... joka on nainen ja mä olen 13- vuotias tyttö. Olen siis ihastunut valmentajaan, harrastan urheilua, en sano mitä kuitenkaan. Hän on ehkä 24- vuotias ja mun mielestä hän on ihana (kaunis, mukava, ja kiltti, kaikille, ja hyvä valmentaja) Mitä mä teen? Mistä tää johtuu? oonko lesbo? kauhee tunne :(
Apua, olen ihastunut valmentajaani
8
1961
Vastaukset
- ..........
näytä sille vähän pimppiäs ja tisujas :D
- Danielle33
Eiköhän täysi-ikäisyyteesi mennessä selviä ootko lesbo vai hetero. Onko näin, että saatko huomioita enemmän valmentajaltasi kuin esim. perheeltäsi? Aattelen vain, jos on sellaista tykästymistä yleensä ottaen ihanaan ihmiseen.
- voivoivo, a-p-u-a
no siis se valmentaja valmentaa mua enemmän kuin ketään muuta ryhmässäni ja on kaikista kiltein mulle. Ei mulla perheeni kanssa ole mtn ongelmia etten saa huomiota esim.
- voivoivo, a-p-u-a
tai siis mulle se puhuu eniten
- ...........
no haluisitko kokeilla sen tisuja tai nähä sen pimpin ? :)
- voivoivo, a-p-u-a
En
- .........
miksi et , jos kerran tykkäät siitä ?
- Kokemustaon.com
Mulle kävi samoin sun ikäsenä ja kerran vähän vanhempanakin, et ihastuin naiseen (kyse on nyt kuitenkin opettajista). Kahdesti oon ton tunteen kokenut ja pelästyin silloin itsekin et "tarkottaaks tää et oon sittenki lesbo?!"
Tunnen kuitenkin olevani selvä hetero ja yleensä ihastun miehiin. Itse asiassa aina olen ollut vain miehiin päin, noita kahta poikkeusta lukuun ottamatta.
Tossa iässä siis ihan normaalia ihastua samaan sukupuoleen, eikä siis se tarkota et oisit sillon lesbo. Se kuuluu kehitykseen: ihastumista harjoitellaan turvallisesti. Selkeesti sun valmentajas on sua niin kovasti viehättävä ja ihastuttava, että se persoona on vain iskenyt suhun! Ole huoleti kuiteski :) Häviää varmasti ajan myötä, vaikka tunne onkin varsin omituinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1461191
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako189549- 54529
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462