

        Ketäs analyytikko äänesti toisella kierroksella? (sillä Väyrynenhän ei valitettavasti päässyt toiselle kierrokselle)


      • analyytikko-fani kirjoitti:

        Minäpä äänestin.
        Ensimmäisellä kierroksella Väyrystä (koska oli ulkopoliittisesti vahvin ehdokas).
        Toisella kierroksella äänestin Niinistöä koska viimein oli aika saada ulkomaille maatamme edustamaan joku sellainen joka ymmärtää että ihmisoikeuksien ja maailmanrauhan puolesta puhuminen ei tuo yhtäkään työpaikkaa suomeen.

        Ketäs analyytikko äänesti toisella kierroksella? (sillä Väyrynenhän ei valitettavasti päässyt toiselle kierrokselle)

        En ainakaan Haavistoa.


    • hunters life

      Taitaa susianalyytikko itse pelätä susia.
      Kaiken kukkuraksi vielä luulee, että koko maa pelkää hänen kanssaan.
      Syy ettei kaikki äänestä on, ettei kaikkia kiinnosta.

      • Eihän kaikki ole tyhmiä. Vain tyhmät pelkäävät.


    • sivistäjä

      Ei siitä viisasta saada, tappotyhmä mikä tappotyhmä, mutta oletteko huomanneet, kuinka ollaan sivistetty sen kielenkäyttö?
      Ei pahemmin enää haukkua räkytä, melkein anteeksi pyydellen raapustelee höpinöitään.

      • osuikohan

        Annetaan nyt kaverille mahdollisuus kuitenkin. Kyllä siitä vielä hyvä tulee kun oppii et järkevällä keskustelulla saa asiansa parhaiten läpi.


      • Eihän se tyhmyyttäsi ja pelkoasi vähennä yhtään, vaikka toteankin tosiasiat kauniimmin. Sama raukka, vaikka enkeliksi kutsuisi.


      • osuikohan
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Eihän se tyhmyyttäsi ja pelkoasi vähennä yhtään, vaikka toteankin tosiasiat kauniimmin. Sama raukka, vaikka enkeliksi kutsuisi.

        Mitä minun tarvii pelätä, sinua? Ei sentäs. Olet kyllä vaarallisempi kun yksikään eläin. Olet kuitenkin aika harmiton, kiinnostava persoona olisi kiva ihan tavata sinua, jollet pelkää.


      • osuikohan kirjoitti:

        Mitä minun tarvii pelätä, sinua? Ei sentäs. Olet kyllä vaarallisempi kun yksikään eläin. Olet kuitenkin aika harmiton, kiinnostava persoona olisi kiva ihan tavata sinua, jollet pelkää.

        Tavataan vaikkapa seuraavassa SM-tason kuulakilpailussa. Väitän ja lupaan pukkaavani rautapalloa kaksi kertaa niin pitkälle kuin sinä.


      • tais osua
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tavataan vaikkapa seuraavassa SM-tason kuulakilpailussa. Väitän ja lupaan pukkaavani rautapalloa kaksi kertaa niin pitkälle kuin sinä.

        Ok, missä ne on?


      • tais osua kirjoitti:

        Ok, missä ne on?

        Kalevan kisat Lahdessa joskus elokuussa. Sulla varmaan tulee jokin este taikka sitten sua ei muuten vaan hyväksytä osallistujaksi narukäsiesi vuoksi.


      • tais osua
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kalevan kisat Lahdessa joskus elokuussa. Sulla varmaan tulee jokin este taikka sitten sua ei muuten vaan hyväksytä osallistujaksi narukäsiesi vuoksi.

        Tavataan siellä.


      • tais osua kirjoitti:

        Tavataan siellä.

        Ok. Minua voit ihailla kuularingissä, kun pyörähtelen. Mistäs sinut löytää? Vessoja siivoamastako?


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ok. Minua voit ihailla kuularingissä, kun pyörähtelen. Mistäs sinut löytää? Vessoja siivoamastako?

        Eikö sinun pitänyt kuulakisoihin mennä, eikä kaunoluisteluun?



      • Tod kuulan työn
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kalevan kisat Lahdessa joskus elokuussa. Sulla varmaan tulee jokin este taikka sitten sua ei muuten vaan hyväksytä osallistujaksi narukäsiesi vuoksi.

        Ei tästä analyytikosta ole minkään tekijäksi, kunhan leukoja paukuttaa. Menen kyllä kats kalevankisoihin ja seurani ilm että miu pitääkin mennä. Saa nähä sit onko vellihousu susianalyytikko mukana. Epäilen.


      • osui ja upposi

      • susi siut syö
        osui ja upposi kirjoitti:

        Oletkin analyytikko vain rusettiluistelia miesten sarjassa. mekko veikko. Hih!

        Susianalyytikko pelkää siellä jossain ketunjälkiä kauhuissaan. Sen kuvan vellihousu on antanut. Tai naapurin koira juossut ohi. Harvinaisen tyhmä ihminen. Tosi tyhmä. Ihme et vapaana vielä.


      • Analyytikko-fani
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tässäpä kaunoluistelua minun tyylini mukaisesti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Utsl7MkV5GI

        Oisit nyt omasta suorituksestasi näyttänyt filmiä... Ehkä silloin olisi joku voinut uskoa sen 15 metrin työnnönkin jolla joku aika sitten rehvastelit...


      • Analyytikko-fani kirjoitti:

        Oisit nyt omasta suorituksestasi näyttänyt filmiä... Ehkä silloin olisi joku voinut uskoa sen 15 metrin työnnönkin jolla joku aika sitten rehvastelit...

        Tuon 15 metriä pukkaan nykypäivänä jo vasemmallakin kädellä. Jos ihmisellä on sekä voimaa että älyä, niin vaikeata on ymmärtää susipelkurin ajatusmaailmaa.


      • Tod kuulan työn kirjoitti:

        Ei tästä analyytikosta ole minkään tekijäksi, kunhan leukoja paukuttaa. Menen kyllä kats kalevankisoihin ja seurani ilm että miu pitääkin mennä. Saa nähä sit onko vellihousu susianalyytikko mukana. Epäilen.

        Katsoppas sitten tarkkaan. Minä olen se, jolla kulmahampaat kimmeltävät keskittyessäni seuraavaan työntöön. Älä kuiteskaan peljästy, en ole ihmissusi.


      • pikkulapsia palstall
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Katsoppas sitten tarkkaan. Minä olen se, jolla kulmahampaat kimmeltävät keskittyessäni seuraavaan työntöön. Älä kuiteskaan peljästy, en ole ihmissusi.

        Tämä näyttääkin olevan pikkulasten palsta, vai kulmahampaat kimmeltää, taitaa kimmellys tulla kuitenkin uudesta lelulapiosta hiekkalaatikolla, ainakin jutut on kuin lasten leikkikehästä.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Tuon 15 metriä pukkaan nykypäivänä jo vasemmallakin kädellä. Jos ihmisellä on sekä voimaa että älyä, niin vaikeata on ymmärtää susipelkurin ajatusmaailmaa.

        Niin se 1,5 metriä.
        Varo nyt niitä kirjoitusvirheitä, ettei tule väärinkäsityksiä.


      • Mutta tarkemmin
        hunters life kirjoitti:

        Niin se 1,5 metriä.
        Varo nyt niitä kirjoitusvirheitä, ettei tule väärinkäsityksiä.

        analyytikon työntökuulaa tutkittaessa havaittiin, että se oli maalattu pesäpallo.
        Lensi tosin sen 15 metriä hirveän ähellyksen jälkeen.


      • Mutta tarkemmin kirjoitti:

        analyytikon työntökuulaa tutkittaessa havaittiin, että se oli maalattu pesäpallo.
        Lensi tosin sen 15 metriä hirveän ähellyksen jälkeen.

        Heh heh, kylläpäs jollakin on lapselliset jutut. Jaksaa jankuttaa. Jos jollakulla (kuten minulla) voimaa piisaa, niin ei tarvi eikä jaksa jankuttaa tyhjää. Tulokset puhuvat puolestaan.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, kylläpäs jollakin on lapselliset jutut. Jaksaa jankuttaa. Jos jollakulla (kuten minulla) voimaa piisaa, niin ei tarvi eikä jaksa jankuttaa tyhjää. Tulokset puhuvat puolestaan.

        Voimaa? Niin niin.
        Taitaa anuslyytikon hauiksissa olla pientä alipainetta, kun on lihakset niin surkastuneet. Pari vuotta kun sitä jumppapalloa nostelet, niin kai siitä jo jotain tulee.


      • hunters life kirjoitti:

        Voimaa? Niin niin.
        Taitaa anuslyytikon hauiksissa olla pientä alipainetta, kun on lihakset niin surkastuneet. Pari vuotta kun sitä jumppapalloa nostelet, niin kai siitä jo jotain tulee.

        Eihän tästä ole kauaakaan kun julkisesti häpäisit itsesi myöntämällä pelkääväsi suunnattomasti itsesi ja ja koko sukusi puolesta ainaisen susivaaran vuoksi. Voi mikä raukka ja kehtaa vielä vinkua siinä.


      • hunters life
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Eihän tästä ole kauaakaan kun julkisesti häpäisit itsesi myöntämällä pelkääväsi suunnattomasti itsesi ja ja koko sukusi puolesta ainaisen susivaaran vuoksi. Voi mikä raukka ja kehtaa vielä vinkua siinä.

        Mitä häpeämistä siinä on jos suojelee lähimmäisiään?


      • hunters life kirjoitti:

        Mitä häpeämistä siinä on jos suojelee lähimmäisiään?

        Nyt viimeistään osoitit olevasi oikeasti pöljä. Suojele sinä vaan ylpeänä sukulaisiasi susien raatelulta, heh heh.


    • minkin kaveri

      Susi ei ni kova juttu kun minkki. Susianalyytikko hakoteillä. Analyytikko minkin ruokaa. Hih!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe