Itsellä on ollut tuo industrial 2011 kesäkuusta asti. Lävistys erittää vieläkin paljon nestettä joka sitten kuivuu reikien ympärille. Suihkussa pyörittelen korua aina, puhdistelen pumpulipuikon ja lämpimän veden avulla ja välillä kun korva on ollut tosi punainen olen käyttänyt mietoa puhdistusainetta.
Olen nukkunut kyllä korun päällä paljon, vaikuttaako paranemiseen?
Onko kenelläkään antaa mitään hoitovinkkejä?
Industrialin hoito-ohjeita?
3
2035
Vastaukset
- kapteeni kaihi
Korun päällä nukkuminen vaikuttaa paranemiseen - negatiivisesti. Ootko puhdistanu sitä keittosuolaliuoksella? Osta apteekista ja puhdistele sillä aamuin illoin. Jos ei toimi, osta basibactia tai teepuuöljyä ja hoida sitä niillä. Jätä puhdistusaineet heti pois. Ne kuivattaa läväriä liiaksi. Puhdista aina tarpeen vaatiessa keittosuolaliuoksella. Apteekista saa sellasissa kätevissä ampulleissa.
- Eiköhänsesiitä
Industrialin paranemisaika on varmaan minimissään se vuosi.. Eli ei ihmekkään jos vielä erittää kudosnestettä.. Ja kyllä se vaikuttaa paranemiseen koska kun nukut tyynyä vasten niin lävistykseen kohdistuu paljon painetta..
Niinku Kapteeni Kaihi mainitsi niin keittosuolaliuos ja tuo sinun tyyli puhdistaa on kyllä hyviä.. Jos siinä ei oo selviä tulehduksen merkkejä niin ei ehkä kannata voiteita kauheasti käyttää että lävistys saa kunnolla hengittää.. Basibact on kyllä kuuleman mukaan siitä hyvä että on tosi ohut voide? Eli ei ainakaa missään nimessä mitään paksuja voiteita kuten Pepanthen..
Ja teepuuöljyhän on nimenomaan kuivattava tuote :) eli ei sitä kannata käyttää muuhun kuin rustopatteihin, se nimenomaan kuivattaa ne patit mutta jos sitä käyttää puhdistukseen niin voin kokemuksella sanoa että kirvelee niin prklsti jos sitä menee lävistykseen joka erittää vielä kudosnestettä.. Ite oon käyttäny kyllä lävistyksiin esim septidiniä mutta tosi harvoin vaan, en päivittäin ettei kuiva liikaa.. - Kipeä korva!
Kiitos paljon hyvistä ohjeista! Pitää vähentää kyllä sitä korun päällä nukkumista. Onneksi otin juuri tatuoinnin saman puolen käsivarteen, niin tulee väkisinkin nukuttua toisella kyljellä :)
Keittosuolaliuosta siis ostamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571