http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012020815179083_uu.shtml
Eikö ole ihmeellistä, miten presidentinvaalien jälkeiselle viikolle osuu kolme ikävää jättiuutista?
Olisikohan vaalitulos ollut erilainen
10
78
Vastaukset
- ei olisi ollut
Ei ole ihmeellistä. Ihmeellistä sensijaan on se kuinka tietoa on pantattu ja se laskettiin ulos juuri vaalien jälkeen.
Tuollaiset asiat ovat olleet tiedossa pitkään.
Joka muuta väittää, valehtelee ja pahasti.- vähä outoo taas hei
Mutta hei, eihä noi asiat oo uden pressan vika, vai onko ?
Miten noi asiat olis muuttunnu jos esim. jostain Paavosta olis tullu pressa ?
Olisko kunnat saanu olla ittekseen ja Nokiallaki olis töitä riittänny, vai miten ?
- Myy-Pikkuinen
En usko että olisi vaikuttanut vaalituloksiin, koska asioistahan kerottiin jo aikaisemmin. Tosin salon tehtaan 1000 henkilön irtisanominen on aikas hiukee määrä.
Nythän sitten vois jo suomalaiset laittaa vaikka nokian kännyt boikottiin, miksi suosia valmisteita, joita aletaan teettään halpatyövoimalla.- veikee idea
Ja että ne loputkin sais lähtee, vai?
- Myy-Pikkuinen
veikee idea kirjoitti:
Ja että ne loputkin sais lähtee, vai?
Ai jääks tänne vielä nokialaisia... :DD
- ++++++++++++++++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ai jääks tänne vielä nokialaisia... :DD
Ei, idi ku salolaisia
- Kuumepotilas
Yäk Niinistö, yäk kokoomus
Täällä yksi samaa mieltä oleva.- Just nih
Jos nuo asiat olis ollut tiedossa, mitä aiotaan ei olisi keskustelut päätyneet siihen valitaanko homppeli vai riistokapitalisti. Keskustelut olisi kulkeneet rataa Nato vai ei, työpaikat suomalaisille vai kiinalaisille, verorahat suomalaisille vai kreikkalaisille, onko pk-seudun ulkopuolella älyllistä elämää vai ei, jne jne.
Vaikka Paavo Senior tai TimoS eivät mitään jumalia ole, niin nyt meille koittaa kyllä vielä pahemmat ajat kuin olisi tälle kansakunnalle koskaan suonut.
Mutta nämä kansakunnan lapset ja lapsenmieliset nyt sitten äänestivät homppelin toiselle kierrokselle, joten jäivät sitten asiakysymykset esittämättä ja tulos on surullinen.
Äänestysikäraja pitäisi nostaa jonnekin 30-ikävuoden korville. Ja ehkä poistaa naisilta. =)
- ddddddddddddddddddds
Olisi niinistölle tehnyt hallaa tuo :P No mutta, "orjat äänestivät ja tärkeintä se..." sanoi kokkari Mäntyniemessä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701