Mikset sää hyväksy mua ikään?
Empatia-inhon, raivon ja ideologian takia.
Ehkä kivuliaisuuden ja koon takia...
Yksinjättäminen....
3
80
Vastaukset
- Sinde vm-82
Ideologiset syyt kuten kehitysvammaisuus ja sen toteaminen mm. kallosta.
-Sattui pikku virhe.
Ei voi esiintyä sillä tavalla organisaatio-laatikostotta, ja olla puhtaalla omalla tunnolla naurettava kehitysvammainen, kenenkään silmissä, koskaan, ikinä, milloinkaan.
Ihan lapsellista, ihan naurettavaa, ihan traumaattista.- Shamanismi:Sinde-82
Onko vähän unohtunut yksityisyys?
Kuinka tämä on käynyt?
No, neliöjuurella.
Joo, sen pitäisi olla painostava, ahdistava ja alistava, siten ääntä kehittävä.
Mitali-järjestelmä:
1. "Ja peilailu ja pelleily inhimillisyydellä ja välivallalla varmasti jatkuu, jopa riettaasti."
2. "Peilaava aggressio, riettaasti esiintyminen."
3. "Peilaava riettaus, jopa väkivaltaisesti."
Hallusinogeeni: ikä, näkö, koko ja sisin
"Se paranoidin skitsofrenian määre, ei kovinkaan hyvä lähtökohta, ei välttämättä saa apua."
Q Haluan tuhota persoonan ja persoonallisuuden, että se vastaa omaa itseäni, ja omaa inhimillistä sosiaalista kanssakäymistäni.
Q. Haluaa usein tuhota usein persoonallisuuden jättäen jäljelle persoonan, tyyliin: "Pois edestä, jätä ja anna mulle tilaa."
Häirikkötehdas on pakkomielteen omaista Stressi ja Burn Out-toimintaa.
Onnistuminen ja kilpailu. Kaikki oli niin suorituskeskeistä.
Psykologia takoittaa: Frustraation omainen psykoosi.
Niin, ketä voisinkaan syyttää ja syytellä taas.
Hypoteesin eli lasten hyvinvoinnin , hypoteesin eli lasten yleiskunnon takia.
---> Vapaaehtoistyö
- Kykyinen:Sinde-82
Vapaaehtoistyö:
Tulos-Sunnuntai
- "Sähköhoidollisen tason kysely, inhimillisyys ja empatia huomioimaton."
Häirikkötehdas on synnytys. Se on pakkomielteen omaista Stressi ja Burn Out-toimintaa.
Miten häirikkötehdas ja synnytykset voisivatkaan liittyä onnistumiseen ja synnytyksiin?
Miksi ei yksilöllisyys ja yksityisyys korostu?
Tuottaen seksuaali- ja seksioloja. Niitä on mulla, *nimettömän, kivulaisuuden ja koon takia.
- En saa pitää Flash-valotoimintaa.
Ei, synnytys ei ole psykatrista toimintaa.
Synnytysten takia ei pidetä myöskään mitään holhousrekisteriä.
-Joo, katso se ei ole ideologisesti normaali.
Mä en saa pitää sitä keskutelua siinä, sen Teron kanssa, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden takia.
-Tämä poistuu heti käytöstä.
-Ja sä et sen takia saa lähestyä
Aihealueet:
1. Miten tämä järjestetään? Empatia-tasoisesti seksuaali- ja seksioloilla.
2. Sähköhoidollisen tason kysely, inhimillisyys ja empatia huomioimaton. Häirikkötehdas-käsite kolmiulotteisuudesta, demokratiasta ja Tulos-Sunnuntaista. Peilaava riettaus, jopa väkivaltaisesti.
3. Se paranoidin skitsofrenian määre: Peilaava aggressio, riettaasti esiintyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472