pitkät miehet

cutie

Oon itsekin miettiny jo jonkin aikaa että mikä niissä pitkissä ( yli 185) miehissä mua viehättää. OOn ihan heikkoina vähän skrodeihin "jättiläisiin". Jos lyhyempi mies tulee juttelemaan vaqikka baarissa ei kiinnosta yhtään oli sitten kuinka komia muuten... Muilla samankaltaisia kokemuksia / tuntemuksia? Itse oon 160 cm lyhyt, joten olisiko jotain turvallisuuden ja suojelun alitajuista hakua???

7

1415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • renton

Ihteäni (190) taasen kiinnostaa enemmälti lyhyet tytöt, nekun on usein niin söpöjä. Voihan se olla että siinä on joku suojelu jutska. Lyhyin tyttökaveri oli 154 senttinen, tosin itekkin olin vasta 185 sillon, mutta ei tuo 30 sentin pituus ero haitannut millään lailla. Nykynen taasen on 165 että se on naiseksi normaalipituinen mutta mulle just sopivasti lyhyt...

• tytteli

Olen itse 170cm pitkä ja mieheni 196cm.. olen aina tykänny isoista miehistä, turvallinen olo..

• Mummo

Pitkät ja lihaksikkaat miehet. Tänään viimeksi ihailin töissä erästä asiakasta, joka oli varmasti yli kaksimetrinen. Uskomattoman hyvännäköinen pakkaus, vaikka ei ehkä kaikkien mielestä

• pituuserossa

Niin onko vaikeaa sänkypuuhat, jos nainen on kolmisenkymmentäkin senttiä miestä lyhyempi?

• ei ole vaikeata

niin kaikki hyvin paitsi 69 :)

• vaaka81

Mä oon ainakin huomannut olevani kiinnostunut pitkistä miehistä...

Ja oon tullut siihen tulokseen, et ne vain tuo jotenkin turvallisuuden ja suojelun tuntua.

Itse olen vain 163cm "lyhyt" ja pyöreähkö.

• Maisa

Katoppa koripalloilijoita ja lentopalloilijoita, nam nam, olen itekki iha heikkona niihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1165
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1021
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe