Tänään oli uutisissa, että Suomesta lakkautetaan 6 varuskuntaa ja kuntien määrä vähennetään rajusti, kunnes jäljelle jää noin 70. Isoja juttuja, mutta voitaisiin ensin korjata ihmistä lähempänä olevat ongelmat, erityisesti koirien jätökset hangessa. On se kumma kun työmatkalla joutuu väistelemään koirien kasoja ja kulkemaan kultareunusteisilla jalkakäytävillä. Eikö koirien omistajilla ole mitään vastuuta, teettäkää koirienne tarpeet omille pihoillenne!
Koirien jätökset hangessa
34
379
Vastaukset
- koira pois
Koira ihmiset tulisi häätää pois ihmisten kulkureiteiltä. kun kusta ja paskaa kylvetään tolkuttomasti kulkuteille.
Ymmärtämätön ja piittaamaton koiran paskannuttaja voisi tehdä omat paska reittinsä ja tunkionsa. Jossa olsi varoitusmerkit, - ei ihmisille-. - -ällöä-
Jos sinä et edes pysty astumaan koirankakan päälle, miksi ihmeessä luulet, että minä voisin ottaa sitä käteen?
- monokk
Minä teen koirani tarpeet itse!
- HAUHAU
TÄÄ ON NIIN HELVATAN KIINNOSTAVA JUTTU AINA JOKA TALVI! EN MINÄKÄÄN IHMISTEN ILMOILLA PUUDELIANI PISSITTÄISI, VAAN KUN NUO HEMOHESSITKÄÄN EI TYKKÄÄ KUN LADULLA KULKEE. NO OLISIHAN SE VAIHTOEHTO MENNÄ TUONNE RAJALLE ASTI, VAAN KUN ON AIKAS HANKALAA. SORSA KAI OTETTAVA MATKAAN.. MISSÄ KOIRAPUISTO?
- ihmetellen 33
Ihan kysäisen, että, et kai suunnittele vieväs koiraasi sinne koirapuistoon TARPEILLEEN. Eihän se ole koirien ulkohuussi, vaan leikki ja jaloittelupaikka ja tarpeet teetetään jo ennen sinne menoa. Jotta näin
- hoituukyllä
Koiravero... sillä voidaan kustantaa kusipaaluja ja paskatunkioita koirille.
Koiravero voisi olla n. 600 e / vuosi. / koira...- itkupillit!
koiravero joo kaikille oli koira tai ei!loppuu ainakin jokatalvinen itkeminen.tuskin ne rahat mihinkään koiranpaska astioihin laitettais!
- kylvän sontaa urakal
itkupillit! kirjoitti:
koiravero joo kaikille oli koira tai ei!loppuu ainakin jokatalvinen itkeminen.tuskin ne rahat mihinkään koiranpaska astioihin laitettais!
sen tuliskin ollapaskavero. Kun muuten ei pska siirry pois kävelyteiltä, ei sitten millään.....
- elkää kehatko aina
No on teillä asiat hyvin kun ei muuta valitettavaa ole.
Onneksi kevät tulee ja aurinko kuivaa kakat ja pissitkin häviää maahan.
Lasinsirut ja tupakantumpit jää. - Borderi
MInäkin olen huomannut, että ainakin näillä pakkasilla pääsen paljon helpommalla, kun teen aamulla koirani tarpeet itse ennen töihin lähtöä. Samalla voin hyvillä mielin jäädä töiden jälkeen vaikka oluelle, kun tiedän, että koirallani ei ole hätää.
- inhokit
Eihän tuo vielä mitään tässä pakkasilla, mutta arvaa kun alkaa ilmat lämpenemään ja lumi sulamaan samalla sulattaen ne paskat ja kuset! Melkein on happinaamarin paikka.
Sori vaan koiran omistajat mutta suorastaan inhoan teitä, en koirianne!!! - Paskaparaati
Voihan paska...taas se paska alkaa. Onneksi tää paskakeskustelu kestää vain 2 kuukautta, siihen asti kun kevään kukkaset alkavat kukoistaa tienpientareilla....nekin sen paskan ansioista.
Paska kunniaan....järjestetään oikein paskanvastainen paraati. Mie lähen nokkamieheks, ihan vaan sen takia että halua nähdä ne ihmiset joiden elämä on paskan valtaama. - Unhokki
Inhokille vielä : Tapetaan siat, naudat, kanat ym. paskovat tuotantoeläimet. Syynä se että ko. tuotantolaitosten hoitajat joutuvat hengittämään tätä paskanhajua läpi vuoden jotta sinunlaisesi nirppanokka saa aamuisen munansa ja iltapäiväisen läskinsä.
