Näin sitten meille kävi !

munausten munaus

Kävi kuten pelättiinkin. Yhteen lyödään Nurmes, Valtimo, Lieksa ja Juuka. On selvää, että Nurmes tulee olemaan uuden suurkunnan keskuspaikka ja ¨Lieksa alennetaan 2. luokan kirkonkyläksi. Ihan oikein meille kun on munattu kaikki, ihan itse. Tälläkin palstalla vain räähkät tappelee ja ulvoo susilauman lailla toinen toisiaan purren.

42

1581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin kävi

Lieksan päättäjät voivat halutessaan jatkaa lieksan kyläyhdistyksen jäseninä ja kaupunginjohtaja em yhdistyksen puheenjohtajana.

• tuuletusta

Toivotaan että uuteen suur-Nurmekseen valikoituu fiksuja päättäjiä sillä nykyiset nurkkakuntalaiset lieksalaiset päättäjät joutaa kyllä vaikka kaatopaikalle. Paikallinen(lieksalainen) hallinto kaipaa suurta tuuletusta.

• 25

Mitähän Nurmes ja muut tykkää Lieksan mamujen haalimisesta ja mamukuluista (varsinkin vajaan 3 vuoden kuluttua).

• matovaaranotto

Lieksa tarvitsee olla holhouksen alla
      Kun vain karsisivat tarpeettomia
      jäsenkirja virkoja.
      Kaikki virat olisi hyvä panna avustus
      viroiksi.
      Monet isot firmat on viimmevuosina
      saneeranneet satoja kortistoon.
      oikeuden periaatteella lieksan kuuluisi
      ja lieksan vähentää ,ettei päällekkäisijä
      virkoja olisi
      Annetaan nurmeksen hoitaa asiat
      niin silloin asiat tulee oikein hoidettua.

• qq

Lieksa kannattaisi yhdistää Somaliaan.

• Aika pitkällä

siinä jo ollaankin!

• tulkoon valkeus

Niinpä, itsehän te olette alentaneet prosenttuaalisen älykkyys osamääränne. Mutta positiivisena asiana mainittakoon, että me muut voimme opastaa teille rasismin, nationalismin, kansallissosialismin ja roturealismin alkeita ja käytäntöä.

• parhaaksi

Ilomielin Nurmes saa ottaa ohjat käsiinsä ja saa samalla 400 mamua hyysättäväkseen kaupantekijäisinä!

• nuse

Tervetuloa vain lieksalaiset ja mamut.Nurmeksessa ei olla rasisiteja.

• Lieksan kko

----saa samalla 400 mamua ----
        Eivätten ne Nurmeksen keskustaajamaan muuta. Tänne Lieksan kirkonkylään ne jäävät.

• Niitä on muuten
        Lieksan kko kirjoitti:

Eivätten ne Nurmeksen keskustaajamaan muuta. Tänne Lieksan kirkonkylään ne jäävät.

nykyisin vain vähän yli 200. Moni on lähtenyt kun ei kestä tätä rasistiurpojen sisäsiittoista yhteisöä.
        Eikä ihme!

• NurmeksenRasistit ry
        nuse kirjoitti:

Tervetuloa vain lieksalaiset ja mamut.Nurmeksessa ei olla rasisiteja.

Heheh heheh eehhe eeeh. Ei hän me semmoista täällä iloisessa Pohjois Karjalassa.

• qq
        Niitä on muuten kirjoitti:

nykyisin vain vähän yli 200. Moni on lähtenyt kun ei kestä tätä rasistiurpojen sisäsiittoista yhteisöä.
        Eikä ihme!

Jäikö sinne vain ne laiskimmat jotka eivät kehtaa muuttaa?
        Jos olisi huonosti asiat niin tuskin yhtäkään enää siellä olisi, hyvin heillä asiat siis ovat, ainakin paremmin mitä kotimaassaan.

• otto matti
        Lieksan kko kirjoitti:

Joo kun siellä se taika seinä toimii

• titta PÅ

• lisätienestiä

Kyllä Nurmes ystävällisesti voi rakentaa mamuille uusia kerrostaloasuntoja! Teidän vuoronne on sitten rikastua niillä uusilla asukkailla? Lieksa on jo saanut niillä tarpeeksi rahaa ja taloutensa kuntoon!

