Mistä tietää, onko mies kiinnostunut vai pitääkö hänet jättää

ns. rauhaan?

Tapasin muutama viikko sitten ravintolassa elämäni miehen. Huomasin hänet heti, kun hän saapui ravintolaan. En kuitenkaan tehnyt aloitetta, vaan hän tuli hakemaan minua tanssimaan. Tanssimme, juttellimme ja tunnuimme heti olevamme samalla aaltopituudella. Matkamme jatkui yhdessä hotelliin.

Lupasin ottaa häneen yhteyttä ja otinkin. Tapasimme miehen työpaikalla. Olemme olleet yhteydessä tämän jälkeenkin, mutta itsestäni tuntuu, että olen liian innokas. Haluaisin nähdä häntä useammin, mutta hän on kovin kiireinen työssään (yrittäjä), joten ilmeisesti sen vuoksi ei pysty järjestämään tapaamisia.

Asiaa hankaloittaa myös se, että olemme molemmat parisuhteessa tahoillamme. Hän tosin sanoi, että ei ole kovin onnellinen. Sama tilanne on itsellänikin. Haluaisin kovasti oppia tuntemaan tätä uutta ihmistä, mutta kertokaahan miehet, miten teen sen, että en vaikuta liian innokkaalta ja rohkealta ehdotusteni kanssa? Missä menee raja?

Ajattelen elämästä niin, että on osattava olla rohkea ja sanottava, mitä ajattelee. Meillä jokaisella on vain yksi elämä ja hetkeen on tartuttava.

3

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupos

Anna miehen tehdä aloitteet ja yhteydenotot, mies katoaa kuin pieru saharaan jos "kakkonen" käy liian kuumana...ääh, en osaa sanoa, ei ole kokemusta mutta on varmasti rankkaa olla parisuhteessa ja salasuhteessa. Eikös tuossa kohtaa voisi jotain muutoksia tehdä esim.erota eka?

• 5e6yj756k7

Säälittävää.

Varattu ja tuollaisia kirjottelee.

• morals_today

Aika mielenkiintoista tosiaan, että jutussa pointti on stressaaminen siitä, onko mies kiinnostunut eikä se, että "voi ei, olen varattu ja kiinnostuin toisesta ja menin pettämään!". Se, joka sinun pitäisi jättää rauhaan on oma ukkosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe