mut näytit aika surulliselta ja masentuneelta =/
en oo ihastunut suhun...
35
2930
Vastaukset
- _______
mitäs sitten teet täällä? olin vain vähän väsynyt.
- yääghdhdf
nojust siks ku et tyksi
- mistä moinen
jaa...mut se on vielä töis..
- Terhi..
Vihaan sua tiedä se!
- En rakasta sua !!!!!
Niin ja toisen työssä olo se vasta sua pänniiki, olet sä vaan säälittävä.
- yksinyksinyksin
Koska tämä elämä menee sitten näköjään yksin :(
- kannatan
Hyvä päätös.
- yksinyksinyksin
kannatan kirjoitti:
Hyvä päätös.
Kun ei ole omassa päätäntävallassa asia...
- ??????
Miks sua toisen masennus ja surullisuus kiinnostaa, jos et ole hänestä muuten kiinnostunut. Jokaisella on omia murheita, ei niitä vieraille kerrota
- ʎʎʎʎ
Juuri siksi koska käytit minua hyväkseen sexistä, joten jatkuu.....
- φφΔ
Miten käytin hyväkseen sexistä? Kerro tarkemmin! Mikä jatkuu?
- ʎʎʎʎ
φφΔ kirjoitti:
Miten käytin hyväkseen sexistä? Kerro tarkemmin! Mikä jatkuu?
Halusit vain sexiä minulta ja et halunut seurustella minun kanssa, vaikka minä toivoin sitä, joten masennus jatkuu....
- 1
joo uskotaan
mitä helvettiä suaatana pasila ohjelma jyrää teidät lesbot
- 1
kuka olet
- hmm.
Miksi sitten kirjoittelet jos et pidä, sille henkilölle.
- Todellista empatiaa
Koska hän haluaisi kuulla, että SINUN (siis viestiketjun aloittajan) vuoksi on masentunu.
- 1
kuka olet olisi hyvä tietää
- -
Ei se susta johtunut.
- 1
mistä sitten
- varmaan näytinkin
Aika outoa että ihastuminen-palstalla kerrotaan tallaista. No mutta on tässä viime aikoina vaan ollut elämä aika rankkaa et varmaan se takia.
- 1
kyllä tiedät miksi
- ap.
hyvä on , olen ehkä vähän ihastunut ja viimeksi kun sinut näin , eilen , olit paljon iloisempi :)
- Silmät on
Jaaha, näkee selvästi,että sä olet Juha!
- ap.
Silmät on kirjoitti:
Jaaha, näkee selvästi,että sä olet Juha!
en ole.
- ap.
näin taas sinut ja olit ihan normaali ja iloisempi :) mutta jotenkin olit silloin masentuneena paljon seksikkäämpi , näytit kyllä takaa tänäänkin hyvältä :)
- ap.
sulla oli mielenkiintoiset liikkeet tänään :)
- ap.
ja jes , mun porttikielto näköjään päättyy tänne palstalle :D
- Vaeltava haamu
Olit tänään vähän väärässä paikassa :-)
Kuules. Jos et kerran ole ihastunut minuun, niin sitten otan suunnitelman B käyttöön.
a) Tekeydyn hyvän näköiseksi
b) seuraavan kerran kun kohtaamme, jähmetyn katsomaan sinua. Siinähän sitten selittelet muille, mitä tuo tuossa tuijottelee. Minua ei nimittäin hävetä. - 4+8
Vaeltava haamu kirjoitti:
Olit tänään vähän väärässä paikassa :-)
Kuules. Jos et kerran ole ihastunut minuun, niin sitten otan suunnitelman B käyttöön.
a) Tekeydyn hyvän näköiseksi
b) seuraavan kerran kun kohtaamme, jähmetyn katsomaan sinua. Siinähän sitten selittelet muille, mitä tuo tuossa tuijottelee. Minua ei nimittäin hävetä.Voi kyllä, tee noin niin saanpahan hyvän tekosyyn tulla ja suudella sinua kaikkien nähden, eipähän tarvitse miettiä mitä mielessäsi liikkuu :)
- 1
sinä
- heii?
kuka on aloittaja??
- maailmanpaskinmiesod
Olen maailman paskin mies, se tekee surulliseksi (ei rakkautta tässä elämässä)!
- nou hätä!
etsi itsellesi maailman paskin nainen,ni eiköhän se siitä!
- 1
kyllä totta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462