• Laamila city

Ois täällä tuo homeinen Laamilan koulu 1000, hippaa sopii sinne ei tarttis purkaa pois vähän hometta mutta onhan ne savi majoissa siihen tottuneet ei edes ole
        russakoita eikä torakoita havaittu sisäilma tutkimuksen mukaan se oli kyllä
        poliittinen tutkimus mutta pätevä sopiva tai miten sen ottaa ?

• paskaako väliä

Joutaahan sen lieksan liittää joensuuhun, mitätön kyläpaha.

• Lieksall. yritt.

Saatsi on hyvä kunnanjohtaja uudessa Pielisen kunnassa. Uskon , että hän kykenee olemaan tasapuolinen kaikkia kohtaan. Lehto on jo vanha ja ryvettynyt,
        joutaa syrjään.Hyvä Nuse !

• alporusi

www.vittukunvituttaa.org

• raastui tavarits

Liitytään Venäjään.

• Ka niinhän tuo kävi, eipä liene yllätys kellekään. Mutta pidetään Lieksan lippua korkealla ja vallataan uuden suurkunnan johtajiston paikat niin siten taataan ettei meitäkään unohdeta.

Ilmeisesti lain mukaan toimitaan myös seurakuntien asiassa eli Lieksan srk lakkaa itsenäisenä ja Lieksasta tulee jonkunlainen kappeli.

• pakkoliitos hyvä

Pakolla vain kunnat yhteen.Siinä ei vaikuta valtuutetun ääni väristen antamat kommetit Pohjois-karjalan radiossa.

• Ei impivaaralainen

Kylläpä taas pelätään mörköjä. Lieksan palvelut ei voi enää huonontua, mitä ne ovat tällä hetkellä. Terveyskeskuksessakin keikkalääkärit ottavat vastaan potilaita, joka on todella kallista Lieksalle. Hävijiä kuntaliitoksessa ovat kaupungin virkamiehet jotka menettävät suojatyöpaikat. Kaupunginjohtaja ei edusta mielipiteellään kaikkia asukkaita. Tarttis tehdä jotakin.

• tt

Kaupungin johtajan mielipiteillä ei ole mitään arvoa,oma hyvin palkattu vähätöinen virka vain halutaan säilyttää.Millään muulla ei väliä.Eihän muillakaan työpaikkansa menettäneiden mielipiteillä ole mitään merkitystä.

• sivistyneistöön kuul

Tervetuloa Lieksalaiet Nurmeksen holoukseen ja hoteisiin. Otamme teidät tappalevat jonninjoutavat tyypit mielellämme meidän fiksumpien joukkoon niin Nurmeskin tasapäistyy hieman. Olen tosiaan huomannut että siellä ei tehdä muuta kuin keskustellaan missä mamu, mitä mamu ja miksi mamu...

• hurtt,
        sivistyneistöön kuul kirjoitti:

Tervetuloa Lieksalaiet Nurmeksen holoukseen ja hoteisiin. Otamme teidät tappalevat jonninjoutavat tyypit mielellämme meidän fiksumpien joukkoon niin Nurmeskin tasapäistyy hieman. Olen tosiaan huomannut että siellä ei tehdä muuta kuin keskustellaan missä mamu, mitä mamu ja miksi mamu...

Varro vaan ettei käy toisin päin

• Kiitos kutsusta

tulemme mielellään.Pääministeri juuri tänään ilmoitti että kunnat laitetaan yhteen väkisin jos vapaaehtoisuutta ole.

• lumikko.

Toivottavasti se keskustelun aihe ei siirry Nurmekseen, pidetään Nurmes puhtaana.