Joutaa myös lahdata pahalle haisevat ihmiset, niitäkin löytyy yllättävän paljon. Esim. sairaalatyössä joutuu myös nuuskimaan ties minkälaisia eritteitä. Tosin siitä saa muodollisen korvauksen.- manioki
Kuule, ei voi mitenkään verrata tuotantoeläimiä tai sairaita ihmisiä teihin koiranpaskattajiin. Navettatyöläinen on ammattinsa valinnut, samoin kuin sairaanhoitajakin. He tekevät kunniallista työtä, sitä vastoin kun te harrastatte ilkivaltaa likaamalla ympäristöä. Ja tottatosiaan se syy ei ole koirissanne, vaan siellä remmin toisessa päässä.
- Helvi°
Minäkin tyrmistyin tänään kun huomasin jalkakäytävällä koiranjätköksiä niitä oli yksi vähän isompi ja yksi pienempi joka oli poikittain siihen isoon nähden. Laitoin silmäni kiinni kun kävelin niiden ohitse tai oli se toinen silmä hiukan raollaan sillän enhän olis muuten nähnyt mennä eteen päin.
- pppppp
Voi h-vetti! On joillakin murheet, jokakeväiset.
Voitte olla varmoja, ettei paskajutut paljon kiinnosta, kun lääkäri ilmoittaa että 3kk aikaa... - typy,,,,,,,,,,,,,,
pppppp kirjoitti:
Voi h-vetti! On joillakin murheet, jokakeväiset.
Voitte olla varmoja, ettei paskajutut paljon kiinnosta, kun lääkäri ilmoittaa että 3kk aikaa...Älä provosoidu... Jaksat sentään osallistua keskusteluun :)
- -Sture-
Tuo on tosi mielenkiintoista. Olen myös ulkoillessani kiinnittänyt huomioa siihen, että mihin asentoon koiran kakkapökäleet ovat jääneet. Niitä on usein myös eri mittaisia. Luulen, että koirat viestittävät toisilleen pökäleiden pituudella ja niiden asennolla.
- ergersgergsergserg
kaikki koirat pitäs ampua
- naapuri;
Totta. meidän talossa kun astut ulos ovesta ni kauhee räksytys alkaa jonkun parvekkeelta. Siellä on kato ihana halikoira vahtimassa naapureiden kulkemisia.
- ihanaa koiraa
Koira-pervot paskantaa ja kusee. Ilo on paska kulkuteillä ja kusi joka nurkassa.
iloa paskasta ja iloa kusesta.
Nuollaan koiraa, maailma pelasstuu
Koirapevo pervoilee koiran ja paskan kanssa - jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
koiravero takasin 500-600 e vuodessa!!
- kakkakujan asukas
Edelleenkin voisi kaupunki tuoda roskiksia hieman enemmän ympäristöön niin olisi jokin mihin laittaa ne kakkakikkareet. Ja on hieman tuskastuttavaa itse kerätä oman koiran nakit, kun tienvarret on silti niitä täynnä. Ja se nyt on vaan tosiasia, että kusi on hangessa keltaista. Ei se kesällä ihmisiä harmita.
- hyhhyhhyh
Eikö harmita kesällä kun monessa paikassa saa kävellä nenästä kiinnipidellen ku haju on niin kuvottava. En kyllä tosiaankaan ymmärrä ihmisiä jotka asuvat samassa huoneessa eläinten kanssa. Miusta se on jotenkin pervoa ja keskiaikaista.
- koira pervous
Koira pervous on vakava sairaus.
Osa koirapervoista asuu koiran kanssa samassa asunnossa.
Nukuu samassa sängyssä. Syö samalta lautaselta. haisee koiralta.
Koirapervous on mielen häiriö. Ihminen samaistuu koiraan, alkaa äännellä ja ilmeillä kuin koira.
Katsokaa koiran omistajia, ne käyttäytyvät kuin koirat !!!! - ortodoksipoika
Ootteko työ ihmmeiset vieraantunnu luonnosta noin pahastinna?
- hyihyihyi
Ei luonnosta vaan pervoista ihmisistä. Ymmärrän koiranpidon maalla, jossa sillä on tehtävänä talon vartiointi tai lampaiden ym kaitseminen, mutta sitä en tule koskaan ymmärtämään, miksi otetaan koira kerrostaloon tai tiheästi asutulle omakotialueelle ympäristön ja naapureiden kiusaksi. Sama koskee kyllä osittain myös kissoja.
- Niinpä!
Olen käsittänyt että tämä apinamainen lähiökiusaaminen eli naapureiden härnääminen ulostuttamalla koiraa mahdollisimman naapurustoa ärsyttävälle paikoille olisi vanha Neuvostoliittolainen tapa, kotoisin vieläpä Siperiasta.
Koira ei sovi kaikille.
Monesti näissä tapauksissa koira on isäntäänsä huomattavasti fixumpi mutta joutuu puolipakosta paskoa huonoille paikoille koska isäntänsä on niin tyhmä.- myös koiran omistaja
Kommenttisi oli hyvä ja täysin totta kaiken lisäksi. Siis todellakin, syy ei ole koiran, vaan sen pässin, joka koiraa kuljettaa. Ja näitä pässejä riittää, he ovat kuin leikkikouluikäiset kakarat, jos huomautat asiasta, niin sitten todellakin paskotetaan kiusallaan rapun pieleen, tai portille ainakin.
- 2+2
myös koiran omistaja kirjoitti:
Kommenttisi oli hyvä ja täysin totta kaiken lisäksi. Siis todellakin, syy ei ole koiran, vaan sen pässin, joka koiraa kuljettaa. Ja näitä pässejä riittää, he ovat kuin leikkikouluikäiset kakarat, jos huomautat asiasta, niin sitten todellakin paskotetaan kiusallaan rapun pieleen, tai portille ainakin.
kuljettaisitteko itse paskaa mukananne monta kilometriä?!
ja talvisin se on PIKKASEN hankalaa mennä metsään rämpimään ellei sitten lähde latuja tallomaan! ja siitä kusesta.. täällä kerros-omakoti ja rivitalojen täyttämässä lappeenrannassa on pikkasen hankalaa saada koiraa tähtäämään paikkaan joka ei olisi kenenkään kulkureitillä. - Kadut siistinä..kö?
2+2 kirjoitti:
kuljettaisitteko itse paskaa mukananne monta kilometriä?!
ja talvisin se on PIKKASEN hankalaa mennä metsään rämpimään ellei sitten lähde latuja tallomaan! ja siitä kusesta.. täällä kerros-omakoti ja rivitalojen täyttämässä lappeenrannassa on pikkasen hankalaa saada koiraa tähtäämään paikkaan joka ei olisi kenenkään kulkureitillä.Just just, niinpä niin, kerro ihmeessä syy, miksei sinne metsään voi talvella mennä koiran kanssa? Polkuja voi pitää auki, hei, kävelemällä siellä mettässä, ihan kuin kesälläkin. Jos vähänkin on viitseliäisyyttä, niin ei ole iso homma pitää koirapolut senverran tallattuna, että pystyy siellä liikkumaan koiran kanssa, mutta toki on helpompaa teettää ne tarpeet kadulle, sinnehän pääsee myös nappaskengissä. Samaa mieltä olen näistä koiran kuljettajista nimim. "myös koiran omistan kanssa".
Olempa nähnyt senkin, kun rouva korkokengissään paskotti koiran jalkakäytävälle, sitten reunasta otti lunta ja peitti tuon kökön siihen keskelle jalkakäytävää......Hävytöntä...
- urea
Jos ihminen ku**e kadulla ja poliisi näkee, niin saa kahdenkympin rikemaksun käteensä, mutta hihnan päässä oleva koira kun tekee saman, niin ei mitään sanktioita.
Ja kuitenkin iso koira laskee lähes saman kun joku ihminen.- juupajuuuuu
jep jep. ihminen ja koira onkin täysin sama asia. tulepas sitten neuvomaan miten saan 50 kiloisen karvapallon vessanpöntölle?
- %%54ff===
Ootte te ihan pimeitä, ku ei mee kaaliin, et koira on ihmisen parhain ja luotettavin ystävä! Se ei puukota selkään, niinku te täällä. Jopa koira voi pelastaa ihmisen hengen ja antaa terapeuttista hoitoa esim. vanhuksille. Mulle mun lemmikit, koira ja kissat on elämän suola. Koiraa ei voi pakottaa tekemään tarpeitaan tiettyyn paikkaan.Mut pitäis korjata ne sitte pussiin ja pois. Koirankakkapiussitelineitä ja pusseja --kaupungin herrat---vinkiksi niinku muissa kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462