Oon itsekin miettiny jo jonkin aikaa että mikä niissä pitkissä ( yli 185) miehissä mua viehättää. OOn ihan heikkoina vähän skrodeihin "jättiläisiin". Jos lyhyempi mies tulee juttelemaan vaqikka baarissa ei kiinnosta yhtään oli sitten kuinka komia muuten... Muilla samankaltaisia kokemuksia / tuntemuksia? Itse oon 160 cm lyhyt, joten olisiko jotain turvallisuuden ja suojelun alitajuista hakua???
pitkät miehet
7
1367
Vastaukset
- renton
Ihteäni (190) taasen kiinnostaa enemmälti lyhyet tytöt, nekun on usein niin söpöjä. Voihan se olla että siinä on joku suojelu jutska. Lyhyin tyttökaveri oli 154 senttinen, tosin itekkin olin vasta 185 sillon, mutta ei tuo 30 sentin pituus ero haitannut millään lailla. Nykynen taasen on 165 että se on naiseksi normaalipituinen mutta mulle just sopivasti lyhyt...
- tytteli
Olen itse 170cm pitkä ja mieheni 196cm.. olen aina tykänny isoista miehistä, turvallinen olo..
- Mummo
Pitkät ja lihaksikkaat miehet. Tänään viimeksi ihailin töissä erästä asiakasta, joka oli varmasti yli kaksimetrinen. Uskomattoman hyvännäköinen pakkaus, vaikka ei ehkä kaikkien mielestä
- pituuserossa
Niin onko vaikeaa sänkypuuhat, jos nainen on kolmisenkymmentäkin senttiä miestä lyhyempi?
- ei ole vaikeata
niin kaikki hyvin paitsi 69 :)
- vaaka81
Mä oon ainakin huomannut olevani kiinnostunut pitkistä miehistä...
Ja oon tullut siihen tulokseen, et ne vain tuo jotenkin turvallisuuden ja suojelun tuntua.
Itse olen vain 163cm "lyhyt" ja pyöreähkö. - Maisa
Katoppa koripalloilijoita ja lentopalloilijoita, nam nam, olen itekki iha heikkona niihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572978
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541759Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571560- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761190- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025