• Iso Igor-69

Muistini hämärässä on sellainen muistikuva, että 1960-luvun lopulla Pielisjärven kunta liitettiin Lieksan kauppalaan,tästä johtuen Lieksasta tuli silloin euroopan suurin kaupunki pinta-alaltaan.Tiedon välitys ei ollut silloin näin nopeaa, kuin nykyisin,mutta ei siitä liitoksesta ei ollut haittaa kenellekkään,ei ainakaan meille
      silloisen kansalaiskoulun oppilaille,jotka kävimme opinahjoa Lieksan Rantalassa.
      Me,silloisen Lieksan syrjäkyliltä tulleet opiskelijat ,jotka asuimme viikot kansalaiskoulun asuntolassa jouduimme vapaa aikoinamme Lieksan "keskustan"nuorten mielivallan kohteeksi.Teistä ns.alkuperäisistä
      Lieksalaisista kovista jätkistä jäi mielleeni Rooten jengi,se pääsi jopa Me Naiset Lehteen.

• perinnetutkia

Mikä tämä Rooten jengi oli ? Kertoilkaapa.

• Liitos oli joko 1971 tai 1972 vuoden alusta. On jo muisti sen verran hapertunut, että en muista kumpiko. Googlellahan sekin tieto löytyisi.

Lieksan kauppala oli omana aikanaan Suomen tiheimmin asuttu paikkakunta vaikka ei uskoisi eli 1000 hlo/km2.

• Kiinnostaisi minuaki
        perinnetutkia kirjoitti:

Mikä tämä Rooten jengi oli ? Kertoilkaapa.

Itse olin nuorempi, mutta minä muistelen, että Roote oli Partalanmäen suunnalta, mutta en siis muista varmaksi. Mustan kyllä kolme poikaa, joilla oli hyvin pitkät hiukset ja muistan kahden heistä kutsumanimetkin. He kyllä olivat toinen Rantakylästä ja toinen yläkylältä. Nämä kaksi olivat todella hyvännäköisiä kundeja. Se Roote oli vaaleampi ja isokokoinen.
        Olisi todella ihana jos joku heistä kertoisi tuosta ajasta, lienevät nyt kuusikymppisiä äijiä.

• Pleace!!!!!!!!!!!!
        Kiinnostaisi minuaki kirjoitti:

Itse olin nuorempi, mutta minä muistelen, että Roote oli Partalanmäen suunnalta, mutta en siis muista varmaksi. Mustan kyllä kolme poikaa, joilla oli hyvin pitkät hiukset ja muistan kahden heistä kutsumanimetkin. He kyllä olivat toinen Rantakylästä ja toinen yläkylältä. Nämä kaksi olivat todella hyvännäköisiä kundeja. Se Roote oli vaaleampi ja isokokoinen.
        Olisi todella ihana jos joku heistä kertoisi tuosta ajasta, lienevät nyt kuusikymppisiä äijiä.

Niinpä, samoin mulla on harmaa muistikuva. Olisi todella mielenkiintoista, jos joku noista vanhoista jengiläisistä pistäis vähän muistellen vanhoja näillä sivuilla.

• kätkäläinen
        Kiinnostaisi minuaki kirjoitti:

Jos asia kiinnostaa,kannattaisi etsiä näkyvilleen Me Naiset lehden vuosikertoja vuosilta 1967-1973.Jos ei googlettamalla onnistu,niin Lieksan pääkirjastosta saa varmasti lisää vinkkejä.

• Lieksa nyt????
    • Suur kunta

Mamujuna lähtee raiteelta 1 kohti pohjoista. Hyvää matkaa.

• rahtikirjat

Matka peruttu Nuse vaatii kotiin jääneet asiakirjat ensin

• Ja piste.

Nurmesko keskuspaikka?
      Ei ONNISTU!

• anumuumi

Eiköhän se uuden Kolin kaupungin keskuspaikka ole päätetty jo aikoja sitten isojenpoikien toimesta, vai miksiköhän Kesko rakentaa cittaria Lieksaan?

• Nurmes on pop

Kyllä se keskuspaikka on Nurmes johon Lieksa ja Juuka joutuvat liittymään. Nurmes ja Valtimohan tekevät vapaehtoisen kuntaliitoksen.
        Kyllä nyt lieksalaiset jäätte nepen osalle. Kiitos politiikkojenne.

• Kamuttaja-Setä

Nyt suapi Lieksan asukkaat paljon uusia tappelukaveria. Se tattaa olla aenut plussa tuossa liitoksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe