Niin, ihmettänit itseäni tämä perjaatteessa ongelma :D
itselläni on LIIAN hyvä vastustuskyky, en ole koskaan kipeä ehkä viimeksi olin 4vuotta sitten(?)
Ja en koskaan ole ulkona, tai jos olen harvoin, ja syön aika huonosti, muutenki elän helvetin epäterveellistä elämää, (painan 50kg ja 13v poika) Joten mistä tämä johtuu? voiko tämä periä vanhemmilta, koska faijani ei ole koskaan myöskään kipeä? :Dd
liian hyvä vastustuskyky??
2
408
Vastaukset
- Ole ylpeä!
Voi olla geenienkin ansiota, eihän sitä tiedä tutkimatta! Ole silti ylpeä vastustuskyvystäsi. Yksi vaihtoehto on, että et ole ottanut liikaa nano- ja/tai gmo-rokotteita. Pandemia-keskusteluissa on esillä, miten sikainfluenssarokotteet ovat heikentäneet immuniteettia.
Omalta osaltaan se lisää immuniteettia, kun ei stressaa liikaa. "Ota löysin rantein, älä jännitä. Ota vastaan elämä ..." Samoin erakot pysyvät terveempinä, kun ovat vähemmän muiden kanssa tekemisissä. Ns. massatapahtumissa sairastumisen riski on suurin.
Painoindeksi määräytyy pituuden ja painon mukaan, joten antamasi tiedot 13 v ja 50 kg eivät anna riittävää tietoa terveiden elämäntapojen määrittämiseksi. Löydät laskukaavan googlesta hakusanalla painoindeksi. - sama tilanne
Hienoa, että olet terve.
Kyllä terveys on paljon perimästä kiinni.
Kannattaa kuitenkin vaalia terveyttään sillä
perimä ei ratkaise kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591