Tapasin muutama viikko sitten ravintolassa elämäni miehen. Huomasin hänet heti, kun hän saapui ravintolaan. En kuitenkaan tehnyt aloitetta, vaan hän tuli hakemaan minua tanssimaan. Tanssimme, juttellimme ja tunnuimme heti olevamme samalla aaltopituudella. Matkamme jatkui yhdessä hotelliin.
Lupasin ottaa häneen yhteyttä ja otinkin. Tapasimme miehen työpaikalla. Olemme olleet yhteydessä tämän jälkeenkin, mutta itsestäni tuntuu, että olen liian innokas. Haluaisin nähdä häntä useammin, mutta hän on kovin kiireinen työssään (yrittäjä), joten ilmeisesti sen vuoksi ei pysty järjestämään tapaamisia.
Asiaa hankaloittaa myös se, että olemme molemmat parisuhteessa tahoillamme. Hän tosin sanoi, että ei ole kovin onnellinen. Sama tilanne on itsellänikin. Haluaisin kovasti oppia tuntemaan tätä uutta ihmistä, mutta kertokaahan miehet, miten teen sen, että en vaikuta liian innokkaalta ja rohkealta ehdotusteni kanssa? Missä menee raja?
Ajattelen elämästä niin, että on osattava olla rohkea ja sanottava, mitä ajattelee. Meillä jokaisella on vain yksi elämä ja hetkeen on tartuttava.
Mistä tietää, onko mies kiinnostunut vai pitääkö hänet jättää
ns. rauhaan?
3
455
Vastaukset
- Hupos
Anna miehen tehdä aloitteet ja yhteydenotot, mies katoaa kuin pieru saharaan jos "kakkonen" käy liian kuumana...ääh, en osaa sanoa, ei ole kokemusta mutta on varmasti rankkaa olla parisuhteessa ja salasuhteessa. Eikös tuossa kohtaa voisi jotain muutoksia tehdä esim.erota eka?
- 5e6yj756k7
Säälittävää.
Varattu ja tuollaisia kirjottelee. - morals_today
Aika mielenkiintoista tosiaan, että jutussa pointti on stressaaminen siitä, onko mies kiinnostunut eikä se, että "voi ei, olen varattu ja kiinnostuin toisesta ja menin pettämään!". Se, joka sinun pitäisi jättää rauhaan on oma ukkosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462