juttu susihukkasten bongaamisesta, niin että miten usein niihin törmää yleensäkkin. Suosittelen lukemaan.
http://www.ts.fi/online/mielipiteet/lukijoilta/307880.html
Tässä eräs
7
<50
Vastaukset
- 1+9
Ei varmaankaan erämaassa laavussa yöpyessä monikaan kohtaa koskaan sutta eikä karhua. Siellä ne väistävät ihmisen hajun kaukaa.
Eri asia ovat ne susihukkaset jotka ovat alkaneet liikkua asuntoalueiden lähettyvillä. Niille ihmisen läheisyydestä on tullut normaalia eivätkä ne ole yhtä arkoja. Totta kai sellainen susi havaitaan useammin joka liikkuu ihmisasutuksen lähellä. Ei tarvitse olla kovin korkea äo että sen ymmärtää...- kunta kunta
Jaksaa myytä kiinostaa turkulaiset ja turkulaisten havainot. myy tuntee Varsinais-Suomen alueetko?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varsinais-Suomen_maakunta
Koulusa jäikös myyltä maantietoo tunnit pois - Myy-Pikkuinen
Ja olen samaa mieltä tuon kirjoittajan kanssa että tuo susi pelko on enimmäkseen niiden trofeemetsästäjien aikaansaamaa pelkoa, kuten ollaan netistä nähty.
- Myy-Pikkuinen
kunta kunta kirjoitti:
Jaksaa myytä kiinostaa turkulaiset ja turkulaisten havainot. myy tuntee Varsinais-Suomen alueetko?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varsinais-Suomen_maakunta
Koulusa jäikös myyltä maantietoo tunnit poisJa jos ihan tarkkoija ollaan niin katoppa tuolta. Eipä ole sinulla mikään hanskassa. :DDDDDDDDDDDDDDDD eiksua hävetä yhtään??
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mynämäki - ????
Missä sinä näit jonkun kirjoittavan äö?
- Myy-Pikkuinen
???? kirjoitti:
Missä sinä näit jonkun kirjoittavan äö?
Outoa, aluksi minäkin näin että siinä olisi ollut äö.
- Myy-Pikkuinen
kunta kunta kirjoitti:
Jaksaa myytä kiinostaa turkulaiset ja turkulaisten havainot. myy tuntee Varsinais-Suomen alueetko?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Varsinais-Suomen_maakunta
Koulusa jäikös myyltä maantietoo tunnit poisJa lueppa tuosta!! :DDD
http://www.ts.fi/online/kotimaa/306439.html?forumid=9&topicid=135662&parentid=0&docid=306439&topicsortorder=0&topicpage=1&commentsortorder=0&commentpage=1&commentpagesize=4&action=1
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519